pátek 1. července 2016

Spotřebováno: Červen

Vím, že každý měsíc na začátku tohoto článku píšu, jak ten čas letí, že máme za sebou další měsíc, ale ono to sakra fakt rychle letí! Už máme za sebou půlku letošního roku a školou povinným začínají prázdniny, je to fakt mazec.



Astrid osvěžující čistící pleťový gel
S tímto produktem jsem byla velmi spokojená. Pleť krásně vyčistil, nedráždil ji a zároveň ji osvěžil. A moc krásně voněl. Podrobnou recenzi si můžete přečíst zde.

Vichy termální voda
Nepostradatelný pomocník do horkých dní. Kromě na osvěžení pleti jsem jí používala i na navlhčení obličeje před aplikací pleťového oleje. Nějaká termální voda mi doma v létě prostě nesmí chybět, takže už mám za ni v koupelně náhradníka.

Sebamed Clear Face hloubkově čistící pleťový toner
Tento malý vzoreček byl jako dárek k nějakému časopisu. Byť byl toner napěchovaný alkoholem, tak mi kupodivu vyhovoval a dokonale pleť vyčistil. Na každodenní používání to není nic pro mě, ale na občasné důkladné dočištění pleti by mohl být fajn.

Ebelin vatové tampónky
Tyto byly ze 100% bavlny s výtažkem z hedvábí a byly určené pro citlivou pleť. Musím říct, že byly opravdu jemňoučké a nedráždivé. Určitě si je koupím znova.



Balea gel na holení Pink Grapefruit
Tyto holící gely jsou mými stálicemi, mají hravé obaly, příjemné vůně, dostatečně pění a jsou levné. Tento grepový nebyl výjimkou.

Promise zubní pasta
Už ani nevím, co o této pastě psát, protože jí tady vídáte pravidelně. Za nás je to prostě ta nejlepší zubní pasta. Tečka.

Vaseline Essential Moisture hand and body lotion
Tuším, že jsem jej kupovala v Londýně. Produkty od Vaseline mám celkem ráda, ale tento krém na tělo a ruce byl až příliš tekutý, dokonce při otevření víčka samovolně vytékal z tuby. Jeho vodová konzistence neměla vůbec žádné vyživující a hydratační schopnosti. Tento bych si příště už znova nepořídila.

Himalaya Nourishing Hand Cream
To tento krém na ruce je jiná liga, tento je mým oblíbeným a už je to mé několikáté spotřebované balení a další mám doma v zásobě. Obsahuje olej z mandlí, oliv a slunečnic a má příjemnou jemnou parfemaci. Skvěle ruce hydratuje a přitom na nich nevytváří mastný film. Za mě ideální krém. Číst jste o něm mohly například tady.



Dermacol Aroma Ritual osvěžující tekuté mýdlo Vodní meloun
Tekutá mýdla na ruce jsou věc, kterou do spotřebovaných produktů nezařazuji, protože jich máme velkou spotřebu a upřímně ani nevím, co bych každý měsíc o tak obyčejné věci psala. Ale toto mýdlo je výjimkou. Moc krásně vonělo a samotné balení je moc pěkné a oživilo naši koupelnu. Skvělé je i pumpičkové balení, akorát ta cena není moc fajn. 59 Kč za 250 ml je poměrně dost, takže se zase zpátky vrátím k tekutým náhradním náplním z Dm drogerie, které stojí pár kaček a svou službu plní stejně dobře jako tento produkt. Škoda, kdyby bylo levnější, tak bych už jiné tekuté mýdlo nekupovala.

Naturalium sprchový gel Meloun
Cokoliv voní po melounu, tak to je moje. Co se týče sprcháče samotného, tak nebyl špatný, kromě příjemné vůně měl takové krémovější složení, které sice příliš nepěnilo, ale zas nevysušoval pokožku. Ale i tak to prostě není Dermacol Aroma Ritual, ty sprcháče prostě nic nepřekoná.

Chilly Intima gel pro intimní hygienu
Ze začátku jsem z tohoto produktu byla docela nadšená, ale euforie s delším používáním opadla. Neříkám, že byl gel špatný, naopak vyhovoval mi, ale mizel rychlostí blesku. Tohle 200 ml balení mi nevydrželo ani měsíc. Když bude v nějaké akci, tak si ho asi zase koupím, ale určitě jej nebudu kupovat pravidelně, to mám jiné oblíbence, kteří vydrží déle a službu plní stejně dobře, ne-li lépe.



Bione krémová vlasová maska Keratin&olej z obilných klíčků
Co Bione rozhodně umí na jedničku, tak jsou produkty z péče o vlasy, tato vlasová maska nebyla výjimkou. Byla naprosto dokonalá, vlasy po jejím použití jsou hebké, jemné na dotek a hlavně lesklé. Maska má překrásnou vůni, která se ve vlasech drží, nejednou se mi stalo, že jsem dostala kompliment na mé vlasy, čím že mi tak voní a jaktože se tak lesknou. Ano, díky této masce. A věta "Neslibuje, umí!", která je uvedená na obalu produktu na něj perfektně sedí. Nedávno jsem kamarádce dala masku i se šamponem ze stejné řady a je z produktů nadšená a už nic jiného nehodlá na vlasy používat. Určitě vyzkoušejte taky.

Head&Shoulders šampón proti lupům Apple Fresh
Moc jsem od tohoto šampónu nečekala, ale mile mě překvapil. Parádně pěnil, skvěle vlasy i pokožku umyl a moc pěkně voněl. Klidně si ho zase někdy v budoucnu pořídím.

Miss Sporty Studio Lash Dark Lasher mascara
Musí se nechat, že Miss Sporty řasenky prostě umí, snad jsem od této značky neměla řasenku, která by mi neseděla. Tato měla gumový zahnutý kartáček, který řasy natáčel a zároveň je rovnoměrně obalil barvou. Řasenka mi dělala opravdu pěkné řasy a za tu cenu je vážně super.


Tak to bylo mých 14 vypotřebovaných produktů za červen a já budu ráda, pokud se i vy o svou spotřebu kosmetiky podělíte v komentářích. Mějte se pěkně a užívejte léta a prázdnin. Pa.

P.S. Ještě stále se můžete zapojit do giveaway.


1 komentář: