úterý 22. prosince 2015

Kosmetické nákupy a novinky: Listopad

I během listopadu došlo na kosmetické nákupy a mě do koupelny přibylo hned několik novinek. Přiznám se, že za částí nákupů bylo i to, že produkty nejsou dostupné v místě mého bydliště, a produkty jsem si přivezla z cest do zásoby.



Téměř při každé návštěvě Dm drogerie putuje do košíku gel na holení Balea, tentokrát padla volba na tento mandarinkový. Ze zvědavosti jsem přihodila všemi opěvovaný čistič štětců Ebelin a za sebe musím říct, že po prvním vyzkoušení jsem teda zklamaná. Ale uvidíme až jej pořádně otestuju, teď ještě dodělávám jiný, který mám načnutý. Stejně impulsivním nákupem se ke mě dostalo sérum na řasy Balea, které zatím čeká na svůj čas. 



A protože jsme během listopadu opět cestovali do zahraničí, tak jsem potřebovala doplnit své cestovní miniaturky a pár nezbytností na cesty si pořídila.



Už je to roky, co jsem používala šampony Head&Shoulders, v regálu mě zaujala svěží varianta s jablkem a taky jsem si pořídila další šampon Bione, tentokrát konopný proti lupům. Zendium pasta byla v nějakém časopise jako vzorek a těším se, až ji vyzkouším. Neodolala jsem dalším stínům v tužce Rimmel Scandaleyes v odstínu 002 Bulletproof Beige.



Do mé osobní hygieny neodmyslitelně patří intimní gel, tentokrát jsem udělala změnu a místo pravidelně kupovaného Lactacydu si pořídila jeden od Chilly Intima a potom dva gely od Avonu. Musím říct, že ty "avoňácké" gely mě docela překvapily.



V listopadu jsme se vydali na eurotrip do Amsterdamu a ani od tama jsem neodjela s prázdnou a předzásobila se svými oblíbenými krémy od Vaseline a Palmer´s.



Potom mě čekalo týdenní školení v Praze a ani tam jsem nebyla ušetřena beauty nákupům. Zavítala jsem do krámku Havlíkovy apotéky a odnesla si od tama dva úžasné produkty. Klasiku v podobě Havlíkova přírodního zázraku, který je fajn, ale co mě uchvátilo tak je Bio Český krém pro vytížené ženy, který božsky voní a s mou pletí si notuje.



Rovněž jsem zavítala do Sephory, kam jsem šla cíleně pro Beauty Blender, protože jsem chtěla zjistit, jestli je fakt tak úžasný, jak se o něm všude mluví. A ano, je! Nic jiného k nanášení make-upu už nepoužívám, je to hotový zázrak. Potom jsem do košíku přihodila antibakteriální gel na ruce Merci s vůní třešní a všemi opěvované odličovací tampónky Sephora. Upřímně jsou hrozné. No hrozné, to možná přeháním, ale průměrné, pro mě ničím zajímavé a za poloviční cenu si pořídím měkounké maxitampónky Iseree z Lidlu. Nebýt akce 1+1, tak jsem fakt naštvaná, že jsem si je koupila, tak je to zklamání aspoň o něco menší.



Předzásobila jsem se našimi nejoblíbenějšími sprchovými gely od Dermacolu. Kromě parfemací ze stále nabídky jsem vzala i novinkový hruškový. Díky 100 Kč slevě za registraci mě těchto pět gelů vyšlo na 99 Kč a to je fakt směšná cena!



Pak tu máme pár drobných nezbytností v podobě SOS séra na pupínky od Alverde, které bylo v akci za 45 Kč, cestovního balení Balea laku na vlasy a očního krému Ryor, který nakonec daruji mamce.



 Během pobytu v Praze jsem si nemohla odpustit návštěvu drogerie Pemi a nákup produktů od mé oblíbené české značky Bione. Koupila jsem si další balení Tekutých vlasů a šamponu ze stejné řady. Tyto produkty používám pravidelně a jsem s nimi velmi spokojená. Pořídíla jsem si nově i krémovou vlasovou masku, která je rovněž skvělá.



Došlo mi tonikum, takže i to bylo povinnou položkou nákupu, tentokrát jsem vzala toto s granátovým jablkem, které moc pěkně voní. Pomalu mi dochází i dvoufázový odličovač a tak jsem vzala rovnou dva, jeden s měsíčkem a druhý se světlíkem. Tyto odličovače jsou moje top oblíbené produkty a žádné jiné si už nekupuji.



A protože mi došel i pleťový peeling, tak jsem se po novém poohlédla u Bione a pořídila si tento okurkový, který se dá použít jak na obličej, tak i na tělo. A tento produkt je taky super. Ze zvědavosti jsem si koupila i Bione balzám na rty a musím říct, že není špatný, ale na Palmer´s balzám prostě nemá.



Od budoucí tchýně jsem k svátku dostala tuto nádhernou dárkovou sadu s vůní Cherish od Avonu, která moc pěkně voní a těším se na jaro až ji začnu používat. Kromě toaletní vody byl v sadě sprchový gel a tělový krém.


Zajímá mě, které odličovací tampónky jsou podle vás ty nejlepší? Dejte mi vědět v komentářích. Mějte se krásně a užívejte předvánočního času. Pa.

3 komentáře:

  1. To je novinek :) Sadu od CHerish jsem taky měla a vůně je to krásná. Já zase na Vánoce dostanu od mamky sadu Luck, tak na tu se moc těším :). Zajímalo by mě to sérum na řasy od Baley.
    Sprcháče od Dermacolu mám ráda a za 100 Kč 5, paráda :D. Intimní gely z Avonu mám úplně nejradši a nejčastěji si je kupuju právě tam

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle typy článků mám asi nejradši :). Ráda se nechávám inspirovat v tom, co si ještě potřebuju koupit :). Já nedávno taky pořídila ten čistič od Ebelin a jako je dobrý, ale vzhledem k tomu jak ho všichni vychvalují, tak jsem čekala o trošilinku víc.. Na šampony od Bione mám spadeno už tak měsíc a pořád jsem se nedostala k tomu, abych si je koupila. Viděla jsem je u Peti z Petra Lovely Hair a dost mě zaujala právě ta Keratin řada. Snad se do nich dokopu :).

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Naprostou souhlasím :O na suchý šampon od baley(i) nedám dopustit :O . Většina lidí říká , že značka je vizitka výrobku . Myslím že tohle jsou zatím nejlepší suché šampony které jsem za svůj život použila :O

    OdpovědětVymazat