pátek 17. června 2016

Astrid sluneční péče

Léto se nám nezadržitelně blíží, sluneční paprsky jsou už dost ostré a my bychom neměli podceňovat péči o pokožku při slunění a po něm. Já momentálně používám produkty od české značky Astrid.

Jejich opalovací produkty pro mě nejsou žádnou novinkou, už v dětství nás s němi mamka mazala a já sama si je kupuji dodnes. O to větší radost jsem měla, když mi tyto produkty přišly k testování, protože vím, že s nimi budu spokojená a opravdu je využiju.



Astrid Sun olej na opalování OF 6 obsahuje UV filtry proti UVA a UVB záření, vitamíny E, C a F a zlatý palmový olej, který napomáhá urychlit opálení. Olej pokožku příjemně zvláční, ale nezmastí. Navíc ji provoní, já z něj cítím kokos. Super je i aplikátor, který je v podobě rozprašovače, takže olej aplikujete přímo na pokožku a poté jej rozetřete. Produkt je voděodolný a má 200 ml. Jeho doporučená cena je 119,90 Kč. Olej je k dostání i ve variantě OF 10 či 15.



Astrid Sun hydratační mléko na opalování OF 30 má konzistenci bílého hustšího krému, který jde velice dobře rozetřít. Mléko po důkladném rozetření neflekatí a nepruhuje, navíc nezanechává mastný film na pokožce. Obsahuje UV filtry, které pokožku chrání  před UVA a UVB zářením. Jeho složení je obohacené o vitamínový komplex (vitamíny A, E, F a betakaroten) a D-panthenol. Opalovací mléko má naprosto krásnou krémovou vůni. Je voděodolné a k dostání je v několika variantách lišících se ochranným faktorem (OF 6, 10, 15, 20 a 30), takže si vybere každý. Cena Astrid Sun hydratačního mléka na opalování OF 30 je 199,90 Kč, obsah produktu je 200 ml.



Mléko na opalování skvěle doplňuje Astrid Sun hydratační pleťový krém na opalování OF 30, který má totožné vlastnosti a složení jako výše zmíněné tělové mléko na opalování. Jediný rozdíl vidím v jeho konzistenci, která je o něco tekutější, což usnadňuje rozetření krému po obličeji. Pleťový krém má 75 ml a jeho cena je 119,90 Kč.



Po opalování určitě nesmíme zapomenout na ošetření pokožky po slunění, abychom ji dodali hydrataci a zároveň ji zklidnili. Součástí Astrid sluneční řady jsou rovněž produkty určené k ošetření pokožky po sluneční expozici. Já jsem testovala Astrid Sun hydratační mléko po opalování spray, které obsahuje zklidňující komplex v podobě D-panthenolu a allantoinu. Opět i tento produkt moc příjemně voní, je to svěží vůně. Mléko je tekutější, díky čemuž se skvěle roztírá na pokožku těla a obličeje, jeho aplikaci usnadňuje praktické sprejové balení. 200 ml balení produktu vás vyjde na 99,90 Kč



Jak jsem na začátku předesílala, tak všechny produkty mi sedí, mají překrásnou vůni a plní svou funkci ochrany před sluncem. Věřím, že spousta z vás sluneční kosmetiku Astrid zná stejně jako já z dětství a má s ní dobré zkušenosti. Pokud tomu tak není, tak doufám, že jsem vám dneska dala tip na českou kvalitní kosmetiku, která je za příjemné ceny.

A protože nám začíná víkend, tak vám popřeju, ať si jej pořádně užijete. Já mám v plánu jej trávit s přáteli na sluníčku a chytat bronz. Mějte se fajn.

1 komentář:

  1. Také jsem měla možnost Astrid sluneční péči vyzkoušet, a byla jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat