čtvrtek 10. března 2011

Soví rodinka

Tak už i já jsem propadla sovičkám :-) Toto je moje soví rodinka.


prsten Gate

náramek Bijou Brigitte

náušnice Orsay

náhrdelník Orsay

náhrdelník H&M

A co Vy a sovičky?

8 komentářů:

  1. Já jsem sovičkám zatím na chuť vůbec nepřišla, ale ten náramek je moc pěknej!

    OdpovědětVymazat
  2. To sovu z H&M mám taky, moje oblibenááá)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som sa tiez namotala na sovy,dik,ze si napisala,kde si to kupila,pojdem pozriet do Orsaya,uz dlho nejaku sovu zhanam :D

    OdpovědětVymazat
  4. This is really beautiful !
    I loved it ! ♥
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    OdpovědětVymazat
  5. ooo roztomile a chvalim manikuru)

    OdpovědětVymazat
  6. ježiši ty jsou sladký:)...miluju dopl'nky se sovičkama:)

    jo a jinak děkuju za komentář:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mám pro tebe nabídku, neměla bys zájem prodat ty soví náušnice z Orsay?? :) Opravdu moc bych o ně stála, cenu bych respektovala. Díky.

    OdpovědětVymazat