sobota 16. srpna 2014

Mallorca 2014

Jsem hrozná. Už je to měsíc a půl, co jsem se z letošní dovolené vrátila a stále jsem nebyla schopná udělat na blogu post. Ale dnes nastal ten správný čas tak učinit:-) Ano, už dlouho Vám to slibuju, tak tady máte článek:-) A já si aspoň u jeho psaní a vybírání fotografií zazpomínám na ty krásné dny plné slunce a sladkého odpočinku.

Na Mallorce jsme byli s přítelem loni (články zde a zde) a tak se nám tam líbilo, že když jsme hledali vhodnou destinaci pro letošní dovolenou, volba byla jasná. Tentokrát jsme si vybrali rušnější letovisko Playa de Palma nedaleko hlavního města Palma de Mallorca.
 

Naše dovolená trvala 12 dní a na tuto dobu se naším domovem stal úžasný čtyřhvězdičkový Hotel Hispania. Hotel byl před nedávnem zrekonstruovaný, bylo to tam velice pěkné a co je pro mě důležité, tak hotelový servis byl naprosto bez problémů, personál pozorný a ochotný a jídlo úúúúúúžasné. Taky že jsem tam přibrala, ale ono se těm všem dobrotám nedalo odolat :-) Připadala jsem si tam jako celebrita, na snídani moje oblíbené jámon serrano (sušená vepřová šunka, mimochodem té jsem během dovolené musela sníst celkem tak dvě kila:-D) a k tomu šampaňské. Na večeři byla tradiční španělská jídla jako paella s krevetami, gazpacho, různé druhy ryb, ale měli jsme například i sushi, kaviár, carpaccio z lososa... No co Vám budu vyprávět, vařili tady úžasně, nabídka byla opravdu široká, každý si přišel na své. Na večeři navíc bylo klidně i dvacet druhů zákusků, takže asi chápete, že jsem přibrala. Naštěstí mám už kila dole:-) V hotelu jsem dokonce potkala i jednu klientku naší banky, takže vždycky, když nás navštíví, tak vzpomínáme na to úžasné jídlo a pobyt celkově:-)  
 







Hotel byl hned u promenády, která byla plná restaurací, barů, diskoték a obchůdků. Promenáda se táhla podél pláže, takže z hotelu jsme to měli na pláž tak dvě minuty chůze, paráda. Mallorca si nás získala svým čistým mořem a jemňoučkým pískem. Navíc tady pofukuje větřík, takže i když se opalujete, tak z vás netečou čůrky potu. Je vám teplo, ale nesmažíte se ve vlastním potu:-) 

Co se týče turistů, tak nejvíce tady potkáte Němců. My tady byli zrovna v době mistrovství světa ve fotbale, takže to tady pořád hučelo a z každého baru jste slyšeli skandovat Němce a zpívat je jejich fotbalové chorály. Hodně oblíbený tady byl Mega Park, což byla velká diskotéka, kde se vejde tuším až tisíc hostů. Celý den tam byl program, večer narváno, zpívalo se, tančilo, mimochodem se tam sledovaly i zápasy mistrovství. Pro zpestření atmosféry tam tančila spoře oděná děvčata na stolech. My se s přítelem několik dní dohadovali o tom, že nám jedna z nich byla strašně povědomá, přípomínala nám Nelu Slovákovou z Hotel Paradise. Stačilo jedno brouzdání na netu a ano, potvrdili jsme si to, byla to ona.









Naše dovolená byla spíše odpočinková. Oba hodně pracujeme, takže jsme měli v plánu spíše relaxovat, takže kromě každodenních procházek po okolí letoviska jsme se vydali na jeden celodenní výlet a to do hlavního města Palma de Mallorca. Až na to neskutečné vedro to byl pěkný den. Prošli jsme se městem, kochali se nad místní architekturou, nakupovali... Dominantou města je gotická katedrála La Seo.








Dovolenou jsme si užili a už teď se těšíme na příští rok na další. A vůbec nezavrhuji, že bude opět na Mallorce, protože je to opravdu pohádkový ostrov:-) A protože je venku škaredé upršené počasí, tak Vám slibuji, že během následujících dní se tady objeví ještě jeden prosluněný článek, tentokrát s random fotkami z Mallorky plus Vám ukážu, co jsem si přivezla. Mějte krásný víkend, pa.


6 komentářů:

  1. o Mallorce jsem slyšela, jak je to tam úžasné :) jednou bych se tam chtěla také podívat...jak vidím, měla jsi krásnou dovolenou :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. supeeer krasne fotky hned by som išla, ja by som určite tiež pribala tolko dobrot ked predomna daju ja zjem všetko takže ooou:)))pekna dovolenka

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou naprosto krásné, luxus, hned bych jela :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Byli jsme tam loni u kamarádů, přímo v Palmě, bylo to super, my teda docela cestovali a určitě bych tam jela znovu :)

    OdpovědětVymazat