pátek 27. května 2016

Spotřebované produkty: Květen

Do konce května sice ještě zbývají čtyři dny, ale vzhledem k tomu, že jsem udělala kontrolní kolečko po produktech v koupelně a už jsem nenašla žádný další, se kterým bych se blížila na dno, tak jsem se rozhodla článek publikovat dříve, aby tady na blogu nebylo až do začátku června prázdno.



Cien Natural Minerals antiperspirant
V minulosti jsem měla růžovou variantu, která jemně voněla, tento zelený měl silnější vůni, která mi připomínala nějaký prací prostředek. Za těch pár korun jsou to celkem fajn produkty, ale příště se popohlídnu po něčem novém a voňavějším.

Vaseline Intensive Care krém na ruce
Přivezla jsem si jej z Amsterdamu. Byl bez parfemace a byl určen pro velmi suché ruce. Pěkně je hydratoval, ale že by to byla zase nějaká pecka, tak to ne, to znám i výživnější krémy. Doma ještě pár těchto krémů na ruce mám, tyhle produkty se nikdy neztratí, ale jak říkám, znova si je asi nekoupím.

Dermacol Enja zpevňující tělový olej
Naopak tento produkt si mě získal a klidně bych si jej koupila znova, i když se obávám, že už není v prodeji. Produkt obsahoval olivový a avokádový olej, po kterém moc příjemně voněl. Měl velice praktický aplikátor a taky se mi líbilo, že na boku balení byl průhled, takže jsem dobře viděla, kolik oleje uvnitř ještě zbývá. Tělový olej obsahoval koenzym Q10. Byla jsem s ním velmi spokojená, už mám v koupelně za něj náhradu, protože tělové oleje patří do mé každodenní péče o pokožku těla.

Nivea tělové mléko do sprchy
Dostala jsem jej od mamky, sama bych si ho asi nepořídila, protože podle mě není nad to se pořádně po sprše nakrémovat klasickým tělovým mlékem či olejem. Ale jako nouzovka dobrý, další balení si ovšem kupovat nehodlám. Na produktu se mi líbila hlavně jeho vůně, protože voněl identicky stejně jako modrá Nivea v kelímku. Pokožku jemně zhydratoval, ale klasické tělové mléko rozhodně nenahradí.



Yves Rocher sprchový gel Karambola z Malajsie
Přivezl mi jej přítel z některé ze svých služebek, máme tradici, že tomu druhého vždy nějakou maličkost přivezeme. Tento sprcháč moc krásně voněl, byla to sladší ovocná vůně. Díky menší velikosti balení byl skvělý na cesty.

Fenjal sprchový olej
Milovala jsem jej, protože moc pěkně voněl a perfektně hydratoval, na zimu byl ideální. Na nadcházející podzim a zimu si hodlám koupit další balení, v létě si vystačím s klasickými sprchovými gely. Pokud si o tomto produktu chcete přečíst více, tak můžete v tomto článku.

Avon Naturals jahodový tělový scrub
Voněl přesně jako jahodový jogurt a obsahoval drobná zrníčka, takže jsem jej používala častěji než hrubší peeling. Obsahoval bambucké máslo a mléčné proteiny, takže kromě toho, že pokožku obrušoval, tak ji i zvláčňoval.

Dr. Popov Tea Tree Oil gel pro intimní hygienu
Další produkt od Dr. Popova, který jsem si velmi oblíbila a hodlám si pořídit další balení. Je velmi příjemný a díky obsaženému čajovníku i pečuje o intimní partie. Podrobná recenze zde.



Havlíkova přírodní apotéka Bio Český krém
Tak tento pleťový krém se stal mým totálním miláčkem a troufám si říct, že jsem našla ten nejdokonalejší krém pro moji smíšenou pleť. Moc příjemně voní po meduňce, pleť hydratuje a přitom ji dokáže udržet matnou. Je také skvělý jako podklad pod make-up, nežmolkuje a nedrolí se. To, že mám doma další balení svědčí o jeho kvalitě a já se ho jen tak nehodlám vzdát. Recenze zde.

Eucerin DermatoClean micelární voda
Micelárka byla jako dárek k nějakému časopisu. Toto 125 ml balení mi vydrželo celkem dlouho, takže si troufám říct, že jsem jej řádně otestovala. Ale musím říct, že si mě ničím micelárka nezískala. Celkem na pleti pěnila, čistila průměrně, do plného balení rozhodně nejdu.

Lancome Hydra Zen Neurocalm
Tento krém jsem měla na mém kosmetickém wishlistu, takže jsem ráda, že jsem jej vyzkoušela, ale na zadek jsem si z něj rozhodně nesedla. Takže jsem ráda, že jsem měla jen malé cestovní balení a plné si rozhodně kupovat nebudu. Jak jsem byla/nebyla s krémem spokojená si můžete přečíst v recenzi.



Himalaya Sensi-Relief zubní pasta
Tato bylinková pasta je určená na citlivé zuby a opravdu musím potvrdit, že je velmi jemná a nedráždivá a navíc neobsahuje žádný fluorid. Od Himalayi jsem už měla i jiné zubní pasty a se všemi jsem byla spokojená, takže pokud hledáte nějakou šetrnou pastu za přijatelnou cenu, tak se určitě poohlédněte u této značky.

Bione šampon proti lupům Cannabis
Další má oblíbená značka, od které si pravidelně kupuji produkty a právě jejich šampony patří podle mě mezi ty nejlepší věci z jejich sortimentu. Většinou jsem věrná keratinovému šamponu, ale naposledy jsem používala tento konopný, který je určen na lupovitou pokožku hlavy. Stejně jako s šamponem z řady Keratin, tak i s tímto jsem byla spokojená, ale za mě je prostě ten keratinový nejlepší.

Mexx Woman
Tuto vůni mám moc ráda a toto bylo už mé druhé vypotřebované balení. Toaletka má svěží vůni a na jaro je jako stvořená a já si ji určitě příští rok zase pořídím. Podrobnou recenzi produktu si přečtěte zde.

Maybelline Affinitone korektor
Opět další produkt, který si kupuji opakovaně, toto je mé tuším už třetí vypotřebované balení. Korektor má střední krytí, poradí si s kruhy pod očima, ale zároveň je přirozený a nepůsobí jako maska a nezalézá do vrásek. V minulosti jste o něm mohly číst například v Kosmetice roku.



Tak a jsme na konci. Myslím si, že 15 vypotřebovaných produktů je celkem slušné skóre a u mě takový standard. Už teď jsem zvědavá, jakým že produktům se podívám na dno během června. Mějte se pěkně a užívejte víkendu! Pa.

4 komentáře:

  1. Nivea telové mléko do sprchy ja osobně moc miluji! :) Sprcháče od YR mam nejraději :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Teeda, to je sprchových věcí :) Z Niveáckého sprchového mléka jsem si taky na zadek nesedla...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. cien antiperspirant v guličke som nejako prehliadla ale rada by som ho vyskúšala vyzerá zaujímavo a na také domáce nosenie to podľa mňa aj stačí:) Yves Rocher sprcháče su vynikajúce ale musím ho dať viacej aby dobre penil:-/

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš no koľko ľudí toľko chutí, mne micelárka Eucerin vyhovuje plne, odličovanie očí neočakávam po svojich skúsenostiach už od žiadnej, aj tak to žiadna micelárka nedokáže, ale klasický make-up odlíči kvalitne a nie som po nej celá lepkavá.

    OdpovědětVymazat