úterý 7. července 2015

Oblíbená kosmetika: Květen a Červen

Ahojky, protože jsem v mega skluzu se psaním článků, tak jsem se rozhodla spojit oblíbence za dva uplynulé měsíce.

V květnu jsem si oblíbila nejvíce těchto pět produktů. Dva z nich (antibakteriální gel na ruce, tuhý odličovač The Body Shop) mi dělaly perfektní službu na prodlouženém víkendu v Benátkách a zbylé produkty se prostě hodí k tomuto jarnímu (skoro letnímu) období.


Golden Rose Color Expert lak na nehty
Tento lak jsem si přivezla z Polska a stále mi dělá velkou radost. Je to odstín č. 64, nádherně pastelově růžová, na nehtech vypadá perfektně. Tímto lakem jsem si během května nehty lakovala nejčastěji, teď na léto jej vystřídá neonově růžová a bílá, která bude perfektní k opálené pokožce.

AnGel antibakteriální gel na ruce
Na cestách se mi taky velmi hodil tento pomocník. Většina těchto gelů nechává lepkavý pocit na rukou, tento rozhodně ne. Kromě toho mě baví jeho vůně, protože na rozdíl od ostatních gelů tento opravdu voní. A taky oceňuji sprejový aplikátor, stačí stříknout na ruce, důkladně promnout a hotovo. Žádný šroubovací uzávěr, nadbytečné vytlačené množství produktu a tak dále. Za mě jednička.

The Body Shop odličovací máslo s heřmánkem
Tento tuhý odličovač jsem rovněž ocenila na cestách. Dobře odličuje, nedráždí v očích, pokožku zvláčňuje a krásně voní. A nevylije se Vám :-) V minulosti jsem o něm psala například tady.

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Mandarinkový sorbet
Tento novinkový sprcháč si mě získal, je to krásná sladká osvěžující vůně, na léto ideální. Jak víte, tak tyto sprcháče miluju a i tento jsem si zamilovala. Určitě si ho zase koupím.

Moschino I Love Love
A v osvěžujících parfemacích pokračujeme a to touto božskou toaletkou, kterou jsem dostala od přítele k posledním Vánocům a konečně nastal její čas. Je perfektní na léto, voní svěže po citronu, grepu, pomeranči a rybízu, z květin jsou zastoupeny čajová růže a konvalinka. Slovy nejde popsat jak krásně ta vůně voní, to prostě musíte vyzkoušet na vlastní kůži. Vůně je hravá, mladistvá, rozpustilá.



No a červen už se nesl v duchu letní dovolené, na kterou jsme koncem měsíce odjeli. Takže červnoví oblíbenci jsou z větší části sestaveni z produktů, které mi dělaly společnost u moře.


Saloos bio kokosový olej
Je to můj dlouholetý společník, který má všestranné využití, číst jste o něm mohly napříklady tady. Nejčastěji jej používám na tělo, místo tělového krému a sluncem opálená pokožka ho doslova miluje. A navíc voníte jako kokoska, což se určitě bude líbit i vašemu příteli :-)

MUA tvářenka
Tato tvářenka i přesto, že stala 40 Kč, patří mezi mé nejoblíbenější, což je zřejmé i z toho, že už jsem se dostala na dno balení. Je v odstínu č. 6, obsahuje drobné zlaté třpytky, na opálené tváři vypadá božsky.

Dermacol lak na nehty
Tento lak v odstínu 03 Neon Pink vypadá jako kdybyste si nehty přetřely růžovým zvýrazňovačem. Barva je jedovatě růžová a k opálené pokožce nesmí chybět. Dá se říci, že jiný lak ani v létě na nehty u nohou nepoužívám.

Excipial U Lipolotio
Jeden z top produktů, které kupuji už léta a opět mi nesmí chybět na žádné letní dovolené. Pokožka po celodenním opalování si jej doslova žádá. Pořídíte jej v lékarně za cca 150 Kč. Kdo ho nezná, tak si pro něj povinně zajde do lékárny, šup.

Piz Buin Ultra Light Dry Touch Sun Fluid
Sluneční kosmetiku Piz Buin jsem měla možnost vyzkoušet už loňské léto a tak si mě získala, že jsem si na letošní dovolenou pořídila více produktů z této řady. Miluji jejich vůni, aplikaci i to, že pokožka není po použití umaštěná. 

Lush Jumping Juniper
Tento produkt byl mým prvním z voňavého Lushe. Šampuk je na cestování naprosto skvělou záležitostí, protože pokud cestujete letecky jenom s příručním zavazadlem, tak jste rády, že se vlezete do limitu tekutin. Takže každá kosmetická vychytávka v tuhém stavu je super. S tímto šampukem jsem tak spokojená, že jej občas používám i doma místo klasického šampónu. Mám po něm krásně lesklé a voňavé vlasy.

Balea gel na holení Carribean Dreams
Tyto "baleácké" gely na holení mám moc ráda a pravidelně je na blogu vídáte. Jsou levné, jsem s nimi spokojená a krásně voní. Tento voněl létem, byl z něj cítit kokos a vanilka. A ty obaly jsou rozkošné.


Tak to by bylo pro dnešek vše a já doufám, že se už hodím do blogerské "formy" a budu články postovat pravidelně a včas. Mějte se. Pa.

3 komentáře:

  1. Odličovací balzám z TBS je super a určitě ho jednou vyzkouším :). Já mám teď ten olej ze stejné řady a jsem nadšená! A kokosový olej používám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně zase mandarinkový sorbet od Dermacolu vůbec nevoní. Zrovna jsem dodělala vanilkový gel od Baley a určitě si koupím zase jinačí verzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já má od Dermacolu Neonový lak ten červený.:) Moc jsem si ho oblíbila.Růžový má sestra. Obě to jsou krásné barvy.:) Balea pěny jsem měla taky ráda, ale nedávno jsem po jednom, co jsem používala delší dobu dostala vyrážku a tak jsem je raději vyměnila.:)

    OdpovědětVymazat