středa 1. června 2016

Kosmetické nákupy a novinky: Květen

Tak dámy, otevřeně prohlašuji, že během května moje bankovní konto docela zaplakalo. Utrácela jsem jak nezřízená, pošta nestíhala doručovat balíčky. Ale omlouvá mě to, že jsem se mnoho měsíců držela na uzdě a více méně nakupovala produkty, které jsem skutečně potřebovala. Teď jsem se vyřádila a tak doufám, že na x měsíců dopředu mám zase vystaráno.



 A je to tady! Už i já jsem propadla kouzlu Naked paletek. Může za to Lou z Get The Louk, která koncem dubna na svém Instagramu uvedla slevový kód na 20% slevu při nákupu na oficiálních stránkách Urban Decay. Takže chápete, že jsem slevě nemohla odolat a konečně se rozhoupala a jednu ikonickou paletku si pořídila. Rozhodování pro mě bylo celkem jednoduché, nejvíce mě zaujaly odstíny z první "Nakedky" a také je nejvíce využiju. K paletce jsem přihodila ještě bázi pod oční stíny, čímž mám doma to nejdokonalejší combo k líčení očí. K nákupu jsem ještě dostala vzorky bází pod oční stíny a lesků na rty. Nákupu rozhodně nelituji, právě naopak, a klidně bych si s touto jedinou paletkou vystačila a ostatních se vzdala. Stíny jsou dokonalé, mají překrásné barvy, výbornou pigmentaci a neuvěřitelnou výdrž. Ani na bázi neshledávám žádné mínusy. Určitě se do budoucna těšte na podrobnou recenzi.



Rovněž jsem neodolala novým očním stínům Metallic Chic od E Style. Zatím nemohu soudit, jaká je jejich kvalita, protože jsem prozatím stíny jen swatchovala, holt "Nakedka" si mě tak získala, že momentálně po jiných stínech skoro vůbec nesahám. Ale věřím, že jejich čas přijde a já vám potom dám vědět, jestli stíny stojí za to. Do košíku jsem pak přihodila pár drobností v podobě rtěnky, tužky na oči a řasenky. Řasenku jsem už měla a je skvělá a z tužky na oči jsem taky odvařená, je krásně měkkoučká a máslová a na očích vydrží celý den. Jediná rtěnka mě moc nezaujala, tak uvidíme časem. 



Když jsem zjistila, že legendární oční stíny Colourpop jsou k dostání na e-shopu dekorativka.cz, tak jsem rovněž neodolala a už je cpala do virtuálního nákupního košíku. Před placením jsem ještě projela nabídku a přihodila k nim mou oblíbenou krémovou vlasovou masku od Bione, protože mi už dochází, potom pěkně barevné oční štětce za pár korun od Essence a Catrice Liquid Camouflage tekutý korektor, který je u nás v drogérii stále vyprodaný. Všechny věci zatím čekají na důkladné testování.



S kamarádkou jsme dělaly objednávku z e-shopu Havlíkova přírodní apoteka. Objednala jsem si svého miláčka Bio český krém, který je za mě tím nejlepším pleťovým krémem. Článek o něm jsem psala tady.  Dále jsem si koupila Bio ranní 3minutovou pleťovou masku, kterou jsem měla ve vzorečku a oslovila mě. V poslední době jsem si velmi oblíbila pleťové oleje, které na pleť aplikuji na noc, Bio makadamiový olej mě zaujal a tak jsem jej taky přihodila do košíku.



Kromě nákupů přes e-shopy jsem utrácela i v kamenných drogériích. Využila jsem kupóny ze slevové knížky z Dm drogerie a s velkou slevou si pořídila rozjasňující pero Lumi Magique od L´Oreál a slavné Color Tatoo od Maybelline. Musím říct, že Color Tatoo mě mile překvapily. Tím, že mám doma hlavně hnědé a bronzové oční stíny, tak jsem se rozhodla pro růžový odstín Pink Gold. Docela jsem měla obavy, jestli mi bude slušet, jestli v něm nebudu vypadat ubrečeně, ale mýlila jsem se. Stín obličeji dodává svěží nádech a jiskru v oku. Moc se mi líbí jeho snadná aplikace, když nestíhám a není čas si vyhrát s líčením očí, tak sáhnu právě po Color Tatoo a jen jimi přejedu po očním víčku a je hotovo.



 Během května jsem ještě jednou zavítala do Dm drogerie a po váhání si nakonec koupila Balea tělové želé s vůní máty a melounu. Doma mám velkou zásobu tělových mazadel, takže jsem ho vážně nepotřebovala, ale pořád mě lákalo vyzkoušet jeho zvláštní strukturu. A i jeho parfemace při rozhodování o koupi hrála velkou roli, protože cokoliv melounového zbožňuji. Želé opravdu moc pěkně voní a jeho textura bude super do parných letních dní. V poslední době jsem používala jednorázová holítka, ale protože už delší dobu mám doma i holítko Gillette Venus, tak jsem si po čase koupila náhradní hlavice a rozhodnutí nelituji, s jednorázovými holítky se to nedá vůbec srovnávat.



Do Rossmanna jsem šla s jasným cílem a to pro Essence olej na rty, se kterým jsem i odešla. Olejíček má příjemnou texturu a úžasnou medovou příchuť. Rozhodně jsem tam taky nemohla nechat L´Oreál Color Riche lak na nehty, který byl ve výprodeji za pouhou dvacetikorunu! A ten odstín je moc krásný. Odličovacích tampónků není nikdy dost, takže i tyto Isana tampónky se mnou šly k pokladně. 



Ani Drogerii Teta jsem neminula a šla jsem tam cíleně pro novou paletku od Gabriella Salvete ve variantě 01 Rose. V poslední době jsem nějak podlehla růžovým očním stínům a tato paletka je super v tom, že kromě růžových odstínů obsahuje i hnědé, bronzové, takže ideální pro mě. V akci mě paletka vyšla na 129 Kč, což je super. Musím říct, že mě paletka velmi překvapila svou kvalitou, a vy určitě očekávejte na ni recenzi. Protože mám moc ráda maxi odličovací tampónky, tak jsem zvědavá, jak obstojí tyto Ellie, což je privátní značka Teta drogerie. Freeman produkty mám moc ráda a v minulosti jsem je hojně používala. S blížícím se létem stoupá moje spotřeba tělových peelingů, tak jsem si koupila tento cukrový s granátovým jablkem, který byl v akci za nějakých 80 Kč.



 V květnovém čísle Ženy a život byl dárek v podobě cestovního balení Astrid hydratačního mléka na opalování. Jsem za něj moc ráda, protože to balení je skvělé na cesty.



 Stejně tak SebaMed hloubkově čistící pleťový toner byl přibalen k časopisu Cosmopolitan, už jsem jej zkoušela a musím říct, že krásně pleť čistí a osvěžuje. Posledním nákupem měsíce z drogerie byl MakeUp Revolution monostín. V akci mě vyšel na 30 Kč, je to odstín Mocha Love, který je v blogosvětě známý hlavně jako perfektní odstín na konturování. Dove Derma Spa samoopalovací mléko jsem dostala od své kamarádky, která o něm stále básnila. Zatím jsem jej nezkoušela, ale brzo se na něj chystám. Zatím můžu říct, že z tubičky mi voní, tak doufám, že nebude mít takový ten typický zápach samoopalováků, uvídíme.



PR zastoupení české značky Astrid mi zaslalo k testování balíček sluneční kosmetiky, který obsahoval opalovací krém, mléko, olej a hydratační mléko po opalování. Za produkty jsem moc ráda, protože tuto kosmetiku znám a v dětství nás mamka jejich krémy mazala. Produkty mi moc pěkně voní, momentálně je testuji a brzy bude recenze.



Ke konci měsíce mě překvapil nečekaný balíček od Avonu, který obsahoval novinkové laky na nehty s gelovým efektem, čistící gel a BB krém z řady Nutra Effects a krásnou paletku perleťových a růžových očních stínů. Zatím jsem párkrát zkoušela BB krém, který mi odstínem dokonale sedí a líbí se mi jeho rozjasňující efekt, akorát mi mastí pokožku, takže jej musím pořádně přepudrovat. Čistící gel jsem zkoušela jen jednou, ale po prvním vyzkoušení můžu říct, že mi nejspíš bude vyhovovat. Má příjemnou parfemaci. Dekorativní kosmetika zatím čeká na vyzkoušení.


Uf, a jsme na konci. Raději nechci vědět, kolik jsem během května utratila za kosmetiku. A to ani nemluvím o tom, že jsem během května nakupovala i dost oblečení :-) Do budoucna se těšte na recenze některých z produktů. Zajímá mě, jestli vlastníte nějakou z Naked paletek a jak jste s ní spokojené. A klidně se v komentářích podělte o svůj květnový nákup. Mějte pěkný den. Pa.

5 komentářů:

  1. Krásné novinky, moc se mi líbí stíny E Style, jsem zvědavá na recenzi. Nad tělovým želé jsem uvažovala, ale mám ted zas tolik mazadel, že asi odolám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Opäť skvelý článok a o fotkách už ani nehovorím, skvelý blog! :)
    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se ti na mém blogu líbí.

      Vymazat