pondělí 6. června 2016

3 kosmetické propadáky za poslední dobu

Na blogu pravidelně vídáte články o mých oblíbených produktech, ale o produktech, které mi nesedly se zmiňuji jen okrajově. A proto jsem se rozhodla dnes udělat recenzi na tři produkty, které mi v poslední době vůbec nevyhovovaly a dovolím si je dokonce označit jako propadáky.


eos krém na ruce Berry Blossom
Důvodem jeho nákupu bylo jeho netradiční balení a taky to, že velikostně se perfektně hodí do kabelky. Ale to je tak vše pozitivní, co o tomto krému můžu říct. Vůně je chemická, pro mě ničím nezajímavá a určitě z ní necítím avizované květy lesních plodů. A co je nejhorší, tak krém zdaleka není hydratační, naopak během chvilky po namazání mám pocit vysušených rukou a pokožka mě docela svědí a pálí. Na to, že krém nic neumí, tak je to docela drahá záležitost, v balení ho je 44 ml a pořídíte jej za cenu kolem 140 Kč. Tím, že krému je málo a už jsem něco z balení spotřebovala, tak ho zřejmě už dopotřebuji. Ale určitě si ho už nikdy nekoupím, to jsem si naprosto jistá.

eos balzám na rty Pomegranate Raspberry
Produkty značky eos mi prostě nejsou souzeny, protože ani jejich věhlasný balzám na rty si nezískal mé srdce. Vzhledem k tomu, jaké haló se kolem balzámu dělo, tak jsem na něj byla hodně zvědavá a jakmile se objevil v českých drogériích, tak jsem pro něj naklusala. A vůbec nechápu, proč jsou tak oblíbené. Za mě je to naprosto obyčejný, průměrný balzám na rty. Neshledávám na něm žádné benefity navíc kvůli kterým bych si ho měla opakovaně pořídit. Je pravda, že oproti jiným balzámům má unikátní balení, ale to je kupodivu podle mě na obtíž. Jednak je balzám příliš velký, nedám si jej například do kapsy u kalhot (vždy musím mít balzám na rty při sobě) a navíc mi ani nevyhovuje tvar samotného balzámu, není nad tyčinku, kterou precizně nanesete produkt na rty. O parfemaci platí to stejné co u krému na ruce, za mě je chemická. Balzám mám jako pohotovostní na stole u počítače, ale jakmile jej dopotřebuji tak poletí do koše a přes práh mého domova se už nedostane v žádném případě. Balzám má 7 g a cena se pohybuje kolem 150 Kč.

Yves Rocher Sérum Végétal vyhlazující čistící tonikum
Byť u YR pravidelně nenakupuji, tak většina jejich produktů, co jsem měla, mi seděla, což se bohužel nedá říct o tomto pleťovém toniku. Nemůžu striktně říct, že stojí za nic, ale co mi u tohoto produktu neskutečně vadí, tak je jeho konzistence. Tonikum má takovou vodově-gelovou konzistenci, tudíž se špatně vsakuje do odličovacího tampónku a mě potom přijde, že mi tonikum po pleti jen klouzá a nic s ní tím pádem  nedělá. A navíc z toho stejného důvodu i tonikum strašně rychle ubývá. Co se týče parfemace, tak s ní žádný problém nemám, ale kvůli výše zmíněného jsem jej poslala dále. Produkt má 200 ml a jeho cena v akci je 169 Kč.


Jaké produkty v poslední době zklamaly vás? A co eos produkty, máte/nemáte rády?

8 komentářů:

  1. Me naopak krem uzasne voni, ale bohuzel vubec nehydratuje no.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Na eosu nevidim ani ja nic tak uchvacujici, jak je vsude produkovano! Spis na nem nevidim nic dobreho...
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten balzám mám ráda :) Do kabelky se v pohodě vejde a hydratuje dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som krem na ruky eos skušala a presne ako vravíš po použití su aj tak suché ruky a ja taký krém nepotrebujem tiež,, ale čo sa týka balzamov tak tie mi vyhovujú a mam ich rada, tak vraví sa že 100ľudí 100chutí:))

    OdpovědětVymazat
  5. Eos balzamy som ešte neskúšala, ale za tú cenu ma to ani neláka, lebo som tiež presvedčená, že to nie je žiaden zázrak :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. No Eosy me vzdy lakaly, ale poslední dobou jak jsem na něj četla samé negativní recenze, tak už mě to přešlo a zkoušet je ani nebudu :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. kolem EOSu je velky hype, mam taky jeden balzam, ale snad i Labello je daleko lepsi. Chutna fajn, je lehky, ale nic moc co se tyce hydratace.

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky nerada eos, ozkoušela jsem teda jen balzám, a... ne :(

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat