středa 27. května 2015

Maybelline Lash Sensational mascara

Ahojky! Dneska bych Vám v krátké recenzi ráda ukázala řasenku, kterou momentálně používám a jsem s ní velice spokojená.


Maybelline Lash Sensational řasenka je poměrně novinkovou řasenkou, takže jsem na ní byla velice zvědavá a to i z toho důvodu, že má gumový kartáček a ty já obecně nerada. Takže na kteroukoliv řasenku, která má gumové štětinky pohlížím kritičtějším okem a má to tedy u mě těžší, aby obstála. Kartáček má zahnutý tvar, skládá se z krátkých a dlouhých štětinek, díky kterým se dostanete i k těm nejmenším řasám v koutku oka, dlouhé štětiny zase krásně řasy pročísnou.


Řasenku už používám třetím měsícem a pořád dobře maluje, nedrolí se. Zpočátku byla hodně mokrá, ale ani tak řasy nevzhledně neslepovala jak to mají ve zvyku jiné řasenky. Já jsem s řasenkou velmi spokojená, s jednou vrstvou vypadají řasy přirozeně, pokud dáte druhou vrstvu, získají na dramatičtějším vzhledu. Takže pokud hledáte kvalitní řasenku s praktickým kartáčkem, která je navíc za přijatelnou cenu, tak do ní určitě jděte.

Super tip pro Vás: Řasenku nyní zakoupíte na krasa.cz za 169 Kč. Pokud v e-shopu nakoupíte produkty Maybelline v hodnotě nad 299 Kč získáte navíc trendy flitrové psaníčko.

Znáte tuto řasenku?

2 komentáře:

  1. Tuto jsem tento měsíc dopoužívala a byla jsem s ní moc spokojená, udělala mi krásné řasy a určitě si dojdu pro novou:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji používám a je super!
    http://todaywithkeyfli.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat