čtvrtek 30. ledna 2014

Spotřebováno: Leden

První měsíc nového roku už máme za sebou a tak jsem tady s pravidelnou rubrikou, se kterou budeme pokračovat i v tomto zbrusu novém roce, a to Spotřebováno za daný měsíc. Musím se pochválit, podařilo se mi zbavit 17ti produktů. Do nového roku jsem šla s tím, že budu spotřebovávat to, co mám načato a čemu se blíží expirační doba a zbytečně, pokud to nebude v rámci testování produktů nutné, nenačínat nová balení jen proto, abych produkty co nejdříve vyzkoušela.


1. Montagne Jeunesse Přírodní léčivá maska
Kupovala jsem jí v nějaké akci v Tescu, kdy mě vyšla na 25 Kč. Maska obsahuje aloe vera, výtažek z vrby a rozmarýn. Pěkně voněla, po jejím použití byla pleť vyčištěná a vyhlazená. Maska mi vydržela na 2 použití. Raději mám masky v tubičce, protože ty "jednorázové", pokud vyjdou na více použití, tak po otevření rychle vysychají. Byla fajn, ale už si jí nekoupím a zůstanu věrná "tubičkovým" maskám.

2. Yves Rocher Duo gomáž&maska
Nedávno jsem se dívala na stránky YR a zjistila jsem, že maska už není k dostání, v nabídce je ale podobná, která je hydratační. Toto staré duo obsahovalo rostlinnou čistící gomáž a jemnou čistící masku s výtažkem z máty. Kdysi jsem jí kupovala celkem pravidelně, tato byla poslední, která mi zbyla a na kterou jsem narazila při "úklidu" kosmetických zásob. Gomáž je velice jemná a maska je slupovací, díky obsahu máty pleť příjemně probudí a povzbudí. Škoda, že už se neprodává, čas od času bych si jí určitě kupovala.

3. Clean&Clear Morning Energy povzbuzující čistící emulze
Je to můj miláček. Na blogu jsem se o něm v průběhu roku zmiňovala již několikrát a jinak tomu nebude ani v roce 2014. Už mám načaté třetí balení a v zásobě ještě další dvě:-) Doslova probudí pleť, vyčistí ji a připraví na aplikaci denního krému. Prostě si bez něj nedokážu představit ráno. Své místo měl i v žebříčku TOP produktů roku 2013, více zde.

4. Signal zubní pasta Family Cavity Protection
Jednou jsem "vyjela" ze zajetých kolejí a koupila jinou pastu, než kupujeme normálně. Byla to chyba, ta nej pasta je pro nás prostě Promise s hřebíčkovým olejem. Toto byla obyčejná pasta, která není ničím výjimečná, víckrát ne.


5. Bioderma Atoderm balzám na rty
Už mám doma nové balení. Voní po malinách a má máslovou konzistenci, perfektní na zimu. Více se o něm dočtete tady.

6. Alverde řasenka
Tu jsem měla moc ráda. Měla gumový kartáček, které sice nemám moc ráda, stále dávám přednost těm klasickým, ale tahle řasenka ho měla moc povedený. Řasy neslepovala, naopak je krásně prodlužovala, barva neopadávala, držela celý den na svém místě. Zní to divně, ale řasenka mi voněla:) Mám jí už dlouho a pořád barví, vůbec nevysychá, ale z hygienických důvodů jí musím dát sbohem:)

7. Lady Gaga Fame
Tak s touto vůní se loučím nerada, už teď se mi po ní stýská. Dostala jsem ji loni od přítele k Valentýnovi. Je to božská vůně, kdo nepřivoní, ten nepochopí:) Určitě bych si jí chtěla pořídit znova, nejspíš na podzim, je to spíše taková podzimně/zimní vůně. Recenzi této vůně si můžete přečíst zde.


8. Sea of Spa Body Oil Scrub Strawberry
Omlouvám se za ten špinavý obal, ale díky oleji bylo balení neustále upatlané a vůbec to nešlo dolů. Nemám ráda, když mám obaly zaneřáděné, neustále je omývám hygienickými ubrousky, ale tohle je jedno z mála balení, u kterého se mi nedařilo udržovat ho v naprosté čistotě. Měla jsem ho položený na vaně, neustále z něj přes víčko vytékal olej, dělal otisky na vaně, stékal po balení... S produktem jako takovým jsem byla spokojená, ale to balení bylo opravdu nešťastné a už jen kvůli němu si ho znova nepořídím. Pokud si chcete přečíst podrobnější recenzi, tak zde.

9. Dermacol Enja anti-cellulite bath scrub
Tento produkt se ke mě dostal díky spolupráci s e-shopem krasa.cz, doma mám ještě další dvě balení. Scrub obsahuje sůl z Mrtvého moře, krystalky jsou hrubé, takže dokonale masírují a peelingují pokožku. A ta vůně, hm. Voní po citrusech, i borovici tam cítím:-) A má to brčálově zelenou barvu:-) Až vypotřebuju i ty zbylá dvě balení, tak budu smutná, protože scrub je vážně super. Jen škoda, že se nedá koupit ve velkém balení, tyhle pytlíčky se mi nechce kupovat, jsou nepraktické. Zmínka o produktu již padla tady.

10. Gilette Satin Care gel na holení 
Tyto gely na holení mám moc ráda, je to mé x-té balení. Střídám je s mou oblíbenou kávovou pěnou od AveWoman. Na tomto gelu se mi líbí, že jej stačí trochu a nabude na objemu, na kůži drží, nestéká a že je hustý tak akorát, takže neucpává žiletku.

11. Dove sprchový gel Go Fresh
I když Dove v mé koupelně moc často nenajdete, tak jejich produkty mám ráda. S touto značkou prostě nešlápnete vedle. Tento okurkový sprcháč moc příjemně voněl, pokožka po jeho použití byla krásně vláčná.


12. Rexona Shower Clean antiperspirant
Moje další stálice, už ani nepočítám, kolikáté to je balení. Jeho čistá vůně mě prostě dostává, po jeho použití si opravdu připadám jako bych právě vyšla ze sprchy.

13. Lactacyd emulze pro intimní hygienu
Rovněž produkt, kterému jsem věrná léta. Kdysi jsem kupovala gel od Dove, má prima pumpičku. Tento je sice bez dávkování, ale já jsem si balení o ní vylepšila a teď jsem naprosto spokojená.

14. Joanna tělový olej Sensual
Doma ho už mám dlouho, ale pravidelně jsem jej začala používat teprve nedávno, protože se už blíží doba jeho expirace. Tento olej je primárně určen na pokožku po depilaci, ale já jej používala každý den po večerní sprše. Sice vlastním lepší tělové oleje, ale tento naprosto bombasticky voněl, po žvýkačkách:)


15. Pantene Pro-V Aqua Light vyživující dvoufázový sprej
Řadu Aqua Light miluji, jedny z mála produktů, které mi nemastí vlasy. Sprej používám po umytí vlasů, nastříkám jej ještě na mokré vlasy, lépe se mi potom rozčesávají. Vlasy jsou potom takové nadýchané, hebké, pěkně voní a vůbec nejsou zatížené, je to jakoby jste na ně ani nic nepoužily:) Mám ho fakt ráda, stejně jako šampon z této řady. Dávám si slib, že jakmile dopotřebuju všechny ty šampony a kondicionéry, co mám doma, tak se k této řadě zase vrátím, protože je vážně skvělá.

16. Klorane suchý šampon s výtažkem z kopřivy
Je to moje druhé balení Klorane suchého šamponu, předtím jsem měla verzi s ovesným mlékem. Tento kopřivový, který je určený na mastné vlasy, jemně voněl a nedusil při stříkání jako jiné suché šampony. Měla jsem ho moc ráda, do té doby, než jsem objevila Batiste:) Ale neříkám, že si jej nepořídím znova.

17. Schwarzkopf Perfect Mousse, odstín 668 Oříšek
Už mám hooodně dlouhé vlasy, takže pěnové barvy na vlasy jsou pro mě velice praktické. Vystačím si s jedním balením a nedá to tolik námahy jako při barvení klasickou krémovou barvou. Součástí balení je i následná péče v podobě kondicionéru, který mám moc ráda. Škoda, že se nedá koupit zvlášť:-)



Tak to by bylo pro dnešek vše, doufám, že jste dočetly až do konce:) Jak jste na tom Vy se spotřebou kosmetiky za tento měsíc?

2 komentáře:

  1. to je věcí:) Já mám vždycky hroznou radost, když něcovypotřebuju:-D toho tvého miláčka Clean & Clear budu muset vyzkoušet:) a parfám od Lady Gaga si hrozně přeju! Ta vůně je kouzelná, ani se ti nedivím, že se s ním loučíš nerada !:)

    OdpovědětVymazat
  2. wow dobre vela si toho minula! klobuk dole! ja zatial nic moc ale buduci mesiac to snad bude lepsie :) inak suhlasim penove farby su najlepsie na dlhe vlasy tej farby je tam nekonecne!

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat