pondělí 29. května 2017

Astrid produkty péče o tělo

V dnešním článku bych vám ráda představila tři produkty péče o tělo od tradiční české značky Astrid.


Astrid Velvet Touch vyživující krém na ruce
Krém na ruce je produkt, který u mě doma nikdy nesmí chybět. Jeden mám na pracovním stole, druhý u postele, jeden rezervní v koupelně a další ve své kabelce (ehm, pardon, v přebalovací tašce, která momentálně nahradila elegantní kabelku do práce :-D). Ráda zkouším nové krémy a tento od Astridu mě velice mile překvapil. Krém je nemastný, lehce se vstřebává do kůže, ale přitom ji dostatečně hydratuje. Kromě tohoto vyživující s avokádovým olejem jsem měla i hydratační krém, který obsahoval kakaové máslo. Oba za mě mají jedničku. 

Astrid chladivá masážní emulze
Tento produkt jsem ocenila hlavně po porodu. I když naše miminko bylo drobečkem a po narození vážilo necelé tři kila, tak jsem si musela zvykat na to, že ho neustále zvedám, nosím, pokládám. Někde jsem dokonce četla, že v průměru miminko 300 krát za den zvednete či položíte. Kdo by to řekl. Není tedy divu, že mě občas bolela záda. S namoženým svalstvem mi skvěle pomáhal právě tento chladivý gel s mentolem. Po namazání jsem okamžitě cítila úlevu od bolesti. Další výhodou produktu je, že emulze není lepkavá a nezanechává nepříjemný pocit po namazání. 

Astrid vyživující tělové mléko
A na závěr tady máme největšího miláčka z této trojice. To tělové mléko je absolutně úžasné, o čemž jste se již mohly přesvědčit v článku o pečující kosmetice roku 2016. Mléko obsahuje komplex vitamínů a avokádový olej. Miluji se s ním mazat, protože má příjemnou parfemaci, která se drží na kůži. A samozřejmě i dobře hydratuje. Tak jsem si ho oblíbila, že už jsem téměř na konci druhého balení. 



A jaký produkt od Astridu máte nejraději vy?

1 komentář:

  1. Já teda měla Astrid naposled když mi bylo tak 15, od tý doby nikdy....ale kdo ví, třeba se u mě na poličce zase brzy objeví :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat