neděle 6. prosince 2015

Spotřebováno: Listopad

Je to neuvěřitelné, jak ty dny rychle plynou. Loňské Vánoce mám živě v paměti a už jsou za dveřmi pomalu další. Listopad je tedy za námi, takže je čas na spotřebované produkty za minulý měsíc. Jdeme na to!



Palmer´s Cocoa Butter Formula Concentrated Cream
Palmer´s je moje láska, vše, co jsem od této značky vyzkoušela, tak stálo za to. Tento koncentrovaný krém jsem používala hlavně na ruce, kdy jsem si nanesla silnější vrstvu produktu na ruce na noc. U těchto produktů miluji jejich kakaovou vůni. Navíc jsou produkty dost hutné, takže si poradí opravdu i s tou nejsušší pokožkou.

Palmer´s Cocoa Butter Formula Body Cream
Toto je již třetí vypotřebované balení tohoto tělového krému, které je taky skvělé. Můj názor na něj je stejný jako na výše zmíněný koncetrovaný krém stejné značky. Už pomalu sestavuji článek Kosmetika roku 2015 a buďte si jisté, že Palmer´s se v mém výběru stoprocentně objeví.

Balea Paradise Beach sprchový gel
Myslím si, že není potřeba se k tomuto produktu příliš vypisovat, protože tyto sprcháče určitě každá z vás aspoň jednou vyzkoušela. Stojí pár korun, pěkně voní a mají hravé obaly. Tento byl z letní limitované edice a voněl po ananasu a kokosu. 



Avon Planet Spa pleťová maska s květem thajského lotusu
Masky z avoňácké řady Planet Spa jsou bezvadné a ráda je používám. Tato měla krásnou jemnou vůni, byla krémové konzistence. Po smytí masky jsem měla neuvěřitelně jemnou, vyhlazenou a projasněnou pokožku. Byla fakt skvělá, přečíst si o ni můžete například zde.

Bioderma Sensibio Light Soothing Cream
Já nevím, mě prostě Bioderma produkty určené na pleť nijak zvlášť netankují. Zatím jsem nanarazila na nic, co by mě zvedlo ze židle. Neříkám, že jsou produkty špatné, ale žádné zázraky to pro mě nejsou. I když musím říct, že tento pleťový krém patřil k těm lepším, které jsem z pleťovky od této značky vyzkoušela. Abych zase tuto značku úplně nehanila, tak třeba řada Atoderm je hodně povedená, jejich tělový krém je úžasný.

Avon Anew Clinical Eye Lift Pro
Tato duální péče o pleť, která se skládala z očního krému pod oči a gelu určeného pro ošetření pokožky nad okem, byla skvělá. Hlavně oční krém, gel si mě zas tak nezískal. Krém byl hutný, parádně hydratoval a byl skvělým podkladem pro korektor.

Vichy Normaderm Beautifying Anti-blemish Care
Tento vzoreček z časopisu mi udělal radost, protože Vichy produkty mám moc ráda. Ze vzorečku se toho sice nedá moc zjistit, ale prvotní dojmy jsou dobré. Pleť byla zmatněná, ale zároveň hydratovaná, pod make-upem krém nežmolkoval. Spokojenost.



Bione zklidňující čistící a odličovací pleťové tonikum Mandle
Bione kosmetika je moje oblíbená, plánuji samostatný článek na produkty této značky. Jejich pleťová tonika jsou skvělá, odličují, ale zároveň nedráždí a nevysušují pokožku. Pořídíte je za pár korun, konkrétně toto tonikum, které má 255 ml mě vyšlo na 58 Kč. Konkrétně toto mandlové mělo už až moc silnou parfemaci, ale jinak mu nemám co vytknout a doma mám už další tonikum s jinou parfemací.

Rebi-Dental zubní pasta Herbal
Tato bylinná zubní pasta byla z nouze ctnost, kupoval jí přítel na recepci hotelu na jedné ze svých služebních cest. Ale musím říct, že pasta mi seděla, nedráždila, voněla bylinkami, pěnila tak akorát. Klidně bych si jí koupila znova.

Promise zubní pasta
Toto je cestovní balení naší nejoblíbenější zubní pasty. Je mi to už trapné, že ji vidíte téměř v každém Spotřebováno, ale já si prostě nemůžu pomoct a kupuji ji stále dokola. Prostě nemám potřebu příliš experimentovat a raději sáhnu po osvědčené kvalitě.



Chi Farouk Royal Treatment Pearl Complex
Tento vlasový balzám byl ještě pozůstatek z nějakého beautyboxu. Byl celkem fajn, používala jsem jej do suchých konečků. Ale do plného balení bych nešla.

Lee Stafford suchý šampon
Můj první suchý šampon ve spreji byl právě od této značky, toto cestovní balení bylo opět v beautyboxu. Není špatný, ale na Batiste nemá, jejich suché šampony jsou účinnější a navíc levnější. Takže znova si jej nepořídím.

Wellaflex lak na vlasy
Toto minibalení mi dělalo společnost na cestách a byla jsem s ním velice spokojená. Do kabelky či kufru je úžasný, nezabere vám skoro žádné místo a svůj účel plní. Za mě spokojenost.



Maybelline Affinitone korektor
Suprovní korektor z drogérie a mé druhé spotřebované balení a už mám doma další. Používám jej hlavně na zakrytí kruhů pod očima a drobných nedokonalostí. Bližší recenze zde.

Gabriella Salvete Diamante Volume&Length Mascara
Řasenky GS mám moc ráda, tato značka je opravdu umí. Tato řasenka má sice plastový kartáček, který moc nemusím, ale štětinky jsou dobře sestavené a parádně řasy pročísnou.

Gabriella Salvete Infinite Definition Mascara
Tahle řasenka má opravdu zajímavý kartáček-nekartáček. Je tak pidi, nic takového jsem ještě neviděla. Škoda, že jsem jí jen nemohla pořádně vyzkoušet, protože jsem natrefila na vyschlý kus. Možná ji někdy dám další šanci a koupím si ji znova.


Užijte si zbytek druhé adventní neděle. Pa.

1 komentář:

  1. Ten sprcháč som mala a na jednej strane sa mi páčil veľmi, na druhej mi ale vadí, že ho už hneď po umytí necítim :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat