pondělí 4. ledna 2016

Oblíbená kosmetika: Prosinec

Tak a máme tu oblíbence za poslední měsíc roku 2015. Do budoucna uvažuji, že bych tento typ článku vydávala jednou za čas a ne každý měsíc. Že by se objevovali oblíbenci za jednotlivá roční období, co na to říkáte? A nebo byste raději tento typ článku i nadále četly jednou měsíčně? Dejte mi vědět do komentářů.


Bione krémová vlasová maska Keratin&olej z obilních klíčků
Mám ji teprve chvíli, ale už za těch zhruba pět použití si mě získala a to díky svým neuvěřitelným účinkům. Vlasy jsou po použití krásně lesklé, hydratované, perfektně se rozčesávají, jsou příjemné na dotek a pěkně provoněné. Chci jí dát ještě nějaký čas a proto se neobjeví v Kosmetice roku 2015, protože přece jen jí používám chvíli, ale uvidíme, třeba se objeví ve stejném článku za rok 2016.

Bione profesionální peeling Okurka
Další skvělý produkt od Bione, který jsem si během posledního měsíce velmi oblíbila. Má drobná zrníčka, která ovšem mají „sílu“ a poradí si s odumřelými buňkami kůže. Produkt je určený jak na obličej tak i na pokožku celého těla, já jej používám pouze na obličej, na tělo mám raději cukrové peeling či scruby s mořskou solí, které jsou drsnější a lépe obrušují. Peeling příjemně voní a má suprovní zelenou barvu díky které je jeho používání zábavné.

Palmer´s Shea Formula krém na ruce
Tento krém na ruce s bambuckým máslem jsem si přivezla z Amsterdamu. Je super jako všechny ostatní produkty od této značky, má takovou jemnou parfemaci, je velice výživný, takže super do zimních měsíců. Ale i tak u mě vede řada Cocoa Butter, miluji tu vůni.



Havlíkova apotéka Bio český krém
Dámy, tak to je vážně pecka! Krém jsem koupila přímo v Havlíkově apotéce v Praze a hlavním impulsem k nákupu byla naprosto božská vůně. Krém voní meduňkou, citrusy. Tu vůni miluju a nemůžu se vždy dočkat rána, až si jej nanesu na pleť. Konzistence je tak akorát, není ani příliš hutný a ani tekutý, dobře se vsakuje a od té doby co jej používám, tak se moje pleť nějak hodila do klidu a netrápí mě žádné pupínky. Určitě stojí za vyzkoušení.

Palmer´s oční krém
Další perfektní produkt od této značky. Nedávno mi došel oční krém a tak jsem hledala za něj vhodnou náhradu, nejdříve jsem brouzdala po drogérii, ale tam jsem příliš neuspěla. Naštěstí mě zachránil můj oblíbený e-shop Parfums.cz, kde jsem pořídila tento skvost. Krém je hutný, hydratační a jako benefit úžasně voní. Super je i aplikátor díky kterému můžu krém precizně nanést rovnou pod oči.

Beauty Blender
Po této věcičce jsem už dlouho toužila a teď lituji, že jsem si jí nepořídila dříve. Investice do této houbičky se skutečně vyplatí. Beauty Blenderem nanáším make-up a tekutý korektor pod oči, zatím jsem se neodvážila vyzkoušet jej k nanesení tvářenky a rozjasňovače. Ale musím uznat, že tak jednolitý, sjednocený a dokonalý make-up nevykouzlím ani prsty či štětcem jako s touto houbičkou. Na fotce jej můžete vidět, jak vypadá po namočení, kdy nabyde na velikosti. Bohužel ho mám mírně flekatý, protože jsem na jeho čištění vyzkoušela všemi opěvovaný čistič od Ebelin a jediné co mi s BB udělal je to, že z něj „vyžral“ růžovou barvu. To jen tak na okraj. Pokud váháte nad koupí houbičky, tak do ní určitě jděte, je fakt bombovní a za ty peníze stojí.



Vlastníte Beauty Blender?

1 komentář:

  1. Beauty blender nemam a velmi ma zaujala maska na vlasy. Tento typ clanku by som si rada precitala kazdy mesiac ;)

    OdpovědětVymazat