středa 24. července 2013

Saloos květinová pleťová voda Růže

Přeji Vám krásný den! Dnes bych Vám ráda ukázala produkt od přírodní kosmetiky Saloos, který si mě získal hned po prvním použití. Řeč je o květinové pleťové vodě s parfemací Růže.


Na začátek bych chtěla říct, že Saloos patří k mým nejoblíbenějším kosmetickým značkám, o to větší radost mám, že mohu s touto společností spolupracovat. Děkuji:-) Cokoliv jsem kdy od Saloosu měla, ať už šlo o produkty mnou zakoupené nebo ty, které mi byly poslány k testování, tak jsem vždy byla stoprocentně spokojená a produkty si tak oblíbila, že je kupuji stále. Výjimkou není ani tento produkt. Na této značce je mi jednak sympatické, že jde o přírodní kosmetiku a také to, že vlastně podporuji českého výrobce:-)

Hned, když přišla možnost vyzkoušet cokoliv od této značky, tak jsem věděla, že to bude právě květinová pleťová voda. Ani s vybíráním parfemace jsem neměla problém, měla jsem od nich růžový regenerační obličejový olej a tak krásně voněl, že jsem opět zvolila růži.

Růžovou pleťovou vodu používám hlavně k dočištění/osvěžení pleti. Skladuji ji v ledničce, takže vychlazená voda pleť příjemně osvěží a probudí ji. Občas během dne po ní také sáhnu, je to vážně nenahraditelná vzpruha pro unavenou pleť. A navíc tu parfemaci zbožňuji, dokonce mám pocit, že jsem na ní závislá. Po jejím použití mám hned lepší náladu:) Pleť je okamžitě osvěžená, probuzená a projasněná. Květinovou vodu také používám jako zvlhčující podklad pro čištění pleti odličovacím olejem či před nanesením regeneračního obličejového oleje (také od Saloos). Květinová voda se dá také použít na vlasy či pokožku k jejich zvlhčení, pánové mohou používat místo vody po holení. Dokonce jsem někde i četla, že růžová květinová voda fixuje make-up.

Já si rozhodně bez tohoto produktu nedokážu představit svůj život a bude součástí mé pravidelné péče o pleť snad do konce mých dní:-D Nabídka Saloos květinových vod je široká, v sortimentu najdete např. květinové vody Levandule, Tea Tree, Rozmarýna, Santalové dřevo, Meduňka nebo třeba Máta peprná. Takže do budoucna možná vyzkouším i jinou parfemaci.

Co se týče složení produktu, tak daná květinová voda je vždy čistým vodním destilátem z květů/listů byliny (např. čistý vodní destilát z růžových květů) a 2% alkohol. Balení je skleněné, s rozprašovačem, který dostatečně dávkuje a má široký záběr, takže jedním stisknutím pokryjete celý obličej příjemnou "mlhou".

Růžová květinová voda má 50 ml a koupíte ji za cenu kolem 100 Kč. Saloos produkty jsou dostupné v obchodech se zdravou výživou a biokosmetikou, v různých specializovaných obchodech s čaji a kořením. Na stránkách Saloosu také najdete seznam spřátelených e-shopů, které jejich produkty prodávají, seznam zde.

Jak jste se samy výše dočetly, tak já jsem s tímto produktem velice spokojená a nemám mu co vytknout. Naopak, všude kde chodím, jej chválím a všem jej doporučuji:)



Používáte také květinové vody? A co Vy a Saloos?
 

9 komentářů:

  1. Já jsem si ji kupovala už dvakrát a vždycky po 1 litru, parádní produkt, nejvíce mi vyhovovala máta peprná, třeba teď na léto ideální.

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos pomaličky spoznávam aj ja. Pleťový ružový olej som si fakt zamilovala. Krásne pleť hydratuje, vyživí, je to luxus. Tvár aktuálne dočisťujem ružovou vodou od Purity Vision, ale možno vyskúšam v budúcnosti aj túto od Saloosu.
    Pozývam na Bioderma giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleťový růžový olej od Saloos jsem měla taky a je báječný, teď mám levandulový a tak je super.

      Vymazat
  3. perfektní!! já mám koupenou meduňkovou verzi, ale stále čeká na své vyzkoušení, tak se na ni po tvé recenzi těším ještě více:)jinak tip na zvlhčení pleti květinovou vodou před použitím oleje je super! vzdycky se mi příčí před tím ještě oplachovat obličej obyčejnou vodou a tohle je fajn řešení:)))

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá moc hezky! S produkty Saloos jsem byla taky vždycky hrozně spokojená!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Meduňku a taky ji miluju! :-) Je naprosto skvělá, boží, úžasná, určitě ji taky vyzkoušej :-). Naprosto souhlasím s Tvým názorem na Saloos, jedná se o opravdu skvělé výrobky za docela dostupné ceny. Tu růžovou vodu musím vyzoušet, měla jsem pleťový olej Růže a ten byl perfektní. Je to asi opravdu zázrak pro pleť. Něco víc o meduňkové vodě si můžeš přečíst tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/05/medunkova-pletova-voda-saloos.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip a jsem ráda, že jsi taky se Saloos spokojená.

      Vymazat
  6. Koukám, že jsme se tady sešli :) taky mám Meduňku a nedám na ni dopustit. Jde z ní cítit čistota a je velmi šetrná.. Mám v oblibě produkty od Saloos... Chválím moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat