středa 6. dubna 2016

Oblíbená kosmetika: Březen

Během března jsem si oblíbila a nejvíce používala hlavně tyto čtyři produkty.



Essence olej na rty 
Je ze zimní limitky Winter? Wonderful! a mám jej v odstínu 02 I´d send you a blizzard. Nejenže olej rty krásně vyživí a zhydratuje, ale dodá jim i přirozenou růžovou barvu. Jsem s ním moc spokojená a škoda jen, že to byla limitka. Budu ráda, pokud mi dáte tip na nějaký skvělý olej na rty, který by jej nahradil, až jej dopotřebuji.

Astrid osvěžující čistící pleťový gel
Mám jej doma necelý měsíc, ale už za tak krátkou dobu si mě velice získal a prakticky ničím jiným si teď ráno pleť nečistím. Gel má velice osvěžující parfemaci, která mě ráno dokonale probere. Tím, že je produkt hodně hustý, tak nevytéká z obalu samovolně, ale nadávkujete si množství, které potřebujete. Gel perfektně pění, díky čemuž mám pocit dokonale vyčištěné pokožky. Určitě očekávejte podrobnou recenzi.

Garnier Essentials odličovací mléko s růží
Byť pleťovým mlékům příliš neholduji, tak toto mě oslovilo a to hlavně díky své skvostné parfemaci, protože voní po růžích a ty já mám v kosmetice ráda. Mléko je poměrně hutné, takže po vyčistění je pokožka nejen čistá, ale i vláčná. Produkt mě tak zaujal, že uvažuji o vyzkoušení dalších produktů z této řady.

Avon Naturals jahodový tělový scrub
Tento peeling voní přesně jako jahodový jogurt, mám ve sprše co dělat, abych jej nesnědla :-D Je pravda, že zrníčka jsou příliš jemná, ale díky skvostné parfemaci mu to odpouštím. Tím, že je jemnější, tak jej používám klidně dvakrát týdně a na jeho spotřebovaném množství je to celkem znát, už mám jen polovinu balení.


Už teď jsem zvědavá, jaké produkty se příští měsíc objeví v oblíbencích. Užívejte dne!

2 komentáře:

  1. Ten gel od Astrid jsem taky dostala. Docela mi vyhovuje, akorát se mi zdá, že vysušuje, ale ještě to budu muset dotestovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nová řada od Astrid vypadá dobře, chci zkusit micelárku a krém. Tenhle gel ale taky nevypadá vůbec špatně :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat