pondělí 27. června 2016

Moje večerní péče o pleť (update)

Nedávno jste na blogu mohly číst updatovaný článek o mé ranní péči o pleť, dnes se podíváme na to, jak se o svou pleť starám večer.



Jako první si odlíčím řasenku a oční stíny pomocí Bione dvoufázového očního odličovače. Jejich odličovače miluju a už téměř tři roky si žádné jiné nekupuji. Už jsem měla například variantu s měsíčkem lékařských, s medem, aloe vera a momentálně mám tento se světlíkem lékařským. Žádný podstatný rozdíl mezi jednotlivými variantami nevidím, všechny tyto odličovače perfektně rozpouštějí líčidla, neštípou v očích, nedráždí kůži. Jsem s nimi nadmíru spokojená a i jejich cena je fajn, balení má 255 ml a koupíte je za cenu kolem 80 Kč.

Zbylá líčidla odstraňuji pomocí pleťového oleje, moomentálně používám Missha Perfect BB Deep Cleansing Oil, který je naprosto peckovní. Obsahuje směs olejů (tea tree, olivový, makadamiový, slunečnicový, jojobový a hroznový) a má moc příjemnou jemnou vůni. Oleje stačí pár kapiček, pomocí prstů jej rozetřu po obličeji a důkladně promasíruji. Potom jej stačí jen smýt vlažnou vodou. Pleť je dokonale vyčištěná, promasírovaná, hydratovaná a jemná na dotek. Olej má 105 ml a jeho cena se pohybuje kolem 400 Kč. Jako levnější variantu vám určitě můžu doporučit Saloos odličovací oleje, které jsou taky super.



Na dočištění pleti potom použiju Bione čistící odličovací pleťové tonikum. I u tohoto produktu platí, že jsem jej vyzkoušela v několika variantách a zásadní rozdíl mezi nimi nevidím. Teď mám toto antioxidační tonikum s hroznovým vínem, které voní jako hroznová šťáva. Tonika mají 255 ml a stojí kolem 70 Kč. Bione tonika používám už roky, stejně jako Jarischův roztok, se kterým je střídám.



Jakmile je poslední odličovací tampónek zcela čistý, tak je čas aplikovat na pokožku pečující produkty. Večer na pleť používám pleťové oleje, které ji dostatečně vyživí. Před aplikací je potřeba pleť navlhčit, k tomu používám Avon Planet Spa Moroccan Romance hydratační pleťový sprej s růžovou vodou. Na mírně navlhčenou pleť potom nanesu pleťový olej, momentálně jsem si velmi oblíbila Alverde pleťový olej Wildrose, který je sice určený pro suchou pleť, ale i mé smíšené velmi vyhovuje. Jemně voní po růžích a má suprovní kapátko, kterým si nadávkujete tolik kapiček oleje, kolik potřebujete. Mě na ošetření celého obličeje vystačí tak tři kapky. Olejíček má 15 ml a kupovala jsem jej za cenu kolem 100 Kč. Skvělé obličejové oleje jsou také od Saloos, už jsem jich vyzkoušela mnoho (levandulový, růžový, arganový) a všechny mi velmi vyhovovaly.

Posledním krokem je Palmer´s Scar Serum, které nanáším na malou jizvičku, kterou mám u obočí. Scar Serum obsahuje vitamin E, kakaové máslo a olej ze žraločích jater. Je určen na ošetření jizev po odřeninách, popáleninách, bodnutí hmyzem, po operacích či císařském řezu a na strie. Jizvičku mám na obličeji půl roku a po pravidelném používání je zacelená a méně viditelná.


A jak vypadá vaše večerní péče o pleť?

P.S. Nezapomeňte se zapojit do právě probíhající giveaway!


1 komentář:

  1. Tak produkt žádný stejný nepoužíváme, ale kombinaci voda + olej používám taky, a taky dočišťuju toniky :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat