čtvrtek 18. srpna 2011

Zebra

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vyzkoušela další vzor z mé razítkovací destičky Konad. Po leopardím vzoru je to zebra.



Můžu říct, že tyhle nehty mě neuvěřitelně baví a pro jejich vytvoření jsem zvolila jasné, letní, neonové barvičky (když se k nám teda opět vrátilo to léto:-D). Jako podklad jsem použila tento minty lak od Gabriella Salvete, odstín 06. Na vytvoření zebřího vzoru jsem zvolila neonově růžový lak Miss Selene, odstín 161.



Tak co říkáte? Já jsem s výsledkem spokojená, tato barevná kombinace se mi neskutečně moc líbí. Sice ještě musím vypilovat to razítkování (nechtějte vidět, jak vypadaly nehty na pravé ruce), ale v rámci možností a mého umu to jakžtakž jde:)



P.S. Jak jste si (snad) všimli, tak jsem změnila header. Ještě možná udělám pár změn v postranním panelu (i když takové věci moc neumím a mimochodem mám problémy s vložením LinkWithin, nevíte někdo proč?). Taky mám pro Vás připravenou spoooostu článků jak o nehtech, kosmetice, designu, jídle, tak i nějaké ty outfit posty. Máte se na co těšit:)

12 komentářů:

  1. Moc se ti povedly! :) už se těším na další články! :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezká kombinace barev, a ten vzor se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Klobouk dolů, mně se to nikdy nepovede. Někdy se to obtiskne, někdy ne :-(

    OdpovědětVymazat
  4. tak to se ti fakt povedlo.vypadají suprově =)

    OdpovědětVymazat
  5. Kde si koupila tu destičku? a zakolik? :) Já už ji scháním hrozně dlouho! ;D

    OdpovědětVymazat
  6. uplne super kombinacia!

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Vzor krásnej, laky miss selene taky používám, jsou vynikající a barevná kombinace se mi líbí, akorát bych možná dala zářivější zelenou, protže tenhle odstín zelený nesnášim, i když vlastně jsem přesně tenhle lak jednou zkusila taky a na nehtech ho snesu :-D

    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za komentáře a těší mě, že se Vám nehty líbí:)

    Anonymní: Destičku jsem koupila na www.rajnehtu.cz, číslo destičky je m57 a stála 149 Kč.

    OdpovědětVymazat
  9. TO je krasny, super barevna kombinace!

    OdpovědětVymazat
  10. Super nehtíky. I když zelenou barvu moc nemusím, tohle vypadá dobře. Není to destička M69 od konadu http://www.nehtyshop.cz/konad-desticka-na-razitkovani-m69-p-1484.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne není, je to sice destička od Konadu, ale číslo m57. Obsahuje jak zebří, tak i leopardí vzor.

      Vymazat