úterý 7. února 2012

Voňavý článek

Jak už nadpis napovídá, tak dnes to bude o vůních. Parfémů a toaletek vlastním několik a ke každému flakonku se mi pojí nějaká vzpomínka a osoba, od které jsem ho dostala:) Vůně naprosto miluju, pravidelně chodím do parfumérky "očichávat" nové a nové parfémy. Troufám si říct, že na vůně mám docela nos:) Někdy se mi dokonce stane, že poznám, čím kdo voní:)






Lancome Trésor In Love
Tohle je moje nejnovější vůně, kterou jsem dostala od přítele k posledním narozeninám. Udělal mi tím ohromnou radost, protože tuto vůni jsem chodila asi půl roku "očichávat" do parfumérky:) Je to opravdu elegantní a nevtíravá vůně.


složení: 
hlava - nektarinka, hruška, bergamot, růžový pepř
srdce - fialka, broskev, růže, jasmín
základ - pižmo, cedr

Parfém má opravdu šarmantní vůni, řekla bych, že je takový svěží a není rozhodně příliš sladký. Připomíná mi Paříž:) Intenzita vůně je výborná, vydrží opravdu velmi dlouho. A co se týče flakonku, tak ten je jednoduchý a zároveň elegantní. Parfém o obsahu 75 ml pořídíte cca za 1 300 Kč.



Gucci Accenti
Tuto orientální květinovou vůni používám minimálně, většinou pro nějaké slavnostní příležitosti. Tato vůně je na mě moc intenzivní, ale pro zvláštní přiležitosti, proč ne? :-)


složení:
hlava - černý rybíz, tangerinka
srdce - růže, konvalinka, jasmín, hřebíček, malina, broskev
základ - santal, vanilka, tonka, vetiver, pačuli

Tuto vůni jsme s mamčou dostaly od tety a mamka si ji narozdíl ode mě zamilovala a nedá bez ní ani ránu:-D Musím ale říct, že k mamce mi ta vůně dokonale sedí. Toaletku Accenti ve 100 ml balení pořídíte cca za
1 200 Kč.



Elizabeth Arden 5th Avenue
Myslím si, že tahle jemná parfémovaná voda žádnou ženu neurazí. Je to elegantní vůně vhodná jak na denní tak večerní nošení.


složení:
hlava - mandarinka, šeřík, lípa, magnólie, bergamot
srdce - hřebíček, broskev, tuberóza, muškátový oříšek, fialka, ylang-ylang, růže, jasmín
základ - jantar, vanilka, santalové dřevo, pižmo, kosatec

Musím říct, že s touhle vůní boduju u chlapů:) Má něco do sebe. A cena je opravdu příznivá, 125 ml koupíte za cca 600 Kč.



Thierry Mugler Angel La Rose
Přiznám se, že když jsem tuto vůni dostala, tak jsem byla zklamaná. Asi půl roku mi ležela v koupelně na poličce a občas ji použila jen moje mamča. Pak jsem ji dala milost a na dlouhou dobu se stala mým parťákem. Teď už jsem téměř na dně flakonku:( Je to sladší vůně, hodně v ní jde cítit růže.


složení:
hlava - citrusový koktejl
srdce - bulharská růže, švestka, růžový pepř
základ - vanilka, karamel, čokoláda, kumarin

Buďte si jisté, že tento parfém bude poutat pozornost, protože je opravdu jedinečný. A poutat bude opravdu dlouho, protože jej intenzivně ucítíte po celý den. Na vůni mě baví také její flakónek, který je opravdu překrásný. 100 ml stojí cca 1 000 Kč.



Salvador Dalí Eau De Ruby Lips
Můj společník v parných letních dnech. Touto vůní mi udělal radost opět můj přítel a musím říct, že se mi trefil do noty. Čistá, svěží květinově-ovocná vůně, která mi připomíná prázdniny u moře:)



složení:
hlava - růže
srdce - magnólie, zimolez, ananas
základ - cedr, pižmo

Vůně je naprosto úchvatná a taktéž se mi líbí designově nápaditý flakon. Ovšem velkým mínusem je opravdu slabá výdrž vůně. Ale i přes tento velký nedostatek tuhle vůni bezmezně miluji. Ať už je léto! :-) Vůni koupíte za cca 600 Kč za 100 ml.



Masaki Matsushima Art
A na závěr moje srdcová záležitost. Na tuto vůni jsem narazila úplnou náhodou. Je to ta nejskvělejší vůně, jakou jsem kdy měla. Voní po švestkách a evokuje ve mě podzimní sběr zralého ovoce:). Přijde mi, že ke mě absolutně sedí. Voní tak nádherně, že to nelze slovy ani popsat:)


složení:
hlava - bergamot, japonská švestka, karambola,
srdce - sakura, čajové růže, len,
základ - cedrové dřevo, pižmo

Je to jednička ve všech směrech, výdrž parfému je naprosto fenomenální. Cítím jej po celý den, stačí opravdu malé množství a tak jak se navoním ráno, tak intenzivně voním i večer. A moc se mi líbí jednoduchost a čistota flakonu. U mě nemá konkurenci. Cena za 80 ml se pohybuje kolem 700 Kč.







A jaká vůně je ta Vaše nejoblíbenější? Po jakém parfému toužíte?



15 komentářů:

  1. Ocuchanou nemam ani jednu, takze to vyhledove urcite napravim :-) Ja jsem hrozna v popisovani vuni, vubec to neumim, kdyz me enkdo rekne cedrove drevo, bergamon, ruze atd.........spanelska vesnice, vubec netusim co si pod tim predstavit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první parfém vypadá lákavě. A tu růžičku na něm bych (jak se znám) nosila jako prstýnek :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím prstýnkem mě to už taky napadlo:) Až ji vypotřebuju, tak kytičku určitě nějak využiju:)

      Vymazat
  3. já miluju DKNY be delicious,tomu jsem věrná už dlouho, jinak k tomu dalímu jsem jednou čuchala a fakt je super :) mě šíleně dlouho trvá nějaký parfém vybrat. v parfumérii se nikdy nemůžu rozhodnout a vždycky nakonec sáhnu po jistotě

    OdpovědětVymazat
  4. pěkná sbírka! :)
    já miluji svojí Carolinu Herreru - CH, už mám druhý flakonek, nedám na ní dopustit! naprosto mě vystihuje, každému hrozně voní a navíc, drží celý den :) cítím jí i z oblečení <3

    OdpovědětVymazat
  5. Elie Saaaaaaaaab! Ale nechci ho strikat, protoze je tak strasne drahej, takze i kdyz mam 90ml lahev od pritele, tak porad chodim do obchodu a strikam si ho tam:D hehe xx

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi Angel La Rose, obecně můžu růžové vůně, ta je opravdu hezká, ale taky není pro každého :). 5th Avenue mi hrozně houpe žaludkem a Eau de Rubylips je na mě příliš svěží, takže to mi taky nesedí. To je ale věc osobních preferencí, naštěstí všem nevoní všechno, jinak bychom voněly všechny stejně :). Výběr vůní máš moc hezký a rozmanitý, od všeho něco :). Tak ať dál přibývají :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moji jednickou je Vanille Galante od Hermés :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na Trésor in Love mám spadeno!! :D Ale momentálně mám načnuto 6 parfémů takže si říkám, že až nějaký vypotřebuji :) Jinak momentálně mám nejraději Euphorii od CK a Hypnose Senses od Lancome :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý výběr parfémů! :) Já mám v plánu pořídit si nějakou vůni od Lancome, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tresor od Lancome je momentálně i mou vůni ovšem největší top pro mě vždycky byla a je YSL parissienne..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tresor je naj naj naj:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Uáá, můžu se zeptat, odkud máš tu Eiffelovku? V listopadu jsem byla s rodičema v německu, měli tam taky eiffelovku, úžasnou, železnou, docela velkou za super peníze.. a rodiče říkali, že ji nebudou kupovat, že se pro ni MOŽNÁ vrátí, až pojedou nakupovat sami vánoční dárky.. a když jeli, už nebyla.. tak jestli to víš, odkud a za kolik byla ta tvoje? Pořád sháním nějakou větší a hezkou a nikde není za dobrý peníze..:(

    OdpovědětVymazat
  13. N, já si je dovezla z mých návštěv v Paříži, takže neporadím, kde podobné sehnat v ČR:(

    OdpovědětVymazat
  14. Já osobně naprosto zbožnuji Bruno Banani - Woman, Salvator Dalí - Dalilight. Obě mi vybíral přítel a já si je nemůžu vynachválit.
    Na léto pak Moschino - I Love Love, ale začínám pošilhávat po Funny, ta je úžasně slaďoučká.
    A Trésor In Love taky pořád očuchávám, akorát se pořád nemůžu rozhodnout, jestli do ní jít, nebo ne... :D

    OdpovědětVymazat