úterý 12. dubna 2016

Moje sbírka parfémů

Krásný  jarní den, krásky! Dneska bych Vám ráda ukázala své oblíbené vůně, které momentálně používám a nebo jsem je v blízké minulosti používala. Sbírku vůní jsem fotila před časem, takže některé z nich jsem už dopotřebovala a Vy jste se s nimi mohly setkat například ve spotřebovaných produktech.


Parfémy skladuji na svém kosmetickém organizéru, ve kterém mám svoji dekorativní kosmetiku. Ano, oproti jiným beauty blogerkám té dekorativky nemám tolik. Jsem spíše na pečující produkty a těch mám plnou koupelnu a jednu skříň :-D Ale zpátky k parfémům. Obecně mám raději svěží citrusové vůně nebo květinové, kořeněným silným vůním příliš neholduji. Mezi parfémy mám i své oblíbence, které si pořizuji stále dokola.


Mým největším miláčkem a vůní, která je pro mě typická a troufám si říct i osudová je toaletní voda Victorio&Lucchino Capricho Floral Tentación de Rosas skvostně vonící po růžích, které mám v kosmetice moc ráda. Vůni trvalo rok, než si ke mě našla cestu. Že nechápete, nevadí, ráda Vám celý příběh popíšu. Když jsme před třemi roky byli s přítelem poprvé na Mallorce, tak jsem tuto vůni očichávala v beauty sekci místního supermarketu. Vůně mi voněla a pokaždé, když jsme šli na nákup do toho obchodu, tak jsem se vůni nastříkala a obdivovala jak voní a říkala si, že při dalším nákupu ji už hodím do košíku. Z nějakého nevysvětlitelného důvodu jsem se nakonec rozhodla, že si ji nekoupím, že mám doma voňavek požehnaně. Pak jsem toho celý rok litovala a o to větší radost jsem měla, když při druhé dovolené na Mallorce byla vůně stále v nabídce. Koupila jsem si její nejmenší balení a vůni si šetřila, vonila se s ní na "lepší" příležitosti. Pokaždé, když jsem se s ní navoněla, tak jsem dostávala spoustu komplimentů a všichni se ptali, jakým drahým parfémem to voním. Dokonce můj kolega z práce, který je gay byl z té vůně unešený a prohlásil, že má co dělat, aby se na mě nevrhl :-D Že prý voním létem, že je to dokanalá kompozice vůní, která v něm evokuje letní dovolenou, slunce, pláž, slanou vodu, sex v písku.... A vystihl to! Tuto vůni už navždy budu mít spojenou s našimi letními dovolenými na našem nejoblíbenějším místě, kterým je ostrov Mallorca. Takže asi chápete, že z loňské dovolené se mnou v kufru cestovaly tři velké flakony tohoto parfému. A budu se jen modlit, že až je dopotřebuji, tak si buď koupím znova na dovolené další do zásoby a nebo že se má osudová vůně konečně bude dát sehnat i u nás. Vůně se objevila i v Kosmetice roku.

Další vůně, která patří k mým oblíbeným je Mexx Woman. Tato toaletní vůně je čistá, minimalistická. Zařadila bych ji do kategorie květinových vůní s citrusovým podtónem. Ucítíte z ní jasmín, růži, bergamot a z ovocných zástupců citron. Je to už mé druhé balení a určitě si ji hodlám kupovat i nadále. Nejčastěji ji používám v období, kdy zima odchází a jaro pomalu přichází. Podrobnější recenzi si můžete přečíst zde.

Další vůní od téže značky je Mexx Ice Touch, květinově-ovocná vůně. Už samotný mrazivý obal napovídá, že vůně je velice osvěžující, skvěle se hodí do letních parních dní a nebo na aktivní den. Zařadila bych jí do sportovních vůní, ale díky květinovým tónům je zároveň ženská. Voní po ostružinách, malinách, mátě, cedrovém dřevu či pomerančovém květu. Samotná recenze na vůni zde.

I vůně od Avonu umí překvapit a řekla bych, že v jejich sortimentu se dá najít spousta pěkných, kvalitních vůní za skvělé ceny. Jednou z nich je Avon Femme, která je dokonalým ztělesněním smyslné ženské vůně. Přesně takhle podle mě voní elegantní, šarmantní a svůdná žena. Základ vůně je tvořem grepem, sladkou hruškou a broskví, v závěsu ucítíte jasmín, magnólii a orchidej. Pokud sháníte krásnou vůni s velkou výdrží za super cenu, tak určitě zkuste tuto.

Uplynulý podzim a zimu mi dělala společnost tato černá kráska 007 For Women, která spadá do kategorie orientálních vůní. Kořenitost vůní dodával černý pepř a cedrové dřevo. V srdci vůně jste cítily ostružinu, gardénii a jasmín. Vůně byla opravdu sofistikovaná a příští zimu bych se k ní klidně vrátila. Na blogu se na tuto parfémovanou vůni objevila recenze

Když přijde jaro, tak nejvíce používám Moschino I Love Love, která se mnou zůstává po celé léto. Vůně je svěží, hravá a mladistvá. Když jsem říkala, že mám ráda citrusové vůně, tak tahle je dokonalým ztělesněním koktejlu citrusových plodů. Ucítíte z ní šťavnatý pomeranč, kyselý citron a nahořklý grep doplněný rybízem, skořicí a čajovou růží. Vždy, když se vůní nastříkám, tak mám hned lepší náladu. I její flakonek je rozverný. O této vůni jste mohly číst například tady.


Z levnějších vůní byste u mě našly Playboy Play It Sexy Pin Up. Tato toaletka mě velice překvapila. Byť jí pořídíte za cenu kolem dvou stovek, tak voní opravdu pěkně, což se o většině levných drogérkových vůních nedá říct. Většina vůní této značky mi přijde spíše pro náctileté, tato je ovšem výjimkou, přijde mi dospělá a rajcovní. Voní po květinách a ovoci, z vonných esencí v jejím složení naleznete broskev, pivoňku, vanilku a klementinku. Recenze

Další vůně od Avonu, která teprve čeká na svůj čas. Vzhledem k tomu, že mám více vůní rozpoužívaných, tak Avon Cherish jsem zatím jen párkrát vyzkoušela. Její čas doufám přijde v létě. Čím tato parfémovaná voda určitě zaujme na první pohled je její flakon. Jak už název vůně napovídá, ucítíte z ní třešňový květ a spolu s ním i lilie, jasmín a růžový pepř.

Mým nejcennějším kouskem sbírky je určitě unisexová vůně Jeremy Scott for Adidas Originals, které bylo vyrobeno pouze deset tisíc flakónů. Originální není jen její flakon, ale hlavně vůně samotná, s žádnou podobnou parfemací jsem se nesetkala. Zprvu je velice silná, kořeněná, po několika minutách se květinově rozvoní. Ucítíte z ní směs růže a bergamotu, kašmír a nóty bílého pepře a kadidla. O této originální vůni si více můžete přečíst v této recenzi. 


Tak a jsme na konci. A vy mi určitě dejte v komentářích vědět, jaká vůně je pro vás ta nejvoňavější. Budu ráda za vaše tipy, jakou vůni příště vyzkoušet. Mějte pěkný den!

4 komentáře:

  1. Avon Femme mi taky moc voní, jinak s žádným z tvých parfémů nemám zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám tiež od playboy play it sexy a play it lovely ... jednu z nich mám rada len teraz už neviem ktorá to je :)
    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  3. Playboy já přímo miluji :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
  4. Avon Femme je moc fajn a ten Adidas má neskutečně luxusní balení :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat