pondělí 14. března 2011

Další lakovací post

Miluju laky na nehty z H&M. Celkem dlouho vydrží, dobře se nanáší a v jejich nabídce najdete širokou škálu barev.


Tenhle lak patřil během zimních měsíců mezi mé oblíbence (spolu s laky v šedých a hnědých odstínech). Barva je taková modro-šedo-zelená. Na nehtech mám dvě vrstvy, ale musím říct, že v jedné vrstvě vypadá lak lépe.

lak na nehty H&M, odstín Moody Model

Tohle byly  moje poslední "zimní" nehty, jarní počasí  mě vybízí k lakování a zdobení nehtů veselejšími barvičkami:-)

Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. jej toto je moc peknoucka barva!! super

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je moc pěkný ! Jinak máme to stejně s těmi barvami,taky jsem nosila takové na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak tato barva laku se mi moc líbí :)
    A máš moc hezký tvar nehtů :):)

    OdpovědětVymazat