úterý 29. března 2011

Štěňátka

Tak jak to včera dopadlo? Nelince se narodila čtyři štěňátka - tři fenky a jeden psík:) Takže podle všeho by měla vyjít řada i na mě! :-)

Dneska jsem se byla podívat na štěňátka, jsou prostě nádherná.





foto: Katie

 Mí drazí, pomozte mi vybrat to správné jméno pro moji psí holčičku! Děkuju za návrhy:-)

6 komentářů:

  1. jezus to jsou miláčcii! Tyjo měla jsem seznamy jak pojmenovat toho svého, dělala jsem na tom měsíce, ale už je to smazané a holčičí si vůbec nepamatuju už, pořídila jsem pejska ..:(

    OdpovědětVymazat
  2. O můj bože! ti jsou úžasní! rozkošní, takoví drobečci :)

    OdpovědětVymazat
  3. ti jsou dokonalí :) jezus, já chci taky štěňátko zase :D a se jménem neporadím, to záleží asi jen na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jezuuuuuuuuuuuuus... ti jsou roztomilí! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ti jsou kouzelní!
    My jsme si před rokem přivezli domů malou ovčandu, a jméno jsme jí vybírali týdny :D nakonec máma v noci v 1 hodinu všechny vzbudila a řekla, že vymyslela jméno Aida :D tak jsme jí tak začali říkat :))

    OdpovědětVymazat