pondělí 7. března 2016

Kosmetické nákupy a novinky: Únor

Oproti lednu mi během února do mé beauty sbírky přibylo více přírůstků, ale přesto jsem se snažila nakupovat s uvážením. Tak jdeme na to!


V únoru mi konečně dorazil Nuxe Huile Prodigieuse, což je suchý multifunkční olej. Olej jsem dostala jako dárek k předplatnému mého oblíbeného časopisu Žena a život, které jsem si objednávala v prosinci. Kromě oleje v zásilce bylo i mini balení parfému Prodigieux. Zatím jsem olej zkoušela jen párkrát, ale na jeho používání se moc těším a taky na to, až jej porovnám s mým milovaným Huile Sublime od Roger&Gallet. 



 Začátkem měsíce jsem po delší době zavítala do Dm drogerie, kde jsem pořídila pár nutností a k tomu i nějakou tu radost navíc. Koupila jsem tekuté mýdlo Balea s papájou, které moc pěkně voní a kupuji ho v poslední době celkem pravidelně. Taky bylo potřeba dokoupit gel na holení, tento s růžovým grepem jsem už jednou měla a byl fajn. Ke gelu jsem koupila i jednorázová holítka. Rovněž mi došel deosprej a tentokrát padla volba na Fenjal, za což jsem moc ráda, protože sprej je super a velmi jsem si ho oblíbila. Radost jsem si udělala Essence olejem na rty z limitky Winter? Wonderful!, který mám v odstínu 02 I´d send you a blizzard. Olej nejen o rty pečuje a zvláčňuje je, ale i je mírně zabarví do růžova. Jsem s ním moc spokojená a i balení se mi moc líbí. Na Youtube kanále Beauty by Katty jsem u Kačky v jednom videu viděla super vychytávku v podobě Ebelin silikonových podložek pod oči, které zachycují opadávající stíny při jejich aplikaci. No snad jste pochopily, co jsem tím chtěla říct :-) Je to super vychytávka, protože já jsem zvyklá nanášet stíny až když mám komplet hotový make-up.



Do Dmka jsem zavítala ještě jednou, můj nákup byl tentokrát skromnější, koupila jsem pouze dvě věci. První byla ústní voda Dontodent vonící po růžovém grepu, kterou jsem viděla na pár blozích a chválily jste si jí, tak jsem jí dala taky šanci. Zatím čeká na svou premiéru, nejdříve musím dopotřebovat Listerine. Dopotřebovala jsem obličejový olej od Saloos a hledala místo něj nějakou náhradu, do oka mi padl Alverde obličejový olej s divokou růží, který moc pěkně voní. Součástí balení je i praktické kapátko, kterým si dávkujete tolik kapiček oleje, kolik potřebujete. 



Do Rossmanna příliš nechodím, nedávno jsem měla kolem něj cestu a tak jsem se šla kouknout, jestli mě tam něco zaujme. Jediné, co mě celkem zaujalo byl stojan Rival de Loop, ale nakonec jsem si řekla, že nebudu utrácet za věci, které doopravdy nepotřebuji a odnesla jsem si jen dvě praktické věci. Calypso odličovací houbičky si už kupuji několik let a používám je hlavně k sundání pleťové masky z obličeje. Potřebovala jsem si koupit nějakou zubní nit, do oka mi padla tato mentolová od Prokudent, což je privátní značka Rossmanna. Ještě jsem ji nezkoušela, protože sotva co jsem došla domů, tak jsem ztracenou zubní nit, kterou jsem hledala snad týden našla :-) Takže nejdříve dopotřebuji rozdělané balení.



Do Teta drogerie jsem šla proto, abych se konečně podívala na Freedom kosmetiku naživo. Do Tety moc nechodím, ale zjistila jsem, že je to celkem škoda, protože tam mají celkem skvělé akce a zajímavý sortiment. Protože mi už pomalu, ale jistě dochází můj stín na obočí, tak jsem si od Freedom koupila Pro Eyebrow paletku ve variantě Medium-Dark. S 30% slevou mě vyšla na zhruba 90 Kč.



V únoru jsem si objednala i pár drobností z Avonu, konkrétně pleťovou masku s minerály z Mrtvého moře, kterou mám už poněkolikáté a která je fakt super. Dochází mi vlasový olejíček a tak jsem se rozhodla, že zkusím tento od Avonu, který byl zrovna v akci. A třetí věcí je krémový tělový scrub s jahodami, který voní doslova jako jahodový jogurt.



Avon mi zaslal také valentýnský balíček, který mi udělal obrovskou radost, a který byl překrásně zabalený a nazdobený. Zásilka obsahovala tři matné hydratační rtěnky. Zatím je testuje celá rodina, podarovala jsem i svojí a přítelovu mamku, tak doufám, že mi se sepsáním recenze obě pomohou.


Tak, to by z posledních nákupů vše a já si teď jdu dopít svoje homemade latté :-) Mějte pěkný týden!

2 komentáře:

  1. Díky za tip na ty silikonové polštářky, na to musím mrknout - taky maluju očka až jako poslední :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat