pondělí 18. ledna 2016

Spotřebováno za rok 2015

Díky pravidelným měsíčním článkům o spotřebovaných produktem mám přehled o tom, kolik jsem toho spotřebovala. Na konci roku vždy projdu všechny tyto články a sečtu si, kolik jsem toho během toho roku od jednotlivých typů produktů na sebe napatlala :-). A věřte, že někdy ta čísla jsou opravdu překvapivá. Tento článek se na blogu objevil i minulý rok, můžete si je přečíst zde, takže letos můžu navíc porovnávat spotřebu i s rokem předchozím. Tak jdeme na to! 


 

Produkty péče o pleť
čistící gel 300 ml
pleťová voda 1 310 ml
pleťové mléko 200 ml
odličovač make-upu 420 ml
odličovací tampóny 790 ks
odličovací ubrousky 25 ks
pleťový krém 17 ml
pleťový olej 13 ml
oční krém 20 ml
pleťové sérum 45 ml
pleťový peeling 300 ml
pleťová maska 75 ml
čistící náplasti na póry 6 ks

Největší spotřebu jsem měla pleťových vod a micelárek, tady jsem se dostala na více než jeden litr! Většina ostatních kategorií produktů pokulhává za loňskou spotřebou, například čistícího gelu jsem spotřebovala jen 300 ml, loni to bylo 753 ml. Za nižšími čísly stojí hlavně to, že jsem tento rok hodně věcí zkoušela a střídala, takže mám v koupelně načatých několik stejných produktů. Tomu se chci v roce 2016 vyhnout a proto jsem si dala předsevzetí, že budu více spotřebovávat než nakupovat a vždy daný produkt dopotřebuji, než otevřu další.


Produkty péče o tělo
sprchový gel 3 105 ml
intimní mycí gel 900 ml
deodorant 7 ks
tělový peeling 540 ml
gel na holení 750 ml
tělový olej 100 ml
tělový krém 1 610 ml
krém na ruce 300 ml
krém  na nohy 75 ml
opalovací přípravky 350 ml

I v kategorii péče o tělo je spotřeba obecně nižší než loni. Například minulý rok jsem vypotřebovala více než 3 litry tělového krému, letos jsem na polovině spotřeby. Přiznám se, že letos jsem to krémování více flákala a nekrémovala se po každé sprše. Opět si z této skutečnosti vytvářím předsevzetí pro tento rok. 


Produkty péče o vlasy
šampón 1 235 ml
tuhý šampón 1 ks
kondicionér 250 ml
bezoplachová péče 260 ml
vlasový olej 140 ml
lak na vlasy 825 ml
suchý šampon 3 ks


Tak tady už je to se spotřebovanými produkty lepší, stojí za tím hlavně to, že jsem se po asi 5 letech rozhodla k radikální změně účesu a své vlasy v délce k bedrům jsem zkrátila zhruba o 40 centimetrů! A nechala si udělat od kadeřníka přirozené ombré, které se mi velmi líbí. Takže u mě vzrostla spotřeba vlasového oleje a hlavně laků na vlasy.


Dekorativní kosmetika
make-up 86 ml
pudr 1 ks
tvářenka 1 ks
korektor 11,5 ml
řasenka 8 ks
oční stíny 1 ks
báze pod oční stíny 2 ks
odlakovač 250 ml
balzám na rty 3 ks
vůně 95 ml

Z dekorativky mám otevřených mnoho produktů, takže dopotřebovat nějakou věc až na dno je docela fuška a z každého prázdného obalu mám fakt radost.


Ústní hygiena
zubní pasta 830 ml

Tak tady je to fakt bída. Zubní pasty se mi podařilo spotřebovat více, ale to je z ústní hygieny vše. Mám doma asi do poloviny spotřebovanou Listerine ústní vodu, která má půllitru, tak doufám, že v roce 2016 ji dopotřebuji.



Tak co na to říkáte, jste na tom se spotřebou kosmetiky podobně? Co se vám daří nejlépe spotřebovávat?

Žádné komentáře:

Okomentovat