pondělí 31. října 2016

Palmer´s pleťové produkty

Americká značka Palmer´s patří mezi moje oblíbené a už více jak tři roky mají její produkty čestné místo v naší koupelně, dokonce i přítel má mezi jejich produkty své oblíbence.

Co mě mrzí, tak poměrně špatná dostupnost této značky u nás. Vždy, když jedu do zahraničí, tak se snažím se předzásobit a produkty si pořídit tam. Takže asi chápete, jakou jsem měla radost, když jsem před několika měsíci zjistila, že Palmer´s je dostupný v e-shopu Notino.cz a já tak nemusím čekat, až pojedu za hranice. Tím, že jejich produktů mám doma docela hodně, tak dnes bych vám ráda představila své oblíbence z péče o pleť.


Palmer´s má několik řad, jednou z nich je Cocoa Butter Formula obsahující kakaové máslo, kterou já osobně mám nejraději a téměř všechny produkty, co mám jsou právě z této řady. Na této řadě mě mimo jiné baví její kakaová parfemace.


Palmer´s Line Soothing Eye Cream
Na oční krémy jsem náročná a pokud mi nesedí, tak okamžitě letí pryč, což není případ tohoto. Naopak, je to jeden z nejlepších očních krémů, jaký jsem kdy měla. Kromě kakaového másla obsahuje peptidový komplex a retinol, čímž je krém vhodný jako prevence proti prvním vráskám. Oční krém krásně voní, má příjemnou konzistenci a perfektně se roztírá a vstřebává do pokožky. Má perfektní balení, tuba je z měkkého plastu, takže krém jde dobře vymáčknout, navíc má zúžený aplikátor, kterým krém aplikuju přímo na oční okolí. Krém má 15 g a stojí 239 Kč.


Palmer´s Daily Cleansing Gel
Momentálně si čistím pleť tímto gelem bez parfemace, který je určen pro citlivou pleť. V jeho složení najdete aloe vera, peptidy a vitamín E. Konzistencí je velmi hustý, ale když se spojí s vodou, tak se jakoby naředí, takže jej stačí opravdu málo na důkladné vyčištění pleti. Tím, že je určen pro citlivou pleť, tak ji nedráždí a neštípe v očích. Opět i tady platí, že produkt má praktické balení, pumpičkou si nadávkujete jen tolik gelu, kolik potřebujete a navíc zabráníte opatlání balení. 150 ml balení čistícího gelu vás vyjde na 229 Kč.


Palmer´s Gentle Exfoliating Facial Scrub
Tak tenhle produkt se opravdu povedl a z této čtyřky pleťových produktů, které vlastním jej mám nejraději. Peeling používám dvakrát týdně a vždy se nemůžu dočkat sprchy, kdy jej použiju, protože to je opravdu luxusní záležitost. Miluju jeho krémovitost ve spojení s rozemletými kakaovými boby, které jemně obrušují pleť a tak jí zbavují odumřelých buněk. Tím, že má scrub krémový základ, tak i když pleť obrušuje, tak jí zároveň dodává vláhu a ta pak není tak vysušená jako je tomu u jiných agresivních peelingů. Za mě "ferrari" mezi pleťovými peelingy. Pleťový scrub má 150 g a stojí 234 Kč.


Palmer´s Purifying Mask
Když mám pleť dokonale zbavenou suchých šupinek a zhrublých míst, tak na ni nanáším tuto pleťovou masku obsahující zelený jíl a olej ze sladkých mandlí. Obecně jílové masky mám moc ráda, protože dokáží do sebe vpít přebytečnou mastnotu z pleti. Určitě nikoho nepřekvapí, když kromě toho zmíním, že má příjemnou kakaovou vůni po kakaovém másle, která je zjemněná parfemací bílé lilie. Maska má 120 g a její cena je 229 Kč.


Znáte značku Palmer´s? 

1 komentář:

  1. tá vôňa musí byť dokonalááá! úplne si ju dokážem predstaviť :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat