sobota 9. srpna 2014

Oblíbená kosmetika: Červenec

Krásný den, slečny. Červencoví oblíbenci se celí skládají z novinek, které jsem pořídila převážně na dovolené na Mallorce (ano, slibuji, že během příštího týdne konečně postnu článek z dovči). Je to sice mimo článek, ale na úvod bych jenom chtěla zmínit, že mi dnes jedna paní vykouzlila úsměv na rtech. Naprosto cizí paní za mnou v obchodě s potravinami přišla a pochválila mi šaty, že mi to strašně sluší. I dnes se najdou lidé, kteří jsou milí a pár slovy vám dokáží zlepšit náladu a udělat vám den krásnější. :-)



1. Clarins tonizační pleťová voda
Přivezla jsem si ji z Mallorky, kde jsem jí pořídila za 10 euro, což je super cena, u nás se prodává téměr za dvojnásobnou cenu. Voda je určená pro smíšenou a mastnou pleť, neobsahuje alkohol, krásně pleť vyčistí, zhydratuje. Má moc příjemnou parfemaci.

2. Clarins čistící mléko
Taky je z Mallorky a taky stálo 10 euro :-) Přiznám se, že voda si mě více získala a i mléko je fajn. Opět se jedná o variantu pro smíšenou a mastnou pleť. Perfektně smyje z obličeje veškeré nečistoty, akorát oči odličuji zvlášť očním odličovačem.

3. Clarins denní energizující krém-gel
K nákupu jsem v parfumerii dostala i dva vzorečky tohoto krém-gelu, který mi teď v létě naprosto vyhovuje. Má příjemnou konzistenci, která pleť nezatíží a nelesknu se po něm. Do parných dní je fakt super. Určitě na blogu očekávejte recenzi na všechny tyto Clarins produkty.

4. Miraclean zinková emulze
... mě zachránila od pupínků. Na blozích jsem o tomto zázraku v poslední době celkem často četla, všichni si ho chválili a tak jsem se jednoho dne vydala do lékárny a taky si ji pořídila. A opravdu funguje. V poslední době mě trápí drobné pupínky na tvářích a toto je dokonale likviduje. Jediné mínus je, že fakt smrdí, ale vzhledem k účinku jsem ochotná to překousnout. :-D



5. Victorio&Lucchino Capricho floral Tentación de Rosas
Nechci to tady rozebírat do detailu, protože tato vůně si zaslouží samotnou recenzi. Jedním slovem, nádhera. Ničím jiným se teď nevoním a nejeden muž mi tento parfém pochválil. Jsem na něm závislá a už teď jsem nervózní z toho, co budu dělat, až mi dojde. Vůně byla rovněž pořízena na Mallorce. Těšte se na recenzi.

6. L´Oreal Nude Magique Eau de teint
Dostala jsem jej k testování a musím říct, že je tohle testování bylo opravdu příjemné. Perfektní odstín, příjemná lehounká konzistence. S mou pletí si skvěle rozumí. Recenze brzy.
 


Dnes tedy jen ve zkratce, více se rozepíši v recenzích na samotné produkty. Mějte krásný víkend!

5 komentářů:

  1. Ten Loreal makeup mám taky a má ho ráda :). Od Clarins jsem ještě nic neměla, ale ráda bych toto značku vyzkoušela.. Jen ty ceny tady nejsou nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. ta Miraclean zinková emulze ti vážně pomáhá? pomáhá i na černé tečky?

    OdpovědětVymazat
  3. ten makeup od Loreal mě celkem láká :)http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. taky mě zajímá ta zinková emulze? ta mě fakt nadchla... Mě za poslední dobu taky trápí pupínky na tvářích a nejsem na to vůbec zvyklá určitě to vyzkouším, děkuji za tip :)
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat