čtvrtek 28. srpna 2014

Piz Buin Ultra Light Dry Touch Sun Fluid SPF 15


Venku to sice nevypadá na stále probíhající léto (i když dnes po několika dnech aspoň vysvitlo sluníčko), ale tak možná někdo tuto recenzi ocení, někdo, kdo se ještě chystá někam za sluníčkem chytat bronz. Řeč je o Piz Buin Ultra Dry Touch Sun Fluid. Dělal mi společnost na letní dovolené na Mallorce a naprosto si mě získal. Tak dokonalý opalovák jsem ještě nikdy neměla!


Opalovací fluid má ultra lehkou texturu, která okamžitě po aplikaci na pokožce zasychá. Kůže není po natření mastná, přípravek nedělá bílé skrvny. Jste chráněné před slunečními paprsky, ale na své pokožce to zdaleka nepoznáte, jakoby jste na kůži žádný opalovací krém ani neměly. Co úplně nesnáším, tak když opalovák udělá skrvrny na plavkách či oblečení. Tak s tímto produktem se vám to nestane.


Co se mi na tomto produktu hodně líbí, tak je to, že pokožku hydratuje. U některých opalovacích přípravků jsem se setkala s tím, že pokožku strašně vysušovaly. Tak u tohoto produktu je tomu právě naopak, příjemně kůži zvláčňuje, je potom na dotek taková hedvábná.
 
Fluid chrání před UVA a UVB zářením, má ochranný faktor SPF 15. Předčasnému stárnutí pokožky zabraňují antioxidanty derivátu vitaminu E. Fluid Ultra Light je odolný vůči vodě a potu. 

Určitě musím vypíchnout parfemaci produktu, která doslova voní létem. Nevím, jak bych tu vůni popsala, ale mám ji prostě spojenou s létem. Moře-písek-slunce. Co se týče balení, tak to je velice vychytané. Stačí otočit úzkým aplikátorem, zmáčknout balení a fluid je venku. Což je super, protože jedním otočením se dostanete k produktu a nemusíte sundávat žádné víčko atd. 


 K dostání jsou dvě varianty přípravku, a to Piz Buin Ultra Light Dry touch Sun Fluid s SPF 15 nebo 30. Produkt má 150 ml. Druhou variantou je přípravek určený přímo na obličej Piz Buin Face Ultra Light Dry touch Sun Fluid, který je rovněž k dostání ve dvou provedeních (SPF 15 nebo 30). Pleťový fluid má 50 ml. Ceny produktů začínají od 450 Kč. Cena je to sice vyšší oproti levným opalovákům z drogérky, ale za sebe musím říct, že si po této výborné zkušenosti s tímto produktem raději připlatím. Levných opalovacích produktů spotřebujete více, musíte neustále obnovovat ochranný film na pokožce. S tímto opalovákem bylo potřeba "oživit nátěr" pouze po koupání v moři. Takže vám déle vydrží a nespotřebujete ho tolik. Docela vážně uvažuji, že na příští dovolenou si jej koupím, protože je fakt skvělý. 

 

A který opalovák si získal Vás tuto sezónu? A nebo Vás teprve čeká letní dovolená u moře? :-)
Mějte fajn den!

3 komentáře:

  1. Letos jsem s k moři nepodívala, ale i nás bylo dost parných dní, takže já jsem si na tyto dny velmi oblíbila opalovák Hawaiian :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jedu v neděli, nakoupila jsem v akci opalováky Balea... :-D no tak budu doufat, že mi nezničí oblečení. Nechám je pořádně zaschnout a uvidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tento rok stavila na Vichy SPF 50, dovolenka ma ešte len čaká teraz v septembri, tak sa neskutočne teším :)
    Pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat