neděle 27. července 2014

Rimmel Sun Shimmer Bronzer

Bronzery zbožňuju, dokonce jich mám doma více než klasických tvářenek, a používám je celoročně. V zimních měsících sahám po těch matných a v létě je střídají bronzery obsahující třpytky. Toto léto je mým favoritem Rimmel Sun Shimmer 3in1 Shimmering Bronzer, odstín 002 Bronze Goddess.


Obsahuje celkem tři odstíny bronzerů. Všechny obsahují jemně namleté zlatavé třpytky, které na obličeji působí přirozeně a dodají mu šťavnatý vzhled. Já osobně mám nejraději ten střední odstín, ale všechny tři si perfektně s barvou mé pleti rozumí a vypadají přirozeně. Po aplikaci vypadá obličej doslova jako slunečními paprsky políbený. :-)
 

Bronzery ani moc nepráší a dobře se nabírají na štětec. U pudrů, tvářenek a bronzerů si docela potrpím na jejich parfemaci, miluji tu pudrovou vůni. Tento bronzer nijak nevoní, ale zase na druhou stranu je to lepší, než kdyby mi smrděl:-) Co se týče balení, tak i s ním jsem vcelku spokojená. Sice to není super designové balení, ale aspoň vidíte dovnitř a víčko jde bez problému otevřít.


Za sebe říkám, že je to fajnový bronzer za super cenu. Na elnino.cz jej pořídíte za 130 Kč.

5 komentářů:

  1. Teda, vypada v baleni moc hezky! Ale zrovna bronzery mam radeji matnejsi.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tento bronzer jsem se dívala a líbí se mi moc. Já mám teďka bronzer od značky uma a jsem spokojená moc :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Bronzer vypadá moc dobře, používám bronzer od Estée Lauder a tohle mi přijde skvělá levnější varianta :).. Takže ho určitě vyzkouším.
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tu pěnovou barvu na vlasy mám taky moc ráda :) a naposledy jsem zkoušela i tu v masce a ta je taky strašně fajn :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat