středa 24. května 2017

Spotřebované produkty: Duben

A máme tady další spotřebované produkty za uplynulý měsíc.


Astrid vyživující tělové mléko
Můj miláček v péči o tělo. Naprosto miluji jeho parfemaci a hydratační schopnosti, více jsem se o něm rozepisovala v tomto článku. Je vážně skvělé, už mám v koupelně další balení.
Verdikt: ANO

Original Source vyživující sprchové mléko Green Banana & Bamboo Milk
Ta vůně je prostě boží, je nasládlá a připomíná mi spoustu věcí...ovocné žvýkačky, melounový džus, mangovou zmrzlinu... Banány z ní sice necítím, ale ta vůně je dechberoucí. :-) Navíc mi je sympatické, že značka je veganská a je přírodně parfémovaná.
Verdikt: ANO

Anatomicals Another bloody shower gel
Jedinou kladnou věc, kterou mohu na tento produkt napsat je to, že měl vtipné balení. Na obalu byly vtipné obrázky a humorný text. Ale tím veškerá pozitiva končí. Obsah produktu byl hotová katastrofa. Obyčejný sprcháč, připomínalo mi to taková ta levná stáčená tekutá mýdla, která se v minulosti dala po litrech koupit v některých obchodech. Děs běs.
Verdikt: NE



Lady Speed Stick antiperspirant Fruity Splash
Rovněž můj oblíbenec, o čemž svědčí i to, že už mám načaté další balení. Vezmu to stručně - vyhovující gelová struktura, krásná ovocná vůně a skvělé účinky.
Verdikt: ANO

Promise zubní pasta
A máme tady XX-té spotřebované balení naší nejoblíbenější zubní pasty z hřebíčkovým olejem. Za mě naprostá topka.
Verdikt: ANO

L´Oreál Elseve Extraordinary Clay maska na vlasy
Masku jsem používala společně se šamponem a kondicionérem ze stejné řady. U tohoto produktu mě zaujalo, že se maska používala před šamponem. Byla určená na rychle se mastící vlasy a musím říct, že v kombinaci s ostatními produkty z řady mé vlasy vydržely v ucházející kondici o jeden den déle. Na produkty plánuji samostatnou recenzi.
Verdikt: ANO



Ebelin maxi odličovací tampóny
Velké maxi tampónky k čištění pleti jsou už taková moje klasika, dávám jim přednost před těmi klasickými malé velikosti. Tyto od Ebelin si kupuji celkem pravidelně, protože jsou příjemně heboučké, tlusté tak akorát, necuckovatí a nepouštějí vatové chloupky.
Verdikt: ANO

Ellie odličovací tampóny
V podstatě to stejné můžu říci i o těchto vatových tampónkách. Navíc toto balení je výhodné, obsahuje 150 kusů a stojí něco kolem 30 Kč.
Verdikt: ANO

Astrid osvěžující čistící micelární voda
I tento produkt mě přesvědčil o svých kvalitách a opakovaném nákupu. Baví mě jeho ovocná vůně, výborné odličovací schopnosti, tonizační efekt a že neštípe v očích.
Verdikt: ANO



Balea olej na rty
Zprvu jsem s ním byla spokojená, ale čím déle jsem ho používala, tím více jsem ho nesnášela. Rozčilovalo mě to kuličkové dávkování, které je podle mě pro produkt na olejové bázi absolutně nevhodné. A časem mi lezla na nervy i zvláštní kokosová parfemace. Takže z oblíbence se časem stal propadák.
Verdikt: NE

Maybelline Lash Sensational řasenka
Tuhle řasenku mám ráda, ale s tímto kusem jsem nebyla spokojená. Asi jsem natrefila na vadný kus, protože mi rychle vyschla a drolila se pod očima. Tak snad příště natrefím na kousek ve fit kondici. Recenze zde.
Verdikt: ANO

Catrice Liquid Camouflage korektor
Topka mezi drogérkovými korektory! Bravurně kryje, neslévá se do vrásek, odstínově mi seděl a v superlativech bych mohla pokračovat. Více zde.



Miluji ten osvobozující pocit, když článek dopíšu, nafotím produkty a ty prázdné obaly potom letí do koše. Pro tento měsíc je to celkem 12 produktů, uvidíme, jak bohatý bude ten následující.


1 komentář:

  1. Gelový Lady Speed Stick mám také v oblibě, bohužel mám pocit, že poslední dobou na mě vůbec nefunguje :( Balea roll-on jsem měla teď v DM Boxu a jsem z něho nadšená, řasenka Maybelline nebyla špatná, ale ten kartáček mi moc nevyhovoval a Catrice korektor je také můj oblíbenec :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat