sobota 19. prosince 2015

Oblíbená kosmetika: Listopad

Původně jsem měla v plánu udělat oblíbence za poslední uplynulé měsíce, protože poslední článek jsem publikovala v červnu, ale potom jsem si řekla, že teď je už docela pozdě vám ukazovat svůj oblíbený opalovací krém, a tak tady máte oblíbence za minulý měsíc.


Balea olej na rty
Bez tohoto produktu by byl můj večerní pečující rituál neúplný. Nanáším jej na rty na noc, aby je pořádně vyživil. Moc krásně voní po kokosu. Jediné, co bych mu vytkla, tak je kuličkové dávkování, které podle mě není pro olejový produkt praktické.

Saloos Bio Argan Revital regenerační obličejový olej
Tyto olejíčky mám moc ráda, ale tento byl asi nejlepší a to díky božské vůni. Zas takový rozdíl v nich nevidím, teda kromě zmíněné parfemace. Obsahuje esenciální oleje z růže, lemon tea tree a levandule. Olejíček nanáším na pleť večer, během dne by byl pro mou smíšenou pleť příliš výživný.

Neutrogena Visibly Clear Oil-Free Moisturiser
Na den používám tento krém. Už jsem jej měla teda v krabici s kosmetikou určenou k vyřazení, ale z nějakého záhadného důvodu jsem se ještě rozhodla, že ho znova vyzkouším a dám mu druhou šanci. A vyplatilo se! Po dlouhé době krém, který mi opravdu sedí, příliš se mi po něm neleskne čelo. A co se mi líbí, tak je to, že obsahuje mentol, který pokožku dokonale probudí a osvěží.

Roger&Gallet Bois d´Orange suchý olej
Snažila jsem se si ho co nejvíce šetřit, ale tak zase potom proč jsem si ho pořizovala, že :-D Baví mě na něm, že vyživuje pokožku, že ji krásně provoní, ale tím, že je suchý, tak není pokožka umaštěná. A balení samo o sobě je velice luxusní. O tomto zázraku si můžete přečíst tady nebo tady.



The Balm Mary-Lou Manizer
Nějak jsem se celý život bez rozjasňovače obešla, nepotřebovala jsem jej, i když pár záchvěvů jsem měla, ale vždy jsem sáhla po nějaké levné variantě, která akorát způsobila to, že jsem vypadala jako diskokoule a k těmto produktům jsem  si tak vypěstovala averzi. Při jednom z mých nedávných nákupů na Parfums.cz jsem bez rozmyslu hodila do nákupního košíku i tento rozjasňovač a od té doby si své každodenní líčení bez tohoto produktu nedokážu představit. Líčení hned získá jiskru, pomyslnou třešničku na dortu.

The Balm Hot Mama
Stejnou lásku jsem si vypěstovala k Hot Mama. Je to ta nej tvářenka, která zajistí štavnatý look i té nejunavenější pleti.

Estyle Magic Curling mascara
Další skvělá řasenka, která se mi dostala do ruky a já si ji zamilovala i přes mnou neoblíbený plastový kartáček. Krásně řasy natočí a prodlouží.

007 For Women
Tuto vůni už doma nějaký ten měsíc mám, ale intenzivně jsem jí začala používat až teď na podzim a budu v tom pokračovat i přes zimu. Do těchto měsíců je jako stvořená. Ucítíte z ní vanilku, ostružiny, jasmín a cedrové dřevo. Vůně je opravdu skvostná a neotřelá. Těšte se na recenzi.


A jaké produkty jste si za poslední dobu oblíbily vy?

3 komentáře:

  1. ostatné nepoznám ale balea olej na pery mne až tak neprekáža ten guličkový aplikátor bola to pre mňa novinka s tou guličkou a som rada že všetko nieje rovnaké. A aplikuje sa sním veľmi dobre a ľahko:)

    OdpovědětVymazat
  2. The Balm má totálně boží věci a obaly! Momentálně mám na svém wishlistu právě Mary-Lou Manizer a i když rozjasňovač moc často nepoužívám, tak tenhle prostě potřebuju :D

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. neutrogenu používám léta, tenhle krém je fajn!

    OdpovědětVymazat