čtvrtek 23. února 2012

DIY: Proplétaný náramek

Konečně jsem Vám nafotila nějaký DIY projekt. V poslední době doslova "ulítávám" na všem zlatém v kombinaci s hnědou, takže není divu, že i tento náramek je v této kombinaci:)


Potřebujeme:
  • ketlovací kleště
  • řetízek
  • kousek kůže
  • zapínání
  • spojovací kroužky
  • přívěsky

Co se týče materiálu, tak veškeré komponenty i kleště na výrobu seženete v hobby krámcích, dokonce i v některých galanteriích. Tento hrubý zlatý řetízek jsem hodně dlouho sháněla a nakonec jsem byla překvapivě úspěšná v OBI. Mají tam různé řetízky v prodeji po centimetrech, tenhle kousek mě vyšel na cca 20 Kč. Materiál mě celkově stál necelých 50 Kč. A jeho výroba mi zabrala zhruba 10 minut.


Postup:
1. Všemi očky řetízku propleteme kůži. Tu na každém konci uvážeme na uzel k řetízku.


2. Poté pomocí spojovacích kroužků připevníme ozdobné přívěsky.


3. Na závěr, pomocí spojovacích kroužků připevníme na oba konce řetízku jednotlivé komponenty zapínání.
Tip: Pro náramky je nejvhodnější použít tzv. americké zapínání, které se skládá z kroužku a tyčinky, kterou kroužkem provlečete. S tímto zapínáním si zvládnete náramek zapnout samy:)

Hotovo!

10 komentářů:

  1. To je supr! :) Můžu se zeptat, jestli jsi sehnala přívěsky také v OBI? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ty jsem koupila v jednom místním hobby krámku:)

      Vymazat
  2. super :) určitě zkusím! děkuji za typ!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Kde si sehnala tak velký řetěz?

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle, ale já náramky moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyyjo, to je perfektní! moc by se mi líbil takový řetízek, akorát bez koleček peace ;)
    -zvu tě na GIVEAWAY
    http://terezapolomikova.blogspot.com/2012/02/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jsem z Ostravy a zajímalo by mě kde se nachází ten Hobby krámek :) díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chodím hlavně do centra Ostravy, tam je hobby obchod Barevný svět na Tyršově, potom Stoklasa na Kuřím rynku a teď nově korálkárna Korálky.cz v blízkosti Lasa, směrem k Sýkorově mostu.

      Vymazat