čtvrtek 16. července 2015

Kosmetické nákupy a novinky: Květen a Červen

Čauky, i dnes pokračujeme ve shrnujícím kosmetickém článku za poslední dva měsíce. Dnes bych Vám ráda ukázala, co jsem si pořídila za kosmetické produkty během května a června.


Snažím se nepořizovat si nové laky na nehty, protože stejně používám stále dokola asi pět nejoblíbenějších, ale tento Rimmel v odstínu 408 Peachella jsem v drogérii prostě nemohla nechat. I když se přiznám, že jsem ho ještě nezkoušela :-) Max Factor Xperience Weightless Foundantion v odstínu Beige Linen 50 už mám podruhé (nebo potřetí?) a byla jsem s ním velmi spokojená a tak jsem měla radost, když mi ho mamča dala jako dárek. Má takovou našlehanou pěnovou konzistenci, když jej nanáším prsty na obličej, tak to je jako by vás někdo hladil po tváři, fakt zvláštní, miluji to! K make-upu mi mamča dala ještě stíny v tužce Fabulous Eyes Glossy Shadow od Miss Sporty. Bronzový je v odstínu 160 Peanut Butter a zlatý 180 Gold Almond. Odstíny jsou krásné, ale to je tak asi vše, jinak jsou na prd a výdrž je nulová. S bází mi na víčkách vydrží tak dvě hodiny a pak se úplně vypaří. Po delší době jsem si pořídila něco od Essence, konkrétně Big Bright Eyes v odstínu 01 Highlight it...nude. Tužka je skvělá na rozjasnění vnitřního očního koutku a také jej nanáším pod obočí, krásně to rozzáří pohled. V květnu jsem asi po x letech navštívila kadeřníka a prošla radikální změnou účesu, kadeřník při úpravě používal keratinovou pěnu, která božsky voněla po kokosu. Naprosto si mě získala a tak jsem si ji od něj odnesla. Produkt se jmenuje Querantina thermal protection mousse a je od značky Azalea Pro a já ji naprosto miluji!


Lactacyd už používám roky, takže když byl v akci, tak jsem pořídila další balení do zásoby. To stejné platí o Rexona antiperspirantu, který taky pravidelně používám. Mamča mi dala přírodní deodorant Kristall Deo Stick od značky Murnauers, který si mě získal. Opravdu pomáhá proti pocení a co je fajn, tak i když máte čerstvě oholené podpaží, tak vás to neštípe oproti jiným deodorantům. V poslední době ujíždím na vlasových pudrech pro objem, tento je od Balea Trend it up a voní po vanilce. Stál asi 50 Kč, je celkem fajn, ale příště se nejspíš vrátím ke Got2b. Yves Rocher micelární voda byla jako dárek k jednomu z čísel Ženy a život, je fajn, krásně voní. Bel Cosmetic Lotion Pads s aloe vera jsem už měla v minulosti a je to fajn věc na cesty a nebo když se vám nechce večer věnovat příliš mnoho času odličovacímu procesu.


V květnu jsem byla asi hodná, protože i tyto produkty mi darovala mamča. L´Oreál Elnett Satin lak na vlasy jsem už chtěla vyzkoušet delší dobu, pak tu máme vlasové produkty z řady Wellaflex Hydro Style, všechny produkty ještě čekají na vyzkoušení, teď musím dopotřebovat ty, které mám načnuté. Kartáč na vlasy Elite Professional je naprosto boží, když si s ním vyfoukám vlasy, tak jsou krásně lesklé, rovné, no prostě paráda.


Beauty boxy jsem si nikdy pravidelně neobjednávala a docela mě nechávaly chladnou, výjimkou je ovšem Misshabox. Vždy, když je v prodeji, tak se snažím si jej objednat, tento je už můj třetí a opět veliká spokojenost. Tento je BB Edition a byly v něm tři tubičky Missha M Perfect Cover BB Cream ve třech odstínech, ze kterých mám velkou radost. Toto bíbíčko jsem už měla a za mě bylo nejlepší, recenzi si můžete přečíst zde. Dalším produktem byl BB Boomer, což je podklad pod make-up či BB. Už jsem jej párkrát vyzkoušela a spokojenost. To, co čeká na vyzkoušení je Missha M Perfect BB Deep Cleansing Oil. Už se těším, až dopotřebuji současný čistič a začnu jej používat. Missha Cotton Puff jsou bavlněné tampónky na odličování, které momentálně používám. Jsou jemňoučké, ale na můj vkus příliš tenké. No a pak byly v boxu nějaké vzorečky na vyzkoušení. Za mě naprostá spokojenost.



V červnu jsem se s nákupy kosmetiky celkem krotila a vše jsem vlastně pořídila až ke konci měsíce, kdy jsem musela dokoupit pár drobností na dovolenou. A samozřejmě jsem si koupila i nějaké věci, které jsem nepotřebovala, jen tak pro radost. Třeba jako Joy Beauty, ke kterému jako dárek byla toaletka od Essence, já si vybrala časopis u kterého byla vůně s názvem Like a million miles away. Parfém kupodivu celkem pěkně voní, ale výdrž nic moc.


Promise zubní pastu používáme už roky, toto mini balení jsem nám koupila na cesty. Excipial U Lipolotio taky kupujeme již několik let, je to extra výživný tělový krém, který si vždycky přibalíme s sebou na dovolenou k moři, protože po opalování si pokožka zaslouží pořádnou dávku hydratace. Pokaždé, když přítel jede na služebku, tak mi přiveze nějakou drobnost, většinou bižuterii nebo kosmetiku, z poslední cesty mi přivezl tento voňavý sprcháč s karambolou od Yves Rocher.


Došel mi můj oblíbený korektor, hned jsem si koupila další, již třetí balení Maybelline Affinitone korektoru, který je báječný. To stejné platí pro oční stíny v tužce Astor 24 h Perfect Stay v odstínu 100 Creamy Taupe. Ty stíny drží jako přibité a odstín je překrásný a navíc aplikace je tak snadná. Pokud hledáte super stíny, tak jděte do těchto! Makeup Revolution London přišel do českých drogérek a i já jsem zatoužila po tom od této značky něco vyzkoušet. Pořídila jsem si tento skvostný kit obsahující bronzer, tvářenku a rozjasňovač a nic jiného momentálně nepoužívám. Za 169 Kč je to pecka!


Řasenky do zásoby nenakupuji, ale za poslední měsíc se mi doma objevily tři nové. Dvě jsou od Gabriella Salvete a za sebe můžu říct, že jejich řasenky mám moc ráda. To platí i o těchto dvou, mají malé a uzounké kartáčky, které dokonale řasy pročísnou. Ani Miss Sporty řasenka není k zahození.


Tak, to byly moje nákupy za poslední týdny. A co pěkného jste si pořídily Vy?

4 komentáře:

  1. To jsou teda pořádné nákupy! Já jsem s tím makeupem od MF nebyla moc spokojená, protože mi obličej hodně vysušoval, ale to je samozřejmě individuální.
    A co se týče Misha BB, ty jsou jednoznačně nejlepší, barva, konzistence, vůně a všechno je prostě úžasné. A je parádní, že mají i ty nejsvětlejší odstíny :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. ten lak na nechty je krásny, aj ja som už nad ním rozmýšľala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. haha, vidím, že máš podobný vkus jako já. Makeup od Max Factor jsem měla už asi třikrát, a uvažuju, že si ho pořídím znovu, protože jsem s ním byla vždycky spokojená. Taky korektor Affinitone od Maybelline je můj oblíbenec už spoustu let. Tužka od Astor je taky boží, a o triu od MakeupRevolution ani nemluvím, to je teď můj největší oblíbenec na léto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rexonu sprej jsem měla a moc krásně voněl. Teď jsem si zrovna taky pořídila nějaký další a čučím, že ještě večer cítím tu vůni a fakt skvěle zabraňuje pocení

    OdpovědětVymazat