středa 23. prosince 2015

007 For Women

Ahoj, krásky, dneska bych vám ráda blíže představila vůni, která mi dělá milou společnost během letošního podzimu a zimy. Řeč je o vůni 007 For Women.

Vůni už mám doma delší dobu, ale až teď přišel ten pravý čas na to, abych vám o ní pověděla více. Na jaře a v létě jsem jí prostě nějak nepřišla na chuť, ale s chladnějšími dny jsem jí začala používat častěji až jsem si ji zamilovala a teď se prakticky ničím jiným nevoním.


Už samotné balení si mě získalo, kombinace růžového zlata a černé je luxusní a elegantní. Vznešenost flakonu umocňuje broušení skla do tvaru diamantu. Flakon je vskutku originální a mezi mými ostatními parfémy se doslova vyjímá.


Tato parfémovaná voda spadá do kategorie orientálních vůní. Za kořenitostí vůně stojí černý pepř a cedrové dřevo, tyto pikantní tóny jsou zjemněny růžovým mlékem, vanilkou a ostružinou doplněnou o květinovou esenci jasmínu.

Hlava: bergamot, černý pepř, růžové mléko
Srdce: ostružina, gardénie, jasmín
Základ: cedrové dřevo, vanilka, bílé pižmo
 
Parfémovaná voda je dostupná v 30, 50 a 75 ml balení a pořídíte ji v drogériích a parfumériích. Určitě si ji aspoň očichejte. A pokud ještě sháníte dárek na poslední chvíli třeba pro mamku či babičku, tak tato vůně jim určitě udělá radost.

3 komentáře: