pátek 3. června 2016

Oblíbená kosmetika: Květen

Je skvělé, že díky nákupům a mým kosmetickým zásobám mám stále co objevovat. Během května jsem si oblíbila celkem sedm produktů, z nichž více jak polovina je z dekorativky. A to je na mě, milovníka pečující kosmetiky, opravdu vysoké číslo :-)



Urban Decay Naked palette
Paletku jste mohly vidět v květnových nákupech a já jsem z ní stále unešená a téměř žádné jiné stíny momentálně nepoužívám. Odstíny jsou krásné, jsou to barvy přesně podle mého vkusu, jejich pigmentace je bezchybná, na víčkách mi stíny vydrží celý den a neslévají se do čárek. Svého nákupu rozhodně nelituji a vy se můžete do budoucna těšit na podrobnou recenzi paletky.

Mary Kay minerální pudrový make-up
Nedávno jsem zjistila, že se tomuto produktu blíží jeho doba expirace a tak jsem jej zase začala více používat. No více, teď ani žádný jiný make-up nepoužívám :-) S tímto pudrovým make-upem jsem nadmíru spokojená, dělá přirozený finiš na pleti, ale přitom ji krásně sjednotí, vyhladí a často se mi stává, že mi okolí chválí mou pleť. Je to už mé druhé balení a určitě si jej pořídím znova. Pokud vás produkt zaujal, tak si určitě přečtěte podrobnou recenzi.

Deliplus Coral tvářenka
Tuto tvářenku ve šťavnatém korálovo-broskvovém odstínu jsem si přivezla z letní dovolené z Mallorky. Její odstín je překrásný a pomocí tvářenky moje jarní líčení získá na svěžesti a prozáření.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Když už jsem si koupila tak kvalitní stíny, tak si to žádalo i kvalitní bázi. A už chápu, proč tato báze od UD je tak oblíbená. Já ji mám v odstínu Original a stíny mi s ní vydrží celý den bez poškození a ztráty jejich intenzity. Doposud jsem používala jen levné báze, naposledy tu od Avonu, která je super, ale tahle je bombastická.



Missha Perfect BB Deep Cleansing Oil
K večernímu odličování make-upu momentálně používám tento odličovací olej, který má jemnou parfemaci. Produktu stačí nanést pár kapek, já olej do pleti vmasírovávám krouživými pohyby a poté jej smyji vlažnou vodou dolů. Pleť bez problémů odlíčí a olej ji zároveň zvláční, je příjemně hebká na dotek. Ve složení se nachází tea tree olej, dále olivový, makadamiový, slunečnicový, jojobový a hroznový olej.

Head&Shoulders šampon Apple Fresh
Po hodně dlouhé době jsem si koupila šampon od jiné značky než Bione, konkrétně tento jablečný proti lupám od Head&Shoulders. Moc šancí jsem tomuto šamponu nedávala a měla docela obavy z toho, aby mi příliš nemastil vlasy jako mi to dělá většina šamponů. Mile mě překvapil, vlasy mi vydrží dva dny svěží a kořínky se tak moc nemastí. A ta vůně jablek je úžasná, jen škoda že příliš dlouho nevydrží ve vlasech.

Naturalium sprchový gel Meloun
Cokoliv, co voní po melounu, tak to je moje :-) Tento sprcháč už mám doma delší dobu, ale pořádně používat jsem jej začala až teď, čím blíže jsme létu, tak mám tendenci používat produkty s tropičtějšími vůněmi. Se sprcháčem jsem spokojená, ale ty od Dermacol Aroma Ritual jsou prostě top.



To byli moji oblíbenci za květen a já budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět, co jste si v poslední době vy oblíbily z kosmetiky. Pa.

4 komentáře:

  1. Mě dříve Naked ležela jen tak v šuplíku, ale poslední dobou jsem si ji naprosto oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. H&S pouzivam pokud se mi objevi lupiny a vzdy je účinný👍 ten jablečný miluju nejvíc💞
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  3. Naked paletku bych si jednou chtěla pořídit :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký sprchový gel od značky Naturalium si plánuji pořídit, jsme na něj zvědavá, jelikož sprchové gely od Dermacol jsou za mě za tu cenu také TOP :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat