neděle 2. října 2016

Oblíbená kosmetika: Srpen a září

Strašně to letí, našemu synovi už jsou téměř dva měsíce. To, že se nám s manželem narodilo miminko má samozřejmě vliv i na chod blogu. Jednak volného času je méně a přiznám se, že jsem trochu přehodnotila priority, takže i když si najdu volnou chvilku tak jí raději věnuji synovi a nebo důležitějším věcem, než je blog. Tím nechci říct, že psát články mě už nebaví či že s blogem končím, ale asi tady nebudou články tak často jako předtím. A možná i s nějakým tím časovým zpožděním, třeba jako tento post, ve kterém vám chci představit mé favority za poslední dva uplynulé měsíce. Tak jdeme na to!


Clinique even better make-up
Během léta jsem si ho celkem oblíbila hlavně díky jeho odstínu, který byť se jedná o odstín 05 neutral, tak byl poměrně tmavý a na jaře mi neseděl. No a když jsem se opálila, tak krásně na pleti splynul. Nanáším ho Beauty Blenderem díky kterému mám make-up hotový během pár sekund, jemně ho vklepu do pokožky a je hotovo. Jen škoda, že se po něm leskne pleť a je potřeba jí ještě přepudrovat.

Alverde pleťový olej Wildrose
Pleťové olejíčky mám moc ráda a k večernímu ošetření pleti nic jiného ani nepoužívám. Tento příjemně voní po růžích a má praktické kapátko. Stačí mi nanést tak tři kapky na ošetření celého obličeje a ráno je pleť krásně zhydratovaná.

Havlíkova apoteka Bio ranní maska čistící
Perfektní věc, když ráno nestíhám, což teď s miminkem je docela reálný stav :-) Kromě toho, že čistění pleti s ní je super rychlé, tak je potom pokožka perfektně vyčištěná a jemná na dotek. Skvělá to věc pro maminky na mateřské, aby ušetřily čas, ale přitom se o svou pleť dokonale postaraly.

Douglas krém na ruce Beauty of Hawaii
Tento krém jsem si oblíbila hlavně kvůli jeho sladké ovocné vůni a taky díky tomu, že není příliš hutný, takže hned po nakrémování můžu normálně fungovat a nic rukama neopatlám.

Gillette Satin Care gel na holení Vanilla Dream
Po dlouhé době jsem udělala výjimku a místo Balea gelů na holení jsem sáhla po jiné značce a byla to trefa do černého. Gillette gely na holení jsou sice dražší, ale stačí jich nanést menší množství, takže se zase tak rychle nespotřebují.



A co momentálně vy používáte nejvíce za produkty?

3 komentáře:

  1. ja tiež vždy používam z holiacich gélov len Baleu, ale po tvojom článku sa asi poobzerám po niečom novom ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Růžový olej od Alverde chci taky vyzkoušet, až spotřebuji ten aktuální, takže jsem ráda, že ti vyhovuje...snad s ním budu spokojená i já :)

    OdpovědětVymazat
  3. Havlíkovu apoteku mám moc ráda..:)

    OdpovědětVymazat