pondělí 20. června 2016

Dermacol Aroma Ritual

Pěkný den, krásky. Dnešní post jsem se rozhodla věnovat mé oblíbené značce Dermacol, speciálně řadě Aroma Ritual. Produkty z této řady mám moc ráda a to hlavně jejich sprchové gely, které používám už řadu let a prakticky žádné jiné už nekupuji. Pravidelní čtenáři mohou jen potvrdit, protože sprcháče se téměř každý měsíc objevují ve spotřebovaných produktech. Řada Aroma Ritual je opravdu vyvedená a její produkty mají neskutečné parfemace, kolikrát mám co dělat, abych se udržela a neochutnala je :-)


Když použiju Aroma Ritual osvěžující tělový peeling, tak se okamžitě v myšlenkách přenesu někam na pláž. Peeling mám ve variantě Vodní meloun a ta vůně je dokonalá, připomíná mi léto. Obsahuje drobné krystalky cukru, které jemně obrušují pokožku. Vyhovuje mi, že je hrubý tak akorát a díky extraktu z melounu pokožku zároveň hydratuje. Za mě je to jeden z nejlepších tělových peelingů, jaký jsem kdy měla a určitě chci vyzkoušet další vonné varianty. Balení má 200 g a jeho cena je 149 Kč.

Aroma Ritual antistresový krém na ruce vonící po hroznech a limetce mám na stole u počítače. Líbí se mi na něm to, že ruce dostatečně vyživí, rychle se vsakuje a zároveň na nich nenechává mastný film a já tak v klidu můžu pracovat na počítači. Na noc dávám přednost mastnějším a výživnějším krémům, ale během dne si s tímto krémem naprosto vystačím. Krém obsahuje vitamín E a olej z hroznových jadérek, tyto složky pokožku rukou regenerují a zpomalují její stárnutí. Co se týče parfemace, tak ta je opět překrásná a označení antistresová na ni dokonale sedí. Z krémů na ruce jsem měla i variantu Belgická čokoláda a ta je taky moc příjemná. Krém má 100 ml a jeho cena je 59 Kč. 

V řadě najdete i tělová mléka, já mám konkrétně Aroma Ritual harmonizující tělové mléko Belgická čokoláda a vždy, když se s ním nakrémuji, tak si připadám sexy a k nakousnutí :-) Kombinace čokolády a pomeranče je prostě delikátní. Super je to, že parfemace se drží na kůži. Konzistencí bych produkt přirovnala k hutnějšímu mléku, není vysloveně řídké, jak bych od mléka očekávala, ale ani příliš hutné jako tělové krémy, prostě něco mezi tím. Jde dobře roztírat po kůži a netvoří bílé mapy, rychle se vsakuje a nedělá mastný film na kůži. Já jsem s produktem velmi spokojená a je super, že je k dostání v několika variantách (Belgická čokoláda, Mandarinkový sorbet, Irská káva, Rebarbora a jahody, Karibský sen, Černá třešeň, Hrozny s limetkou, Vodní meloun a nově Hruška Williams), takže si vybere každý. Tělová mléka mají 200 ml a koupíte je za 99 Kč.

Za mě jsou nejoblíbenějším produktem Aroma Ritual sprchové gely, které používám už několik let a nehodlám se jich vzdát. Kromě Rozpustilého citronu jsem už vyzkoušela všechny a asi se ani nedokážu rozhodnout pro jeden, který by mi voněl nejvíce. Mezi ty nejoblíbenější varianty patří Mandarinkový sorbet, Hruška Willliams, Vodní meloun a Rebarbora a jahody. Každý má něco do sebe a za ty roky jsem si je už zaškatulkovala do určitých kategorií, takže například v zimě kupuji nejvíce Belgickou čokoládu či Irskou kávu, se zvyšujícími teplotami je vystřídá osvěžující Rebarbora a jahody nebo Vodní meloun. Všechny jsou naprosto boží, mají neskutečné parfemace, které se drží na kůži a pozitivně působí na mysl. Sprcha s nimi je hned příjemnější. Sprchové gely mají 250 ml a jejich doporučená cena je 59 Kč.

Poměrně novinkovým produktem jsou Aroma Ritual tekutá mýdla na ruce, takže asi chápete, že i já jsem si jedno koupila, abych jej vyzkoušela. U mě vyhrála varianta Vodní meloun, která nejenže je osvěžující a do letních dní ideální, ale má i krásně barevné balení, které se mi vyjímá na koupelnovém umyvadle. Produkt má i praktickou pumpičku, kterou si vymáčknete tolik mýdla, kolik potřebujete. K dostání je v pěti variantách (Rozpustilý citron, Belgická čokoláda, Irská káva, Hrozny s limetkou a Vodní meloun) o objemu 250 ml za cenu 59 Kč.


Na konci dnešního vyvoněného článku se vás chci zeptat, jestli taky tak zbožňujete produkty Dermacol Aroma Ritual a který produkt je váš nejoblíbenější?
 

4 komentáře:

  1. Tuhle radu take miluji, urcite chci zkusit nejaky peeling. Co me ale zklamalo, tak mandarinkove mleko.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ty peelingy mám strašně ráda, i sprcháče. Ty mýdla na ruce - to jsem vůbec netušila, že Dermacol něco takového nabízí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Melounový peeling mám teď také ve sprše a jsem s ním moc spokojená, a ta vůně...
    Hanďa

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle se fakt Dermacolu velice povedlo :)) Vyzkoušela jsem tělové mléko i sprcháč a super .)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat