sobota 2. ledna 2016

Kosmetické nákupy a novinky: Prosinec

Doufám, že jste si užili závěr roku a vítám vás v roce novém, do kterého vám přeji hodně štěstí, zdraví a lásky. A protože mi zůstaly nějaké resty v podobě článků, tak si dnes dáme nákupy za prosinec. 

Tak musím říct, že během prosince jsem se s nakupováním kosmetiky krotila. Ani jsem si nic z kosmetiky tentokrát nepřála pod stromeček, protože se mi jí za poslední měsíce spousta nashromáždila a já to nestíhám spotřebovávat. Ale i tak tady pár novinek máme :-)



 Opět jsem si objednala pár věcí z mého oblíbeného e-shopu Parfums.cz. Hlavní část nákupu tvořily produkty mé oblíbené značky Palmer´s. Pořídila jsem si oční krém, pleťovou masku a peeling, vše z mé nejoblíbenější řady s kakaovým máslem. Zatím produkty zkouším, ale jsem z nich stejně nadšená jako z mého nejoblíbenějšího tělového krému, které jsem si taky pořídila. Jsem nesmírně ráda, že Palmer´s se dá bez problémů sehnat v Česku a já nemusím čekat až vyjedu za hranice.



Přiznám se, že jsem ke konci roku přibrala a tak jsem si jako prevenci proti striím pořídila tělový krém od Elasti-Q, který je na internetu celkem vychvalovaný. Chci kila zpátky shodit a k nim i něco navíc, takže se mi krém opravdu bude hodit. Hlavně musím dodržovat pravidelné mazání, takže už mám předsevzetí do nového roku:-) Od Vaseline jsem už zkoušela vazelínu, krémy na ruce a produkty na rty, když jsem tuto značku objevila na Parfums.cz, tak jsem se rozhodla přihodit do košíku i jejich tělové mléko. Dalším překvapením pro mě bylo, že jsem v sortimentu objevila Crest produkty. Už jsem zkoušela jejich bělící pásky, které jsou fakt pecka (recenzi si můžete přečíst zde) i pastu. A protože past na zuby není nikdy dost :-D, tak jsem se prozatím rozhodla opět pro pastu, příště možná objednám i pásky. Mini balení bělící pasty MediBlanc byl dárek k nákupu a z ní mám taky radost, bude se hodit na cesty a navíc tuto značku vůbec neznám.



Nechybí ani naše nejkupovanější zubní pasta Promise, protože přítel odmítá používat jakoukoliv jinou. Po delší době se ke mě dostalo Nivea tělové mléko do sprchy, dala mi jej mamka. Tomuto typu produktu příliš neholduji, není nad to se po sprše pořádně nakrémovat, i když se přiznám, že ne vždy se mi chce, takže určitě v mé koupelně najde občas uplatnění. Yves Rocher tonikum bylo dárkem u časopisu Marianne, zatím jsem jej nezkoušela, ale moc pěkně voní.



Mamča mi darovala make-up Lasting Performance od Max Factor, z čehož mám velkou radost, protože jsem zrovna jeden od MF dopotřebovala. Jejich make-upy mám moc ráda. Nějak mám v poslední době smůlu na řasenky, rychle mi vysychají a tak jsem popadla v drogérii snad tu nejlevnější od Miss Sporty a opět jsem se přesvědčila, že i levné věci jsou fajn. Dermacol Moon Touch stíny byly dárkem u časopisu Žena a život a stoprocentně půjdou pryč, protože jsou hrozné. Jsou příliš blyštivé, lesklé a o tom mě přesvědčilo pouze swatchnutí, na víčko je ani zkoušet nebudu. 



Dva dny před Štedrým dnem mi dorazil tento balíček, o kterém jsem vůbec nevěděla a o to víc mě překvapil. Takový předčasný Ježíšek. Zásilka od Avonu obsahovala novinkové produkty z řady Planet Spa, třpytkový lak a produkt obsahující tvářenku, bronzer a rozjasňovač v jednom balení. Co mi udělalo radost tak byl i krásný notýsek, který určitě využiju.


A čím jste si ke konci roku udělaly radost vy?

2 komentáře:

  1. Zrovna dnes jsem psala taky článek o nákupech, tak jestli chceš, můžeš mrknout :) http://kiss-beauty.blogspot.cz/
    A vůbec jsem netušila, že se značky Palmers a Vaseline dají sehnat na Parfums, takže díky za tip, letím se tam podívat :D

    OdpovědětVymazat
  2. To já to měla v prosinci přesně naopak. Přijde mi, že jsem s těma nákupama byla jak utržená ze řetězu :-D

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat