středa 11. prosince 2013

Skin79 Oriental Moist Sun BB Pact Plus

Dnes bych Vám ráda představila jednu velice luxusní záležitost a to kompaktní pudr od Skin79. Už jen samotné balení a vzhled produktu mě naprosto uchvátil.


 Pudr mi přišel zabalený v originální papírové krabičce, která je laděna do černo-zlatého designu, stejně jako samotné balení produktu. Krabička je z lesklého pevného papíru, po jejím otevření na Vás vykoukne černý sametový sáček, ve kterém je schováno balení pudru.


Obal kompaktního pudru je sice plastový, ale velice pevný a bytelný. Pudr byl na boku otevírání přelepen holografickým štítkem, takže máte jistotu, že jej nikdo před Vámi neotevřel. Rozměrově je balení poměrně větší než klasické kompaktní pudry, přirovnala bych to k velikosti "chytrého" telefonu:-D


Po otevření na mě vykouklo obrovitááánské zrcátko, které je navíc "otočné" a lze jej polohovat do všech stran a směrů:-D


 Kromě velkého zrcátka je uvnitř balení také labutěnka na pudr, která je úžasně měkoučká a hlavně použitelná, takže s ní pudr nanáším na pleť. Labutěnka má i stužku, za kterou dáte prsty, takže se dobře drží. A teď k samotnému pudru. Barvou mi sedí dokonale, perfektně splyne s přírodním tónem mé pleti. Pudr je jemně namletý a takový sametový na dotek:) Pleť je po nanesení pudru příjemně jemná, sjednocená, pudr nezdůrazňuje rozšířené póry ani jemné chloupky na obličeji. Za mě naprostá spokojenost. Pudr pleť zmatní, neleskne se, ale zároveň nevypadá matně, mdle jako po jiných zmatňujících pudrech.



Skin79 Oriental Moist Sun BB Pact Plus zakoupíte v e-shopu bbcreamshop za cenu 13,95 EUR.

Žádné komentáře:

Okomentovat