pondělí 21. července 2014

Oblíbená kosmetika: Červen

Krásné pondělí, dámy. Vím, že už je více jak polovina července za námi, ale neodpustila bych si to, kdybych Vám oblíbence z minulého měsíce nepředstavila :-)


1. Rimmel Shimmering Bronzer, odstín 002 Bronze Goddess
Nedávno jsem ho dostala k testování a hned se stal mým oblíbencem. Ukrývá v sobě tři odstíny, které v sobě mají drobné třpytečky. Je to teď můj nejpoužívanější bronzer.

2. Avon Calming effects powder foundation, odstín Nude
Jsem s ním moc spokojená. I když je to pudrový produkt, tak dělá na pleti efekt jako tekutý make-up, ale zmatňuje pleť jako pudr. Odstín mi skvěle sedí.

3. Maybelline Colorama Bleached Neons, odstín 243
Pro mě lak letošního léta. Je to krásný pastelově růžový lak s nádechem do neonového odstínu :-) Tak jsem si ho oblíbila, že už jsem v polovině lahvičky, což mě štve, protože nevím, co budu dělat, až budu na dně :-)



4. Dermacol Sun Cream & Lip Balm SPF 30
Sluneční kosmetiku od Dermacolu mám moc ráda, výjimkou  není ani tento produkt. Ukrývá v sobě pleťový opalovací krém a balzám na rty s SPF ochranou. Krém pěkně voní a má příjemnou konzistenci, balzám je obyčejný, ale svůj účel plní.

5. Bioderma Sensibio Mask
Toto cestovní balení masky mi dělalo společnost na dovolené. Tak třikrát týdně jsem si masku nanesla na obličej v silnější vrstvě a nechala působit přes noc. Ráno byla pokožka krásně "nacucaná" a zregenerovaná po celodenním slunění. 

6. Piz Buin Ultra Light Dry Touch Sun Fluid SPF 15
Tak tento opalovák si mě naprosto získal, zatím jsem se s žádným tak dokonalým nesetkala. Zaslouží si samotnou recenzi, doufám, že se mi podaří ji ještě do konce měsíce zveřejnit na blogu :-)

7. Saloos bio kokosový olej
Budu se opakovat, ale kokosák by měl být v každé domácnosti, má tak multifunkční využití. Já jej v létě využívám jako krém po opalování.

8. Dermacol Aroma Ritual Karibský sen
I když jiné vonné varianty těchto sprcháčů mám raději, tak tento je taky fajn a dělal mi společnost na dovolené u moře. Dermacolí sprcháče jsou prostě nej!


Tak a to je pro dnešek vše. Přeji Vám úspěšný start do nového týdne!

3 komentáře:

  1. kokosový olej jsem si nedávno koupila, tak jsem zvědavá, jak z něj budu nadšená

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi nejvíc ten bronzer a ten kokosový olej si už musím taky koupit :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. kokosový olej a konkrétně od saloos mám úplně nejradši :) nedokážu si bez něj představit život :).. Je to moje topka :)...
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat