sobota 4. února 2012

Essence rtěnky

Tyhle rtěnky určitě většina z Vás zná a určitě i vlastní:) Neřekla bych, že je to nějaký top produkt, ale za ty peníze určitě stojí.


Velkým plusem, který u většiny rtěnek, které vlastním postrádám, je to, že rty nevysušují. Naopak, mám po jejím nanesení rty pěkně vláčné. Rtěnky moc nekryjí, jsou spíš takové tónovací, takže podle mě skvělá volba pro ty, které chtějí rty jen lehce zabarvit a neskrýt je pod nánosem barvy hutných rtěnek.


Jediným nedostatkem je to, že rtěnka moc dlouho nevydrží na rtech. Ale při mé frekvenci patlání si balzámů a všeho možného na rty, to co chvíli napravuji:) Jo a abych nezapomněla, tak rtěnka je na rtech velmi příjemná a krásně nevtíravě voní!


Rtěnky vlastním v odstínu č. 52 - In The Nude a č. 55 - Coralize Me!. Tu v té tělové barvě už mám minimálně z poloviny spotřebovanou, ta je mým favoritem číslo 1:)


Mimochodem, právě probíhá výprodej na vybrané produkty Essence a právě tyto rtěnky můžete nyní místo 55 Kč pořídit za krásných 30 Kč.

6 komentářů:

  1. Jejich rtěnky jsou pěkné. Sice vydrž nic moc, ale za ty prachy jsou fajn. :)
    Doufám, že ta sleva bude i u nás v Ostravě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají moc moc dobře, obě! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Plánovala jsem si koupit In the nude, ale nakonec to vyhrála Rimmelka :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ta nude vypada opravdu pekne. Prijde mi v tube tmava ale ten swatch je peknej....omrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. S těmito rtěnkami jsem spokojená =) Mám In the nude, Sparkling angel, Coralize me!, Glam girl, Almost famous a Fairytale. Pro mě jsou absolutní top =) I když Rimmelky jsou taky dost lákavý.. Holky hodně vychvalují, ale mám "starou" rtěnku od Rimmelu 066 Heather shimmer a strašně vysušuje.. A tužky na rty od Essence jsou taky báečný.

    OdpovědětVymazat