úterý 26. května 2015

Spotřebováno: Duben

Krásný den. Tak jak jsem slíbila, plním své resty a s mega zpožděním si dáme vypotřebované produkty za duben. Se spotřebou jsem spokojená, i když některé z produktů byly v miniaturkách, které jsem si brala na cesty. Ale i tak slušný.



1. Artdeco Eyeshadow Base
Za sebe můžu říct, že nechápu, co všichni na té bázi vidí, za mě je příšerná a je to ta nejhorší báze, jakou jsem měla. Ani jsem jí nespotřebovala celou, protože mi vyschla. Je pravda, že už od začátku mi přišla tužší, tak nevím, jestli jsem měla nějaké nepovedené zkažené balení. Každopádně nikdy více.

2. Smashbox Fusion Soft Lights Blushing Pink
Tuhle tvářenku s rozjasňující schopností jsem milovala a je mi strašně líto, že jsem jí už dopotřebovala. Skládala se z pěti různých odstínů od jemně tělové až po křiklavě růžovou. Kdysi jsem jí vyměnila s jednou slečnou přes VotočVohoz, byl to dobrý kauf. Nejraději bych si ji pořídila znova, ale byla to nějaká limitka a přiznám se, že ani nevím, jestli se Smashbox dá sehnat v Čechách, nevíte?

3. Dr. Belter Eye Make-up Remover Lotion Ocula
Oční odličovač, který jsem s sebou brávala hlavně na cesty díky jeho pidi balení. Byla jsem s ním moc spokojená, dobře odličoval, oči nedráždil.

4. Dr. Müller Pharma Tea Tree Oil
Čajovníkový olej mi nesmí nikdy v domácnosti chybět, má všestranné využití. Nejčastěji jej používám jako přírodní desinfekci, na štípance, pupínky, k napaření obličeje. Stačí jej opravdu kapička, takže balení vydrží doslova roky.

5. Four elements Hair&Body shampoo + 6. Bath&Shower gel
Hotelová kosmetika, kterou jsem vypotřebovala na cestě po Polsku. K těmto produktům ani nemám co říct, obyč produkty s takovou "sprostou" parfemací. Ale jako jednorázovka na cesty dobrý.

7. Lioele BB Beyond the Solution
Toto korejské bíbíčko mi sedělo, pěkně vonělo, krásně pleť sjednocovalo, neleskla jsem se po něm. Bližší recenzi si můžete přečíst zde.

8. Himalaya zubní pasta Sparkly White
Himalaya produkty mám velice ráda a výjimkou není ani tato zubní pasta. Dobře pění, krásně voní, zuby jsou po jejím použití jakoby naleštěné.



9. Himalaya Ayurvedic Dental Cream
Další "himalájí" pasta, která má stejné vlastnosti jako výše zmíněná, akorát voní více bylinkově a je více krémovější. Ať už si koupíte kteroukoliv, věřím, že budete stejně spokojené jako já.

10. Manufaktura sprchový gel s vínem a obilnými výtažky
Strašně dlouho vydržel, stačilo ho opravdu malinko a navíc měl takovou skoro až rosolovitou konzistenci, takže se po kůži neroztékal. Parfemace je naprosto bezchybná a nemůžu se jí nabažit, dokonce teď, při psaní těchto řádků si k prázdné lahvičce čichám :-D Klidně bych si ho znova pořídila.

11. Bioderma Atoderm Lait moisturising milk
Produkty z řady Atoderm mám moc ráda, jejich tělový krém je bezkonkurenční, ostatně jako toto mléko, které teda bylo jemně parfémované. Přítel si tyto mazadla nemůže vynachválit (i když v poslední době si zamiloval i mé Palmer´s tělové mléko).

12. Essence 24h hand protection balm Vanilla&Cinnamon
Essence dekorativce neholduji a až na výjimky v podobě laků na nehty a nějakých drobností téměř nic nevlastním. Ale co Essence rozhodně umí, tak jsou krémy na ruce, ty jejich limitky jsou povedené. Z té letošní vlastním všechny krémy a ani se nedokážu rozhodnout, který z nich je nejvoňavější. Tento vanilkovo-skořicový není výjimkou. Co se týče hydratace, tak krémy jsou dostatečně hutné, aby si poradily se suchou kůží, nanáším je na noc v silnější vrstvě.



13. Lilibe odličovací tampóny + 14. maxi odličovací tampóny
Až na výjimky žádné jiné nekupuji, tyto mi přijdou nejjemnější a za rozumnou cenu. Ty maxi používám večer, klasické mi stačí na ranní dočištění.

15. Saloos květinová pleťová voda Neroli
Chvíli mi trvalo, než jsem si na tu nahořklou parfemaci zvykla, ale nakonec jsem si ji zamilovala. Saloos květinové vody mám moc ráda a pravidelně se k nim vracím. Podrobná recenze zde.

16. Garnier Essentials osvěžující odličovač očí
S tímto odličovačem jsem byla hodně spokojená. Obsahoval výtažek z hroznů, který má detoxikační účinek a příjemně pleť osvěžoval, bonusem byla krásná parfemace. Nedráždil, neštípal a dobře odličoval.

17. SwissoLogical Whitening Serum
Z tohoto produktu jsem byla velice nadšená a rovněž mi pomohl se zjemněním skvrnek po akné, které se mi po vysazení HA hojně objevovalo hlavně na tvářích. Recenze tady



Tak to by bylo pro dnešek vše a já už poctivě pracuji na spotřebovávání dalších produktů :-)

1 komentář:

  1. Super článek, co se týče spotřeby u mě, jsem v tom strašný lenoch:-D

    OdpovědětVymazat