středa 30. prosince 2015

Spotřebováno: Prosinec

V posledním měsíci roku se mi podařilo spotřebovat pouhých 7 produktů, což je docela bída. Ale na druhou stranu mi to dává impuls k tomu, abych se více snažila, produkty pravidelně používala a spotřebovávala místo toho, abych nakupovala. A máme z toho další předsevzetí do nového roku :-)


Cath Kidston balzám na rty
Ze začátku jsem z něj byla nadšená, protože zaprvé voněl po růžích a ty já mám v kosmetice moc ráda a zadruhé byl krásně máslový. Ovšem během pěti minut jsem ani nevěděla, že jsem si rty něčím natřela. A navíc pěkný potisk z produktu se velice rychle ošoupal. Takže za mě ne a zůstanu věrná Palmer´s.

Lactacyd intimní mycí emulze
Produkt, který patří mezi mé stálice a kupuji si jej už léta. Často o něm ve vypotřebovaných produktech čtete, takže nevím, co víc bych o něm mohla už říct. Jednoduše nedráždí pokožku a má příjemnou jemnou parfemaci.

Rexona antiperspirant Shower Clean
Můj dlouholetý společník, kupuji si ho neustále dokola. Akorát tento byl příliš dušný, vždy mi zamořil celý byt, že se v něm nedalo ani dýchat. Tak doufám, že jsem natrefila na nějaké vadné balení, byla bych velice nerada, kdybych se s ním po letech musela rozloučit a hledat za něj náhradu.



Max Factor Xperience Weightless Foundation
Tento make-up patří mezi mé oblíbené, je to už mé druhé vypotřebované balení, což je co říct, protože v oblasti tekutých make-upů ráda experimentuji a ráda hledám nové, které by mohly mé pleti sedět. Mezi tím hledáním se ale vždy vracím k tomuto. Baví mě na něm jeho našlehaná konzistence, to jak k pleti přilne, působí přirozeně a jak jemně voní. S tímto make-upem nešlápnete vedle, Max Factor prostě make-upy umí.

Gabriella Salvete Infinite Waterproof mascara
GS řasenky umí, tato měla bombastický kartáček, jediným mínusem bylo to, že nebyla voděodolná a občas se mi obtiskávala na víčka, což je škoda, protože jinak byla skvělá a dělala nádherné řasy.

Estyle Extra Length mascara
Ach jo, asi jsem narazila na špatný kus, protože po pár použitích byla řasenka suchá a nevzhledně slepovala řasy. Mrzí mě to, protože měla fajn kartáček.

Playboy Play It Sexy Pin Up
Tato ovocně-květinová toaletka byla super, za tu cenu jsem nečekala žádné zázraky, ale opravdu mi voněla a používala jsem jí ráda. Jedinou vadou na kráse byla její slabá výdrž. Recenzi si můžete přečíst zde.


Tak to by pro rok 2015 bylo vše ke spotřebovaným produktům a já se už těším na spotřebované produkty v tom roce následujícím. Pa.

1 komentář:

  1. Tak to já růže fakt nemůžu :). Teď jsem v bulharsku a růže v kosmetice to je jejich. Me to ale pripomina vuni na zachod :-D

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat