sobota 20. srpna 2011

Nejoblíbenější kabelka

Tenhle prostor není čistě fashion blogem, ale i tak se tu sem tam objevuje nějaký ten outfit post (i když asi nikoho nemůžou mé outfity nějak inspirovat:-D). Představuji Vám momentálně moji nejmilovanější (a taky nejdražší) kabelku, kterou jsem dostala od své milované mamči (děkuji, mami). Hned jsem ji musela "vyvenčit" (spolu s Kattynkou, která musela být snad na každé fotce). A taky mám radost z mých kožených sandálů, které jsem ve slevách pořídila za 300 Kč (a jsou taaaak pohodlné)!













košile Clockhouse; capri kalhoty Clockhouse; kožené sandále La Farfalla
kabelka Esprit; pásek Clockhouse; retro brýle Reserved; hodinky New Yorker
náramky H&M a New Yorker; peříčkové náušnice Six; prsteny H&M

8 komentářů:

  1. Nádherna kabelka, vypada prostorne a krasne, co vic si prat:) Jinak na fotkach ti to moc slusi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je fakt super, presne nieco take by som chcela ale v ciernom..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za komentáře. Jsem ráda, že se Vám taky tak líbí moje nová kabelka, přesně takovou jsem už dlouho hledala. Je prostorná a má spoustu kapsiček:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, moc hezký outfit laděný do šeda a ozvláštěný super doplnky!
    Zvu tě na giveaway u mně na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  5. a zabudla si podotknut ze krasne boticky ladia s kabelkou!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! Práve som nejakou náhodou objavila tvoj blog a úplne to tu milujem :-) najviac sa mi páči záhlavie a to ako zaujímavo a pekne píšeš. Chystám sa Ti pohrabať trochu v histórii a prečítať aj ďalšie články, ale tento som musela hneď okomentovať - tvoja jazvečíčka je prenádherná a ja mám skoro rovnakého jazvečíka :-) Sú to najlepší psi ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Veve: Moc děkuji, jsem ráda, že se Vám, čtenářům, tady líbí. Už mi to říkalo hodně lidí, že když si pořídím jezevčíka, tak žádného jiného psa nikdy nebudu chtít:)

    OdpovědětVymazat