sobota 28. prosince 2013

Vánoční dárečky z Parfums.cz

Dneska bych Vám ráda ukázala, co bylo v mé poslední objednávce z e-shopu Parfums.cz. Jak již víte, tak zde nakupuji ráda, je to jediný e-shop s kosmetikou, kde nakupuji pravidelně a ráda se zde vracím. Jednak je zde zajímavá nabídka produktů, nepřeberné množství značek, ale také ceny jsou zde příznivé a mnohokrát tady najdete luxusní kosmetiku za velice dobré ceny.

A co, že jsem si pod stromeček nadělila? Potřebovala jsem nový kompaktní Tangle Teezer a taky sypký minerální make-up od Mary Kay, který je bezkonkurenční. Když už jsem tyto dvě věci, které jsem vážně potřebovala, objednávala, tak jsem přihodila ještě jednu radůstku do virtuálního košíku:-)


Mary Kay minerální pudrový make-up
Za mě je to ten nejlepší pudr. Ze začátku jsem sice bojovala s tím, že je sypký, protože jsem byla zvyklá na pudry tuhé, kompaktní, ale díky svým vlastnostem si mě získal. Perfektně kryje, sjednocuje a zmatňuje pleť. A také pomalu ubývá. Oblíbila jsem si ho a o to horší pak bylo loučení, když mi došel. Vzhledem k tomu, že nemám od koho MK objednat, tak jsem se už pomalu smířila s tím, že se již neshledáme. A ono, ejhle, pudr je v nabídce Parfums.cz! Sice jsem musela pár dní počkat, až bude na skladě mnou požadovaný odstín, ale už ho mám doma. To, že byl vyprodaný svědčí o jeho báječnosti:-) Navíc na Parfums jej koupíte za cenu, která je o něco málo (o koruny) nižší než je katalogová cena. 8 g pudru pořídíte za 467 Kč.


Tangle Teezer Compact Styler
Doma mám již jeden kompaktní TT, potom klasický Salon Elite a i verzi Aqua Splash. Za mě je nejlepší kompaktní provedení. Lépe se mi drží v ruce a "štětiny" mi přijdou tvrdší, tudíž se s nimi lépe vlasy rozčesávají a kartáč déle vydrží, protože u TT Salon Elite jsou měkčí a ani ne po půl roce je už mám ohnuté. I když můj první Compact Styler je i po více než dvou letech jako nový, tak jsem prostě chtěla mít dva, jeden doma a druhý na stálo v kabelce. Tangle Teezer Compact Styler pořídíte od 280 Kč.  Můj starý TT mám zlato-černý, teď jsem zvolila tento leopardí.



Roger & Gallet Bois d´Orange Sublime kosmetická sada
R&G suchý olej mám doma v malém cestovním balení a je to fakt třída, nejlepší tělový olej. Když jsem zjistila, že mají být k dostání také krémy na ruce, tak jsem obešla zdejší partnerské lékárny, ale všude byly krémy vyprodané. Nedávno jsem natrefila na e-shopu na tuto sadu, která kromě oleje a sprchového gelu také obsahuje mnou chtěný krém na ruce. Sice jsem váhala, jestli sadu koupit, když ani nevím, jestli krém na ruce bude stát za to, ale vzhledem k tomu, že v sadě je 100 ml balení suchého oleje, který zvlášť vyjde na 663 Kč a tato celá sada tří produktů mě stála 655 Kč, tak se to vážně vyplatí. Kromě oleje, který bych si stejně zase koupila mám navíc ze stejné řady krém na ruce a sprchový gel, plus kosmetickou taštičku:-) Očekávejte bližší recenzi.




vzorky vůní
Navíc jsem k nákupu přihodila dva odstřiky vůní, které jsem toužila vyzkoušet. První je I Love Love od Moschino, která bude perfektní na léto. Zatím jej zkouším jen v domácích podmínkách, ale vážně uvažuji, že si na léto koupím plné balení. Druhou vůní je Chloé Love, která se mi líbí už dlouho, je to překrásná pudrová vůně. Díky odstřiku budu rovněž testovat, jestli se mi vůně bude na mě líbit, vonět a pak možná půjdu do plného balení:) Třetím vzorečkem je vůně Just Me od Paris Hilton, která byla dárkem k nákupu. Je to sladší květinovo-ovocná vůně. Neříkám, že je špatná, ale můj šálek to není:)



Taky tak rády nakupujete na Parfums.cz?

6 komentářů:

  1. Když čtu že ten kompakt má lepší ty štětinky tak, že bych si ho koupila místo toho klasického.. Mám ten klasický a ty štětinky už mám dost zničené:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a uvidíš. Za mě je rozhodně lepší - štětinky se tak rychle neohýbají, lépe se mi drží v ruce a přijde mi, že nevydává takový "kravál" při pročesávání vlasů jako ten klasický:)

      Vymazat
  2. Mám s TT stejnou zkušenost, kompakt štětiny vydrží dýl tvrdé a neohnuté :-)
    Ten suchý olej se mi moc líbí, ale odhaduji to na ovoněné silikony, co? To bych nechtěla, přírodní to asi nebude .... ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že ve složení se vůbec nevyznám a ani to moc neřeším, pokud mi něco vyhovuje, tak to prostě používám:-) Ale pro Tebe :-) jsem opsala složení: Isopropyl palmitate, isononyl isononanoate, sesame seed oil, sweet almond oil, isododecane, parfum, macadamia ternifolia seed oil, argania spinosa kernel oil, evening primrose oil, camellia oleifera seed oil, limonene, tocopheryl acetate, ethylhexyl methoxycinnnamate, butyl methoxydibenzoylmethane, benzyl bezoate, benzyl salicylate, linalool, benzyl acohol, geraniol, citral, citronellol, farnesol.

      Tak co, jak si produkt stojí? Je to samá chemie nebo ne? Měj se:)

      Vymazat
  3. TT už bych také potřebovala. Jeden má asi 2 roky a už dosluhuje. :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten nový TT si taky musím už konečně koupit

    OdpovědětVymazat