středa 29. června 2016

Rimmel Lose Your Lingerie

Zajímalo by mě, jak to ty "nailbloggerky" dělají, že i v detailech jejich nalakované nehty vypadají jako z módního magazínu. Při lakování se maximálně soustředím, z výsledkem jsem většinou spokojená, ale jakmile fotky nahraju do notebooku, tak v detailu fotek prostě vidím pruhy, bublinky, nerovné okraje. No, tak snad mi tu fotku prominete. :-)


Tento Rimmel 60 Seconds 203 Lose your lingerie už mám doma delší dobu, ale až teprve teď jsem si s ním poprvé nalakovala nehty. Je to krásná jemně růžová barvička s nepatrným shimmerem, který po nalakování nejde na nehtech vůbec vidět. Odstín bude vypadat perfektně na nehtech v létě, až budu mít více opálenou pokožku.

Co se týče jeho krytí, tak už ve dvou vrstvách naprosto dokonale kryje a neprůsvitá. Laky na nehty jsem zvyklá "fixovat" topcoatem, a s tím mi lak na nehtech vydržel neporušený po dobu 5 dní, což je super. Další den mi začala barva na nehtech jakoby praskat, což bylo možná způsobeno velkým nánosem laku, měla jsem na nehtech tři vrstvy barevného laku a jednu topcoatu.

Tyto Rimmel laky mají suprovní široký štěteček, který mám nejraději, protože stačí dva tahy a mám nalakovaný celý nehet. Lak je z kolekce Rita Ora, má 8 ml a pořídíte jej za cenu kolem 60 Kč. 

Já jsem s lakem moc spokojená a určitě jej budu více používat. Co na něj říkáte?

P.S. Ještě stále se můžete zapojit do mé giveaway!

3 komentáře:

  1. lak vyzerá veľmi pekne :) je to presne ten odtieň ružovej, ktorý by som pred pár rokmi nenávidela, ale teraz ho milujem :3

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná barvička! Laky od Rimmelu mám moc ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ten název toho odstínu :D Ale máš pěkně nalakované nehty, náhodou :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat