sobota 6. července 2013

Oblíbená kosmetika: Červen

Zdravím Vás! Momentálně se pohybuji na Mallorce, kde jsme s přítelem odjeli na dovolenou. Přednastavila jsem několik článků, aby to tady během mé nepřítomnosti aspoň trochu žilo. Nevím, zda budu během pobytu mít čas na to, abych se připojila a schvalovala Vaše komentáře, reagovala na Vaše dotazy...Ale jakmile se vrátím, tak vše uvedu do normálního provozu. Ovšem Vy si během mé nepřítomnosti můžete počíst přednastavené posty a po návratu se těšit na nějaké fotky z mé dovolené.

Jedním z přednastavených článků je právě post věnovaný kosmetickým oblíbencům za měsíc červen. Pro tento měsíc pro Vás mám sedmičku těch nej produktů.


1. Manufaktura krém na ruce Meruňka
Tento produkt jsem si koupila za odměnu, když jsem se vracela domů z jednoho výběrového řízení. Po několika dnech se ukázalo, že to byla opodstatněná odměna, z firmy se mi ozvali, že jsem u pohovoru uspěla a oni by o mě měli zájem :-) No, nakonec se mi ozvali i z druhého výběrového řízení, že mají o mě také zájem. Takže nejen, že jsem si mohla vybírat (i když o to bylo rozhodování složitější :-D), ale mám aspoň další důvod se opět za svůj úspěch odměnit:-D Ale zpátky k věci. Při čekání na vlak jsem se zastavila do OC Nová Karolina a mimo jiné jsem také navštívila prodejnu Manufaktura. I přesto, že tuto značku znám, tak jsem od nich nikdy nic neměla. Původně jsem myslela, že si koupím proslulý krém od L´occitane, ale nakonec jsem vzhledem k jeho poměrně vysoké ceně dala přednost tomuto krasavci. A udělala jsem dobře. Jedná se o krém z letní limitované edice. Krém obsahuje meruňkový olej a bambucké máslo. Má příjemnou konzistenci, krásně hydratuje a pěkně voní po meruňkách. Navíc mě těší fakt, že jsem svým nákupem podpořila českého výrobce kosmetiky. Krém má 100 ml a stojí tuším 149 Kč.

2. La Roche-Posay zklidňující a obnovující balzám Cicaplast
Tento produkt jsem původně koupila příteli, už jej oba testujeme zhruba tři měsíce. Cicaplast je určen pro suchou, citlivou pokožku, je vhodný také pro dětskou pokožku. Je opravdu multifunkční, lze jej použít k léčbě pupínků, spálenin, odřenin, bodnutí hmyzem, opruzenin, ekzémů... Můžete jej použít jak na obličej, tělo i rty. Obsahuje směs mědi, zinku a manganu, která obnovuje pokožku, dále 5% panthenol, který zklidňuje, antibakteriální a výživnou texturu, jež zajišťují ochranu pokožky. Krém je opravdu lehoučký, nezatěžuje, dobře se roztírá. Navíc je bez parfemace a parabenů. Je k dostání ve 40 ml a 100 ml balení. Já mám to menší a stálo mě 160 Kč. Je to opravdu zázrak!
Tip pro Vás: Pokud vyplníte tento dotazník, bude Vám zaslán 15 ml vzorek tohoto produktu na vyzkoušení. 

3. Karel Hadek HY-Intima mycí olej pro ženy
Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet něco od proslulého pana Hádka, minulý měsíc se ke mě díky zastoupení Greatboxu dostal právě tento produkt. Hlavními složkami produktu jsou rostlinné oleje (mandlový, z vlašských ořechů, jojobový, sójový), éterické oleje (levandulový, tymiánový), vitamíny (A, E, F). Intimní mycí olej má 20 ml, ale vzhledem k tomu, že si vystačíte s 5 kapkami, tak počítám, že ještě tak měsíc mi bude sloužit. S olejíčkem jsem velice spokojená, je příjemný, nedráždí pokožku a je to to nejlepší, co jsem zatím z intimní hygieny používala. Myslím si, že ty z Vás, které trpí na mykózy a jiné záněty, tak by jej určitě vzhledem k jeho přírodnímu složení ocenily. Uvažuji o koupi plného balení. Pokud chcete tento olejíček vyzkoušet a zároveň otestovat i jiné produkty, tak právě tento produkt je součástí aktuální červnové edice Greatboxu, kterou zakoupíte zde.



4. Miss Selene lak na nehty
Tento lak v odstínu č. 161 je mým nejpoužívanějším lakem teď, v letních měsících. Je to krásná neonová barvička. O laku jsem se již na blogu zmiňovala v této recenzi. 

5. Catrice paleta korektorů
Co se týče korektorů, tak těch mám doma několik a právě tyto tuhé-krémové mám nejraději. Největší spotřebu mám korektoru růžového, který používám na zakrytí kruhů pod očima. Roky používám essence paletku Forget it! s triem korektorů, která se již neprodává. Sice jich mám doma zásobu (koupila jsem si hned dvě další při výprodejích), ale pomalu je potřeba hledat vhodného náhradníka. Konečně u nás ve městě měli naskladněnou tuto Catrice paletu, tak jsem ji koupila. Jsem s ní v celku spokojená, navíc je v paletě hned pět odstínů korektorů. V plánu mám podrobnější recenzi.

6. Dainty Doll Cream Blusher
Momentálně moje nejoblíbenější tvářenka. Moc mě baví její glow efekt a navíc teď v létě ani klasické tvářenky nepoužívám. O této krémové tvářence jsem psala podrobnou recenzi zde. Tvářenku zakoupíte v e-shopu Galaxie přání.

7. Dr. Belter make-up Linie A
Před nedávnem mě zastoupení kosmetické firmy Dr. Belter oslovilo s nabídkou spolupráce. Pro mě do té doby to byla naprosto neznámá značka, což byla velká chyba, neboť vše, co jsem dostala k testování mi skvěle vyhovuje. Nejvíce mě z produktů dostal tento make-up, který je z Linie A, která je určená pro problematickou, mastnou, aknózní pleť. Tohoto make-upu jsem dostala celkem dva vzorky v různých odstínech, tento v odstínu č. 0 mi sedí perfektně. Make-up docela obstojně kryje, ale zároveň nedělá pocit masky. Skvěle se roztírá, okamžitě se vsakuje, pleť se po něm příliš neleskne. A má božskou citrusovou vůni. Na veškeré produkty Dr. Belter bude na blogu v průběhu měsíce recenze, těšte se!



A jaké produkty jste Vy během minulého měsíce oblíbily?

1 komentář:

  1. ten lak na nechty selene mam v modrej farbe, a tie korektory od essence sa mi pačia len som vždy na ne zabudla ked som sa objavila v drogerii :)

    OdpovědětVymazat