neděle 5. března 2017

Ardell pomáda na obočí

Říká se, že obočí je rám obličeje. Naprosto s tímto výrokem souhlasím. Když mám upravené obočí, tak můj obličej rázem vypadá jinak. Někdo nedokáže vyjít z domu bez řasenky či rtěnky, já to tak mám s obočím. Roky jsem na zvýraznění obočí používala stíny k tomu určené. Byla jsem tak spokojená a myslela si, že to tak zůstane snad do konce života. Jenže pak jsem narazila na pomádu na obočí a rázem se jeho upravování stalo jednodušším. 


Americká značka Ardell je známá díky svým umělým řasám a přiznám se, že jsem vůbec netušila, že v jejich portfoliu produktů se nachází i jiné produkty jako například pomády na obočí. Když jsem na e-shopu Notino.cz hledala něco na úpravu obočí, tak na mě právě vyskočila tato pomáda na obočí. Okamžitě jsem ji přihodila do košíku. Jednak mě zajímal produkt jako takový a také jsem byla zvědavá na značku, protože jsem od ní do té doby nic nevlastnila.


Když jsem pomádu poprvé vyzkoušela, tak jsem byla opravdu velice překvapená naprosto dokonalým výsledkem, obočí bylo precizně vykreslené, zahuštěné a zafixované díky pouhým pár tahům štětce. Když už jsem zmínila ten štětec, tak se rovnou k němu vyjádřím více. Na rovinu, moc jsem od něj neočekávala, protože většinou štětce, které jsou k produktům přiložené za moc nestojí. To ovšem není případ tohoto, který byl v balení společně s pomádou. Je to oboustranný štěteček na obočí, na jednom konci je kartáček k pročesání obočí, na druhém štěteček k aplikaci pomády. Pracuje se s ním velmi dobře, je precizní.


Pomádu mám v odstínu Medium Brown, je to teplejší odstín hnědé a mě dokonale sedí k tónu mé pleti a odstínu vlasů. S produktem jsem neskutečně spokojená, tak krásné a bezchybně dokreslené obočí jsem nikdy neměla. A co je super, tak přesně tak, jak si ho ráno upravím, tak vypadá i večer. Obočí je po celý den perfektně zafixované, produkt se během dne neztrácí. Pomáda má 3,2 g a vzhledem k množství a tomu, že produktu stačí nabrat téměř nepatrné množství, tak mám pocit, že mi kalíšek vydrží tak deset let. :-)


Cena Ardell pomády na obočí je 259 Kč a koupíte ji na Notino zde.


Jak si upravujete obočí? Používáte tužku, stíny, pomádu či jiné produkty?


 

Žádné komentáře:

Okomentovat