pondělí 28. března 2011

Perfektní den

Sobotní svatba byla překrásná, i když jim pršelo (ale zase se říká, že to prší štěstí, tak možná dobře:-D).

 
V neděli se vstávalo poměrně v pohodě (ani alkohol a změna času se mnou nic neudělali:-D) a tak jsem se mohla dát do psaní BP - mám hotovo (i když vím, že mi to vedoucí bakalářky aspoň jednou vrátí:-D).



Pak mě čekala odpolední procházka (venku je v posledních dnech tak nádherně, že bych nic jiného než se procházet nejraději nedělala :-)).




Před chvíli mi volal strejda, že Nelinka (psí fenka:-)) už rodí! Zatím jsou dvě štěnátka venku (modlím se, ať jsou mezi nimi i tři fenky, aby vyšla v "pořadníků" řada i na mě:-D).

foto: Katie

A ještě k tomu jsem před chvíli zjistila, že jsem vyhrála v giveaway u překrásné Simone ten nejkrásnější náhrdelník!!!

Tolik štěstí a radosti při pondělku:)

Mějte se krásně a myslete na Nelinku:-D

3 komentáře:

  1. Můžu se zaptat jaký pejsek rodí, co je to za rasu? já totiž zbožňuju psy, tak abych mohla závidět :D

    OdpovědětVymazat
  2. M.Isle: Dlouhosrstý jezevčík:)

    OdpovědětVymazat