neděle 21. července 2013

Brische Cosmetics

Nedávno jsem si objednávala pár věcí z Parfums.cz a při brouzdání po e-shopu jsem opět narazila na pro mě neznámou kosmetickou značku Brische Cosmetics. Tato značka mě zaujala širokým sortimentem, neboť od nich pořídíte jak dekorativní kosmetiku, tak produkty péče o pleť, tělo a vlasy. Jedná se o španělskou kosmetiku, která je k dostání za velmi příznivé ceny. Ze sortimentu jsem vybrala pár produktů, které by stály za zmínku, které mě zaujaly a Vám by se také mohly líbit:)

Z dekorativní kosmetiky mě zaujala nejvíce produktů:) Ráda bych vyzkoušela YSL Touch Éclat korektor, ovšem mě od jeho nákupu odrazuje jeho vysoká cena, tak možná vyzkouším Brische Illuminator rozjasňující korektor v aplikačním peru, který stojí 128 Kč. K dostání je ve dvou odstínech. Možná příště přihodím do košíku:-) Na rty většinou kromě balzámů na rty, kterých mám neuvěřitelnou spotřebu, nepoužívám téměř nic. Lesky na rty moc nemusím, ovšem v posledních měsících jsem začala celkem intenzivně používat rtěnky na rty, a tato hydratační rtěnka od Brische Cosmetics mě zaujala. Luxe hydratační rtěnky se mi líbí jednak svým černozlatým balením, ale hlavně ty odstíny jsou moc krásné, vybere si každá z Vás, neboť k dostání jsou odstíny tělové, růžové, vínové, fialové, červené....Cena je 79 Kč. Sypký minerální pudr se štětcem by se mi taky velice hodil, v poslední době jsem si právě sypké pudr velice oblíbila. Tento Brische Mineral pudr je k dostání ve dvou odstínech a zaplatíte za něj 129 Kč. Ovšem na cesty, do kabelky je lepší kompaktní pudr, a tento od Brische vypadá velice pěkně, má zabudované zrcátko a balení vypadá docela bytelně, cena 131 Kč. A posledním zástupcem Brische dekorativní kosmetiky je paletka Bombato, která obsahuje 5 očních stínů v krásných odstínech, cena 119 Kč.

zdroj: www.parfums.cz


Z péče o pleť mě nejvíce zaujaly tři produkty. Prvním z nich je regenerační kúra s přírodními kmenovými buňkami z řady Last Generation. Tato regenerační kúra obsahuje 7 ampulek o obsahu 4,5 ml, sada stojí 315 Kč. Mým největším favoritem je růžová pleťová voda. Trochu paradox, růže jako květiny moc nemusím, ale v kosmetice je naprosto zbožňuji, takže když natrefím na pleťovku nebo parfém vonící po růžích, tak okamžitě kupuji:-D Tato růžová pleťová voda je vhodná pro všechny typy pleti, dokonce i pro tu citlivou. Balení má 500 ml a stojí 129 Kč. Také mě zaujal dávkovač, s tímto typem nemám zatím žádné zkušenosti. A poslední produkt péče o pleť je hydratační pleťový olej. Všeobecně, oleji jsem v poslední době posedlá a patlám je na vlasy, pleť i tělo:) Tento olej je k dostání v 30 ml balení za 219 Kč a také obsahuje výtažek z růže:-)

zdroj: www.parfums.cz


Z péče o pleť mě nejvíce zaujal tělový krém s arganovým olejem. Bezva je pumpičkové balení, protože nemám ráda, když mám upatlané lahvičky. Navíc plním své novoroční předsevzetí a opravdu poctivě se krémuji každý den, někdy dokonce i dvakrát denně, takže tělových krémů mám docela velkou spotřebu. Tento tělový krém je opravdu velký, jde o 500 ml balení za cenu 209 Kč. Na Aloe vera v kosmetických produktech nedám dopustit, takže není divu, že také hydratační tělový krém s obsahem aloe vera nesmí v tomto článku chybět:-) Aloe vera hydratační tělový krém má 500 ml a jeho cena je 169 Kč. Krém proti celulitidě je mi sympatický svou čokoládovou parfemací, za 200 ml tohoto přípravku zaplatíte 139 Kč.

zdroj: www.parfums.cz


Mé vlasy jsou dlouhé, i když se mi rychle mastí vlasy u kořínků, tak mé konečky jsou suché a roztřepené a ani jejich pravidelné zastřihávání nepomáhá. Takže neustále hledám a zkouším kdejaké oleje a séra na poničené konečky. Takže není divu, že mě i tento produkt zaujal. Sérum na roztřepené konečky má praktické pumpičkové dávkování, cena za 60 ml produktu činí 235 Kč. Ani masek na vlasy není dost, tato je s obsahem arganového oleje a je vhodná pro všechny typy vlasů. Oceňuji jumbo balení, 500 ml stojí 179 Kč a z této řady zakoupíte také šampon či sérum pro lesk. Pokud budu mít takovou hřívu, jako kůň vyobrazený na Biotina posilujícím šamponu, tak jej beru všemi deseti:-D Šampon je taktéž ve velkém, 500 ml balení a jeho cena je 159 Kč.

zdroj: www.parfums.cz


Znáte španělskou značku Brische Cosmetics?

5 komentářů:

  1. Tuto značku vůbec neznám :-) Zaujala mě hlavně tělová a vlasová kosmetika...

    OdpovědětVymazat
  2. tuhle značku neznám vůbec, slyším o ní poprvé a nijak extra mě nezaujala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Brische Cosmetics vypadá zajímavě.

    Dobrý článek Katie. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zaujla ma tato kozmetika, aj by som nieco objednala, len by ma zaujimalo jej zlozenie, Obsahuje nejake parabeny alebo silikony? Hlavne v tej ruzovej pletovej vody a telovom mlieku a samponu.
    Velmi by si mi pomohla, nakolko na internete som o nej moc toho nenasla.
    Super recenzia :)
    Dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel Ti nepomůžu, tyto produkty nevlastním:-(

      Vymazat