úterý 15. března 2016

Havlíkova přírodní apoteka: Havlíkův přírodní zázrak a Bio Český krém pro vytížené ženy

Od Havlíka jsem strašně dlouho toužila něco vyzkoušet, takže když jsem v loňském listopadu byla naposledy v Praze, tak jsem zavítala do jejich kamenné prodejny.V prodejně jsem si připadala jako v nebi, tolik voňavých produktů a ten překrásný interiér, nádhera. Určitě stojí za návštěvu!



Pořídila jsem si celkem dva produkty, konkrétně věhlasný Havlíkův přírodní zázrak a Bio Český krém pro vytížené ženy.  Na úvod řeknu, že z jednoho produktu jsem totálně odvařená a nadmíru mi vyhovuje, druhý produkt si mě zas tak nezískal. Obecně se mi líbí balení Havlíkových produktů, které je čisté, jednoduché a skvěle zapadá do přírodního konceptu značky.



Chtěla jsem vyzkoušet jejich nejznámější produkt, kterým je Havlíkův přírodní zázrak, což je všestranná mast, kterou můžete použít k regeneraci a výživě pleti. Lze jej použít k ošetření suchých míst, na lupénku či jiné kožní problémy, na ošetření dětské pokožky, na spáleniny, po opalování, na ošetření bodnutí hmyzem, na akné, na vrásky, maminky jí mohou používat k ošetření bolestivých bradavek při kojení, na suché rty, také lze použít na suché konečky vlasů. Jak vidíte, tak jeho použití je opravdu široké.


Co se týče složení produktu, tak je čistě přírodní a vychází z recepturu ze 17. století. Ve složení masti najdete například makadamiový a makový olej, rakytník, med, mateří kašička, propolis a vitamin E.

Mast je hodně mastná a při kontaktu s pokožku doslova taje. Přiznám se, že na mě je příliš mastná, takže si neumím představit, že bych si ji nanesla na pokožku na větší plochu, používám ji pouze lokálně a to hlavně na vysušené rty a suché lokty. Jako součást domácí lékárničky na ošetření drobných poranění se určitě hodí.

Havlíkův přírodní zázrak se prodává ve třech velikostech balení (10 ml, 50 ml a 150 ml) a jeho cena začíná na 199 Kč. Já jsem jej tehdy koupila v 30 ml balení, ale to už bohužel není k dostání.




Mým naprostým miláčkem v péči o pleť se stal Bio Český krém pro vytížené ženy (nyní je přejmenován na Bio Český krém pro vytíženou pleť), který naprosto božsky voní. Díky té vůni se každé ráno těším na to, až si s krémem namažu obličej. Dokonce i můj přítel se krémem občas maže a vždy si pochvaluje jeho meduňkovo-citrusovou vůni. Krém je určen na všechny typy pleti.


Krém obsahuje pouze lokální ingredience, díky čemuž byl pojmenován právě českým krémem. V jeho složení najdete meduňku, rakytník, mateří kašičku, slunečnicový a makový olej a vitamin E.

Konzistence krému je velmi lehoučká, což mé smíšené pleti naprosto vyhovuje. Krém se vstřebá do pokožky, která se poté příliš neleskne. Skvěle sedí pod make-upem, nedrolí se, nežmolkuje. Nemám jedinou věc, kterou bych krému vytkla, za mě je naprosto perfektní.


Díky krému se mi velice zlepšil stav pleti, netvoří se na ní tolik pupínků a přitom je hydratovaná. Benefitem je již zmiňovaná vůně krému, které se nemůžu nabažit a která je doslova omamná.

Krém má 30 ml a jeho cena je 168 Kč, což mi přijde naprosto super na tak kvalitní krém složený z přírodních ingrediencí. Tip pro Vás: Nyní je na e-shopu větší 50 ml balení krému za zaváděcí cenu 248 Kč, což je super cena! Byť mám doma docela slušné zásoby pleťových krémů, tak sama uvažuji nad jeho koupí. Zatím je to ten nejlepší pleťový krém, který jsem měla a jsem ochotná oželet své zásoby a už nic jiného než tohoto miláčka si na pleť nedávat!



A jaká je vaše zkušenost s Havlíkovými produkty? Určitě budu ráda, když mi doporučíte nějaký jejich produkt, který stojí za vyzkoušení.

3 komentáře:

  1. Ajaj, tak jsi mne přesvědčila že bio český krém k tomu všemu co od Havlíka mám, nutně potřebuji! A zázrak já si na noc mažu na celý obličej, vyhovuje mi to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ajaj, tak si mne akorát utvrdila v tom, že k tomu, co od Havlíka mám, potřebuju i bio český krém! A zázrak si mažu na noc na celý obličej, mám to ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všude o produktech od Havlíka čtu, že je budu muset taky brzy vyzkoušet. Nejvíce mě láká asi ta jejich hydratační voda a nějaký produkt na vlasy. I když ani ty masky nevypadají špatně :)

    OdpovědětVymazat